Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Here Comes The Boom klinkt vet, maar Stresstest, wauw! :love: Wat wil ik die kicks graag live horen zeg. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 17:13 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax met de melodie is vet :D. De rest doet me erg weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, stresstest :drool: :drool: wat een drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Here Comes The Boom had echt meer ingezeten.. Vind hem mwa :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Here Comes The Boom had echt meer ingezeten.. Vind hem mwa :x


Nietszeggende plaat idd, niks unieks en een enorm suffe melodie. Hoort beide stijltjes terug maar wordt nergens boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 18:45 
 
Hardtraxx Elite

Weer een plaat waarvan eerste 2 climaxen alleen een kick met een geluidje is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 19:04 
 
Hardtraxx Newbie

Here Comes The Boom gaat zo ontiegelijk hard live, wat een drive! :bomb: Prima combi van sounds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Climax met de melodie is vet :D. De rest doet me erg weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm op de een of andere manier pakken de nummers op dit album me nog niet echt..
Kicks zijn wel erg dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem wel prima. Maar het is voornamelijk een nummer om live op te djenzen vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
niks unieks en een enorm suffe melodie. Hoort beide stijltjes terug maar wordt nergens boeiend.


Ben het met rickzel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Had meer verwacht eerlijk gezegd. Beide climaxen zijn gewoon bijna hetzelfde...

dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had niks anders verwacht van SZP.
1 vd mindere van het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Had niks anders verwacht van SZP.

Jij bent dan ook alles behalve objectief wat SZP betreft. Je posts over SZP en ook D-Sturb en Unsenses nemen langzamerhand wel trieste maten aan. Je wil altijd alleen maar negatief zijn over deze namen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij is wel een beetje leeg inderdaad, die 2e climax komt er ook enorm random in. Verder vind ik m wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
DL22 schreef:
Had niks anders verwacht van SZP.

Jij bent dan ook alles behalve objectief wat SZP betreft. Je posts over SZP en ook D-Sturb en Unsenses nemen langzamerhand wel trieste maten aan. Je wil altijd alleen maar negatief zijn over deze namen... :/


Hou er ook niet van als iemand steevast negatief is over dezelfde namen...

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Svbtwee schreef:
DL22 schreef:
Had niks anders verwacht van SZP.

Jij bent dan ook alles behalve objectief wat SZP betreft. Je posts over SZP en ook D-Sturb en Unsenses nemen langzamerhand wel trieste maten aan. Je wil altijd alleen maar negatief zijn over deze namen... :/


Hou er ook niet van als iemand steevast negatief is over dezelfde namen...

:whistle:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
DL22 schreef:
Had niks anders verwacht van SZP.

Jij bent dan ook alles behalve objectief wat SZP betreft. Je posts over SZP en ook D-Sturb en Unsenses nemen langzamerhand wel trieste maten aan. Je wil altijd alleen maar negatief zijn over deze namen... :/


Ja je hebt gelijk, als ik 1 van die namen lees begin ik spontaan te haten.
Nee doe serieus jongen, als ik iets goed van iemand hoor zeg ik het ook, SZP heeft voor mij wel 1-2 platen die ik zou draaien, maar ik begrijp nog steeds niet hoe ze zo populair zijn geworden. Ze weten zich met niets te onderscheiden van de rest, net als D-Sturb imo.

Dat heeft niets met objectiviteit te maken maar met mijn mening. Ik luister elke plaat en zal dan mijn mening geven, jij doet net alsof ik iets typ voor ik het heb geluisterd.
Als de volgende SZP plaat goed is, zal ik het zeggen, als die slecht is ook. Dus bereid je maar voor en vergeet je zakdoekjes niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar doe je SZP van de laatste 3/4 maanden toch wel echt wat mee tekort als ik eerlijk ben

Ik vind al die Funky Shit tracks persoonlijk vetter dan the Project, maar je kan ze niet meer in het hoekje schuiven dat ze met de meute meelopen, want dat doen ze tegenwoordig dus juist niet meer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 15:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ze weten zich met niets te onderscheiden van de rest, net als D-Sturb imo.

Dat heeft niets met objectiviteit te maken maar met mijn mening. Ik luister elke plaat en zal dan mijn mening geven, jij doet net alsof ik iets typ voor ik het heb geluisterd.
Als de volgende SZP plaat goed is, zal ik het zeggen, als die slecht is ook. Dus bereid je maar voor en vergeet je zakdoekjes niet :cry:


SZP heeft sinds Funky Shit al hun eigen stijl.. duidelijk ook gewoon. Dat is wel een beetje blindelings wat zeggen.

