Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Echt een heerlijke remix! :drool: Mooi dat hij deze mag uitbrengen als een officiële remix. Hadden er niet veel voor elkaar gekregen, denk ik.
Roebén wrote: (Wat blijft Wildstylez toch ook echt heeeeerlijke kicks hebben, hij heeft bij mij echt de fijnste kicks in de scene.)
Hardtraxxer
109 posts member since 2020
last seen Jul 2026
TOTY-materiaal dit, heerlijk! Denk dat ik hem zelfs beter vind dan het origineel
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Wat is deze man bezig zeg, plaat na plaat allemaal toppers net zoals deze :woot: :drool:
Samen met DBSTF zit die misschien wel in zijn beste productie tijd ooit.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
jeff wrote: Samen met DBSTF zit die misschien wel in zijn beste productie tijd ooit.
Dit idd :D
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
jeff wrote:Samen met DBSTF zit die misschien wel in zijn beste productie tijd ooit.
Eens. ^^
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ron wrote:
jeff wrote:Samen met DBSTF zit die misschien wel in zijn beste productie tijd ooit.
Eens. ^^
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Ultiem festivalplaatje dit! :loving:
Helaas een jaar te vroeg (of te laat) gemaakt... :cry:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Vitality wrote:Ultiem festivalplaatje dit! :loving:
Dit is wel een groot minpunt ja. Ik had deze zo graag als 'zomer anthem' gehad :cry: op mainstages met meneer Despo.. Helaas :cry:

Volgend jaar zijn er weer talloze andere platen, dus deze gaat de festivals een beetje voorbij vrees ik..
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Inderdaad dit ja! Dit is heerlijk!
Maar deze gaat het volgend jaar ook nog wel goed doen.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Nog niet op Spotify?
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Zie hem ook nog niet op hardstyle.com of Beatport helaas :(
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 12 hours ago
Ronzz wrote:Nog niet op Spotify?
View on Spotify
Op de een of andere manier nog niet vrijgegeven
Last edited by 122Stan on 08 May 2020 13:04, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ik krijg hier echt geen genoeg van! Wat ongekend goed zeg :worship: TOTY zal het waarschijnlijk zijn voor mij :yes:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
122Stan wrote:
View on Spotify
Mss omdat het een Amerikaans label is en ze daar nog op 1 oor liggen :P :P
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Ik snap het, iedereen heeft zijn eigen mening. Maar toch, ben benieuwd. Aangaande TOTY materiaal. Als een remix van een plaat, die eigenlijk al een dijk van een hit was, TOTY is. In hoeverre hecht je dan waarde aan de originaliteit/creatief vermogen van artiesten? Ik bedoel, het is nou niet echt een hoogstandje van de bovenste plank om de melodie in je eigen stijl na te maken (oke, oke, kleine afwijking). Want meer is deze plaat eigenlijk niet, het zou zo door het leven kunnen als een uit de hand gelopen bootleg. DoE HEt dAN zELLUff11! Nee, ik vind dat ik dat best mag zeggen van een producer die bekend staat als de beste Hard Dance producer van dit moment.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook een lekkere zomerse plaat. Maar ik in de huidige tijd van simpele reworks, hitjes remixen/recyclen, verkies ik originaliteit boven dit soort dingen.
Hardtraxx Addict
last seen 12 hours ago
Basshunterzz wrote:Ik snap het, iedereen heeft zijn eigen mening. Maar toch, ben benieuwd. Aangaande TOTY materiaal. Als een remix van een plaat, die eigenlijk al een dijk van een hit was, TOTY is. In hoeverre hecht je dan waarde aan de originaliteit/creatief vermogen van artiesten? Ik bedoel, het is nou niet echt een hoogstandje van de bovenste plank om de melodie in je eigen stijl na te maken (oke, oke, kleine afwijking). Want meer is deze plaat eigenlijk niet, het zou zo door het leven kunnen als een uit de hand gelopen bootleg. DoE HEt dAN zELLUff11! Nee, ik vind dat ik dat best mag zeggen van een producer die bekend staat als de beste Hard Dance producer van dit moment.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook een lekkere zomerse plaat. Maar ik in de huidige tijd van simpele reworks, hitjes remixen/recyclen, verkies ik originaliteit boven dit soort dingen.
View on YouTube

Als ik deze versie dan hoor, dan hecht ik inderdaad heel veel waarde aan de orginaliteit en het creatief vermogen van de artiest. Naar mijn mening is het zo makkelijk nog niet om een hit plaat echt goed te remixen.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Lekker 's zomers plaatje. Maar absoluut niet TOTY materiaal voor mij. Is ook niet erg.
Hardtraxx Addict
last seen 12 hours ago
hurricane wrote:
122Stan wrote:
View on Spotify
Mss omdat het een Amerikaans label is en ze daar nog op 1 oor liggen :P :P
Lijkt een dingetje te zijn met Nederland. Track is namelijk wel te beluisteren op de Amerikaanse Spotify/Apple Music
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wat een plaat!! :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Dit. Beetje dubbel gevoel als je jezelf al helemaal ziet staan op een festival met een biertje in je hand.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Wildstylez wrote: Most of you probably already noticed, but due to some technical difficulties at @ultramusicofficial we were not able to distribute my Stereo Love Remix in Europe and some other regions worldwide. Therefore we have to postpone the track to an other date, yet to be scheduled and announced. Until then: enjoy my latest releases Adrenaline and Never Bring Us Down! Thanks for the crazy support on the remix so far, can't wait to share it with you anyway!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
MYTZE wrote:
Wildstylez wrote: Most of you probably already noticed, but due to some technical difficulties at @ultramusicofficial we were not able to distribute my Stereo Love Remix in Europe and some other regions worldwide. Therefore we have to postpone the track to an other date, yet to be scheduled and announced. Until then: enjoy my latest releases Adrenaline and Never Bring Us Down! Thanks for the crazy support on the remix so far, can't wait to share it with you anyway!
Edit:

Hij staat op Spotify!

View on Spotify
Last edited by Paultheone on 09 May 2020 10:56, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Heb de plaat via Apple gewoon kunnen kopen hoor?
Het is dan wel geen extended versie maar toch
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Tering gaaf, echt een heerlijke remix van het origineel :loving:
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Staat hier een paar dagen op repeat. Wat mij betreft grote kanshebber van TOTY 2020 :loving: :loving: