Ik vraag me dan wel af wat dat ‘technical difficulties’ inhoudt. Dat je een release in een ander continent plant qua copyright of schema ofzo snap ik nog, maar een mp3/wav/flac online knallen is toch niet heel erg lastig? Vraag me af hoe zoiets dan in zijn werk gaat.
Ik vraag me dan wel af wat dat ‘technical difficulties’ inhoudt. Dat je een release in een ander continent plant qua copyright of schema ofzo snap ik nog, maar een mp3/wav/flac online knallen is toch niet heel erg lastig? Vraag me af hoe zoiets dan in zijn werk gaat.
He zit met o.a. met contract datums tussen de portalen waar de tracks op terecht komen. Een van deze veel voorkomende problemen zijn tijdzones.
Ook willen de rechten houders controle hebben over het aantal views / promotie per land of regio om zo maximaal uit de promotie te halen.
Het heeft dus bijv geen zin om Australië te gelijk met Nederland beschikbaar te maken. Haal je gewoon minder uit.
Zooo de knetter wat een fijne remix van meneer Wildstylez Heerlijk gewoon weer, voorlopig helaas niet op een festival, maar voor in de auto en in de achtertuin met een biertje erbij ook fantastisch
Ik snap het, iedereen heeft zijn eigen mening. Maar toch, ben benieuwd. Aangaande TOTY materiaal. Als een remix van een plaat, die eigenlijk al een dijk van een hit was, TOTY is. In hoeverre hecht je dan waarde aan de originaliteit/creatief vermogen van artiesten? Ik bedoel, het is nou niet echt een hoogstandje van de bovenste plank om de melodie in je eigen stijl na te maken (oke, oke, kleine afwijking). Want meer is deze plaat eigenlijk niet, het zou zo door het leven kunnen als een uit de hand gelopen bootleg. DoE HEt dAN zELLUff11! Nee, ik vind dat ik dat best mag zeggen van een producer die bekend staat als de beste Hard Dance producer van dit moment.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook een lekkere zomerse plaat. Maar ik in de huidige tijd van simpele reworks, hitjes remixen/recyclen, verkies ik originaliteit boven dit soort dingen.
Als ik deze versie dan hoor, dan hecht ik inderdaad heel veel waarde aan de orginaliteit en het creatief vermogen van de artiest. Naar mijn mening is het zo makkelijk nog niet om een hit plaat echt goed te remixen.
Dan kom je ook wel met een naam natuurlijk Timmy Trumpet en Wildstylez is als Famke Louise en Notorious B.I.G. met elkaar vergelijken.
Dit is echt top! Roept zo weer de nostalgie van het origineel op en houdt het origineel zo goed in tact. Wat mij betreft komt deze ook hoog in mijn lijstje van dit jaar
Ik snap het, iedereen heeft zijn eigen mening. Maar toch, ben benieuwd. Aangaande TOTY materiaal. Als een remix van een plaat, die eigenlijk al een dijk van een hit was, TOTY is. In hoeverre hecht je dan waarde aan de originaliteit/creatief vermogen van artiesten? Ik bedoel, het is nou niet echt een hoogstandje van de bovenste plank om de melodie in je eigen stijl na te maken (oke, oke, kleine afwijking). Want meer is deze plaat eigenlijk niet, het zou zo door het leven kunnen als een uit de hand gelopen bootleg. DoE HEt dAN zELLUff11! Nee, ik vind dat ik dat best mag zeggen van een producer die bekend staat als de beste Hard Dance producer van dit moment.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook een lekkere zomerse plaat. Maar ik in de huidige tijd van simpele reworks, hitjes remixen/recyclen, verkies ik originaliteit boven dit soort dingen.
Man man man wat maken die gasten er een potje van... We hebben de plaat nu volledig offline laten halen om hem op 22 mei opnieuw te releasen zodat we plaat fatsoenlijk kunnen playlisten. De eerste dagen zijn voor een release namelijk erg belangrijk en dat hebben ze compleet verprutst. Heb hem voor die release ook iets aan moeten passen omdat anders het fingerprint systeem hem herkent als een plaat die al is uitgebracht op spotify. Zit alleen een stukje voor en een stukje achter. Geen schokkende veranderingen haha.
Dit blijft een vette track en het voelt echt goed om zon remix in onze scene te hebben . Toch wel jammer om te zien dat dit soort geplande release toch nog fout gaat. Enfin, hoop ik dat het snel word opgelost