Verder qua D-Sturb wel met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
DL22 schreef:
Had niks anders verwacht van SZP.

Jij bent dan ook alles behalve objectief wat SZP betreft. Je posts over SZP en ook D-Sturb en Unsenses nemen langzamerhand wel trieste maten aan. Je wil altijd alleen maar negatief zijn over deze namen... :/

En jij maar afvragen waarom vaak iedereen tegen je in gaat. Maar je gaat hier over iemand die je totaal niet kent (tenminste daar ga ik vanuit) suggereren dat hij negatief gaat doen om het negatief doen. Hou die vooroordelen dan voor je. Kan toch dat hij de sounds van de betreffende artiesten niet veel vindt. Prima, en dat mag hij hier dan best vermelden.

En ja hij zegt dan wel, "Had niks anders verwacht van SZP". Dus hij gaat wel al met een bepaalde gedachte dat nummer luisteren, maar ik weet van mezelf dat ik dan juist verrast word als het wel een goede plaat is. Om een voorbeeld te noemen: Heb niks met D-Sturb en Warface, maar Pull The Killswitch vind ik best een toffe plaat, ook omdat je een beetje verrast wordt dat zo een combi een leuke plaat op kan leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Thommy.

Ik zeg/vind dat omdat hij al jaren iedere keer zeikt op dezelfde artiesten en dan ook nog eens met argumenten die nergens op slaan.
Een gemiddelde SZP of D-sturb plaat haal je er uit duizenden uit >.<

Buiten dat vind ik het sws kansloos als je constant je kritiek komt uiten op artiesten waarvan je weet dat je ze doorgaans niks aan vind. Ik vind B-front doorgaans ook niets, maar dat kom ik niet in bijna ieder B-front topic door mensen hun strot duwen. Af en toe reageer ik nog eens op z'n plaat dat het me nog steeds niet weet te pakken maar daar laat ik het bij, of als er wel een gave plaat tussen staat dan reageer ik daar verrast en positief op. Ik kom niet in bijna al zijn topic's zeggen dat ik hem nog steeds geen klap aan vind. Als ik dat zou doen kies ik er bewust voor om mezelf iedere keer negatief uit te laten. DL22 doet dat dan ook nog eens met argumenten die bullshit zijn.
Moet iemand morgen hier eens een acc aanmaken en onder Delete tracks gaan reageren dat zijn kicks slecht gemaakt zijn (ook een bullshit argument want dat is gewoon niet waar). Die persoon is volgende week door jullie onthoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Af en toe reageer ik nog eens op z'n plaat dat het me nog steeds niet weet te pakken maar daar laat ik het bij, of als er wel een gave plaat tussen staat dan reageer ik daar verrast en positief op. Ik kom niet in bijna al zijn topic's zeggen dat ik hem nog steeds geen klap aan vind. Als ik dat zou doen kies ik er bewust voor om mezelf iedere keer negatief uit te laten.


Bij iedere artiest, bekijk je toch gewoon per plaat of je hem leuk vind of niet? Dan is het toch geen probleem om bij iedere plaat te zeggen "nee, dit vind ik niks"?
De manier waarop dit geforumuleerd is, is een ander verhaal. Hoe dl22 dit doet, weet ik zo even niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Svbtwee schreef:
Af en toe reageer ik nog eens op z'n plaat dat het me nog steeds niet weet te pakken maar daar laat ik het bij, of als er wel een gave plaat tussen staat dan reageer ik daar verrast en positief op. Ik kom niet in bijna al zijn topic's zeggen dat ik hem nog steeds geen klap aan vind. Als ik dat zou doen kies ik er bewust voor om mezelf iedere keer negatief uit te laten.


Bij iedere artiest, bekijk je toch gewoon per plaat of je hem leuk vind of niet? Dan is het toch geen probleem om bij iedere plaat te zeggen "nee, dit vind ik niks"?
De manier waarop dit geforumuleerd is, is een ander verhaal. Hoe dl22 dit doet, weet ik zo even niet.

Mwa :P. Op een gegeven moment weet je wel dat een bepaalde artiest je doorgaans niet ligt. Om dan bij 9 van de 10 platen van hem of haar te komen zeggen dat je het niks aan vind hoeft voor mij niet, ongeacht hoe je dit formuleert en beargumenteerd. Maar goed dit is een persoonlijke mening. Bij DL22 stoort het me voornamelijk omdat die steeds blijft zeggen dat beide artiesten (SZP en D-sturb) zich niet onderscheiden, wat ze dus duidelijk wel doen. Als dat dan je beargumentatie is bij het iedere keer komen laten weten dat je het niets vind mag je daar van mijn part nou wel eens een keer mee stoppen :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle