Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 14:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Staat hier een paar dagen op repeat. Wat mij betreft grote kanshebber van TOTY 2020 :loving: :loving:

Ja hier ook!! Voor mij ook de TOTY op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Heb de plaat via Apple gewoon kunnen kopen hoor?
Het is dan wel geen extended versie maar toch


Plaats is ondertussen ook te beluisteren op Spotify :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 16:27 
 
Hardtraxx Addict

Hele goede remix, wat een zomers gevoel roept dit op :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik een plaat zo vaak op repeat heb gezet. Zeker TOTY materiaal dit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me dan wel af wat dat ‘technical difficulties’ inhoudt. Dat je een release in een ander continent plant qua copyright of schema ofzo snap ik nog, maar een mp3/wav/flac online knallen is toch niet heel erg lastig? Vraag me af hoe zoiets dan in zijn werk gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Ik vraag me dan wel af wat dat ‘technical difficulties’ inhoudt. Dat je een release in een ander continent plant qua copyright of schema ofzo snap ik nog, maar een mp3/wav/flac online knallen is toch niet heel erg lastig? Vraag me af hoe zoiets dan in zijn werk gaat.

He zit met o.a. met contract datums tussen de portalen waar de tracks op terecht komen. Een van deze veel voorkomende problemen zijn tijdzones.

Ook willen de rechten houders controle hebben over het aantal views / promotie per land of regio om zo maximaal uit de promotie te halen.

Het heeft dus bijv geen zin om Australië te gelijk met Nederland beschikbaar te maken. Haal je gewoon minder uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 07:14 
 
Hardtraxxer

Zooo de knetter wat een fijne remix van meneer Wildstylez :drool: :drool:
Heerlijk gewoon weer, voorlopig helaas niet op een festival, maar voor in de auto en in de achtertuin met een biertje erbij ook fantastisch :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nijidik schreef:
Staat hier een paar dagen op repeat. Wat mij betreft grote kanshebber van TOTY 2020 :loving: :loving:

Ja hier ook!! Voor mij ook de TOTY op dit moment.

Iets te vaak eens met jou de laatste tijd, maar weer eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend fijn zomerplaatje dit! Geslaagde remix :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

122Stan schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik snap het, iedereen heeft zijn eigen mening. Maar toch, ben benieuwd. Aangaande TOTY materiaal. Als een remix van een plaat, die eigenlijk al een dijk van een hit was, TOTY is. In hoeverre hecht je dan waarde aan de originaliteit/creatief vermogen van artiesten? Ik bedoel, het is nou niet echt een hoogstandje van de bovenste plank om de melodie in je eigen stijl na te maken (oke, oke, kleine afwijking). Want meer is deze plaat eigenlijk niet, het zou zo door het leven kunnen als een uit de hand gelopen bootleg. DoE HEt dAN zELLUff11! Nee, ik vind dat ik dat best mag zeggen van een producer die bekend staat als de beste Hard Dance producer van dit moment.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook een lekkere zomerse plaat. Maar ik in de huidige tijd van simpele reworks, hitjes remixen/recyclen, verkies ik originaliteit boven dit soort dingen.




Als ik deze versie dan hoor, dan hecht ik inderdaad heel veel waarde aan de orginaliteit en het creatief vermogen van de artiest. Naar mijn mening is het zo makkelijk nog niet om een hit plaat echt goed te remixen.


Dan kom je ook wel met een naam natuurlijk :D Timmy Trumpet en Wildstylez is als Famke Louise en Notorious B.I.G. met elkaar vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt top! Roept zo weer de nostalgie van het origineel op en houdt het origineel zo goed in tact. Wat mij betreft komt deze ook hoog in mijn lijstje van dit jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 12:02 
 
Hardtraxx Addict

Verwijderd van Spotify? :huh: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Verwijderd van Spotify? :huh: :/


Jep..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Verwijderd van Spotify? :huh: :/


Gaat iets niet helemaal lekker daar inderdaad :/ Deze remix door Dark Rehab staat namelijk op naam van Wildstylez wel op Spotify https://open.spotify.com/track/7y6r9UBkaWSproYktbdPkz?si=-W4Xg_zdT1SCBsu9ueGQ9Q

Edit: Ook YouTube video offline gehaald en niet meer te koop op beatport :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik snap het, iedereen heeft zijn eigen mening. Maar toch, ben benieuwd. Aangaande TOTY materiaal. Als een remix van een plaat, die eigenlijk al een dijk van een hit was, TOTY is. In hoeverre hecht je dan waarde aan de originaliteit/creatief vermogen van artiesten? Ik bedoel, het is nou niet echt een hoogstandje van de bovenste plank om de melodie in je eigen stijl na te maken (oke, oke, kleine afwijking). Want meer is deze plaat eigenlijk niet, het zou zo door het leven kunnen als een uit de hand gelopen bootleg. DoE HEt dAN zELLUff11! Nee, ik vind dat ik dat best mag zeggen van een producer die bekend staat als de beste Hard Dance producer van dit moment.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook een lekkere zomerse plaat. Maar ik in de huidige tijd van simpele reworks, hitjes remixen/recyclen, verkies ik originaliteit boven dit soort dingen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 12:15 
 
Artiest

Man man man wat maken die gasten er een potje van... We hebben de plaat nu volledig offline laten halen om hem op 22 mei opnieuw te releasen zodat we plaat fatsoenlijk kunnen playlisten. De eerste dagen zijn voor een release namelijk erg belangrijk en dat hebben ze compleet verprutst. Heb hem voor die release ook iets aan moeten passen omdat anders het fingerprint systeem hem herkent als een plaat die al is uitgebracht op spotify. Zit alleen een stukje voor en een stukje achter. Geen schokkende veranderingen haha.

Zijn jullie ook weer op de hoogte ;)

En thanks voor de leuke reacties!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 12:16 
 
Artiest

122Stan schreef:
Nijidik schreef:
Verwijderd van Spotify? :huh: :/


Gaat iets niet helemaal lekker daar inderdaad :/ Deze remix door Dark Rehab staat namelijk op naam van Wildstylez wel op Spotify https://open.spotify.com/track/7y6r9UBkaWSproYktbdPkz?si=-W4Xg_zdT1SCBsu9ueGQ9Q

Edit: Ook YouTube video offline gehaald en niet meer te koop op beatport :$




Bedankt hiervoor ook! Lijkt me niet de bedoeling dat mijn naam hier aan gelinkt word....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt voor de update :thumbsup: echt vervelend voor je dat het zo loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 13:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Thanks voor de update!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks voor de update!
Kan me voorstellen dat je gek wordt van al dat geouwehoer en fingerprints gebeuren..

Ik mis het repeaten nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez schreef:
Man man man wat maken die gasten er een potje van...



Ongekend zeg. Lijkt me onwijs frustrerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat het zo moet lopen Wildstylez, kan me voor stellen dat dit inderdaad knap balen is. Hopelijk kun je alsnog een goede release hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Knap frustrerend idd.. Ik wist niet dat er zoveel bij een release kwam kijken aan regelen. Heerlijke plaat overigens! Gaat hoog eindigen bij mij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit blijft een vette track en het voelt echt goed om zon remix in onze scene te hebben :D. Toch wel jammer om te zien dat dit soort geplande release toch nog fout gaat.
Enfin, hoop ik dat het snel word opgelost :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze plaat moest even 'groeien' bij mij. Maar man wat is dit een heerlijke remix geworden zeg :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle