Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2023 16:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gisteren het album binnengekregen en net een hele luisterbeurt gegeven. Kende veel tracks al (omdat ze al gereleased zijn of omdat ik ze al live gehoord had) maar wat een geweldige muziek. Heerlijke melodieën en de sfeer in al dit soort platen is precies wat ik zoek. Dit soort muziek is wat me in de scene houdt, heel veel meer van dit dus! :loving: Alleen Scream vind ik niks.

Als ik toch een kritische noot mag plaatsen vind ik eigenlijk in elke plaat de kick te hol. Het zou voor mij nog epischer zijn met wat warmere, volle kicks (zoals vruuger).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2023 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een fantastisch album van begin tot eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2023 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Echt een fantastisch album van begin tot eind.

Hiermee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gruwelijk album! Leap Of Faith mijn favoriet. De rest van de platen ook erg goed! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend de CD een paar keer aangehad in de auto en de redelijk hoge verwachtingen die ik had zijn waargemaakt. Heel leuk album! :D Scream is de enige eruit die bij mij geen voldoende scoort, maar dat komt omdat het totaal niet mijn smaak is. Wanna Know You met Serzo vind ik t.o.v. de platen ervoor een (te) opvallend hoger BPM hebben. Verder vind ik dat nummer ook één van de mindere, vind beide climaxen wat rommelig ofzo. Just Be en Leap Of Faith neigen erg naar Noisecontrollers, wat zeker niet negatief is, maar ik vind Just Be daarin dan weer net wat te simpel en springt er niet echt ergens uit.

Verder valt er weinig aan te merken op dit album. Favorieten zijn Quantum Leap, Our Voyage, Leap Of Faith, If You Believe, Absolution en Basement Terror. Ga het album zeker vaker opzetten :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu een paar keer geluisterd en echt een geweldig album! Eindelijk geen enkele slechte plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend langs gegaan, fijn album. Zitten voor mijn gevoel wat hints in naar Noisecontrollers zoals anderen opviel, maar ook vind ik in de hardere platen wat hints van oudere Ran-D platen zitten, met name in die Ravechurch plaat, beetje ala Ran-D - The Twilight Zone en The Hunt. Kan misschien aan mij liggen :P.

Uitschieters zijn Leap Of Faith, Absolution en Bassment Terror.

Enige wat ik wel mis in de flow van het album zijn midintro's of in ieder geval drops die niet direct die piek van de plaat zijn. Door enkel break-climax-break-climax als platen achter elkaar mis ik soms een beetje afwisseling in het album zeg maar. Maar goed, klein minpuntje. Over het algemeen goede muziek, positieve sound en hopelijk ook een groeiende populariteit :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 20:22 
 
Hardtraxxer

Wat een vet geheel is dit geworden zeg, een echte verademing. Toch merk ik dat behalve Absolution er geen track echt uitspringt voor mij. Toch zijn Scream, Elysium en Quantum Leap ook wel erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels een aantal keer goed kunnen luisteren en tot de conclusie gekomen dat dit echt een ijzersterk album is.
Leap Of Faith heeft heel veel weg van Destroyer of Worlds, erg fraai! Enige jammere vind ik het veel te hoge bpm van I Wanna Know You. Die plaat zou denk ik op een lager bpm net zo (al dan niet beter) tot z'n recht komen denk ik. Beste tracks Quantum Leap, Leap Of Faith, Just Be en Our Voyage voor mij.

Gaat zeer zeker vaker geluisterd worden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 15:33 
 
Hardtraxx Crew

Voor de geïnteresseerden, extended mixes zijn nu beschikbaar:
https://music.hardstyle.com/albums/ecstatic-quantum-leap/123190
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle