Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 20:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
@Thommy.

Ik zeg/vind dat omdat hij al jaren iedere keer zeikt op dezelfde artiesten en dan ook nog eens met argumenten die nergens op slaan.
Een gemiddelde SZP of D-sturb plaat haal je er uit duizenden uit >.<


HAHAHA

Ja hoor :lol:

Een keer bij D-Sturb geweest, niemand daar die ook maar een track herkende terwijl de zaal propvol was. En ik kon al helemaal niet horen welke nou van hem was. Iedereen mepte elke kickroll mis terwijl er van die gasten over de reling hingen die kickrolls na te doen na D-Sturb zelf toe om even te laten zien hoe goed ze waren (ze sloegen bijna alles mis) Ik kon überhaupt soms niet horen of hij nou een nieuwe plaat had ingemixt of het de zelfde was.

Was gewoon lachwekkend om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Denk dat de bovenstaande plaat een goed voorbeeld is van een typisch D-Sturb track. Dit is toch overduidelijk een onderscheidende sound en eigen stijl? Noem eens een paar voorbeelden van andere namen in de scene die hetzelfde stijltje hanteren als hij. Ben benieuwd met welke namen je komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
SZP die zich met niks weet te onderscheiden :lol: ik respecteer je mening maar dat is gewoon bullshit. Dat doen ze namelijk wel. Vanaf het punt dat ze bezig waren met Funky Shit.

Feit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elke dj heeft toch z'n eigen stijl? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Elke dj heeft toch z'n eigen stijl? >.<

Niet zo flauw doen want je snapt heust wel wat ik bedoel.

Er is niet een ander persoon in de scene die ook platen maakt die klinken als D-Strub platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Elke dj heeft toch z'n eigen stijl? >.<

Ook niet helemaal mee eens met dit. Deetox vind pas sinds een paar maanden een consistente stijl die ze zelf heeft gecreëerd in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 11:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 12:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Elke dj heeft toch z'n eigen stijl? >.<

Niet zo flauw doen want je snapt heust wel wat ik bedoel.

Er is niet een ander persoon in de scene die ook platen maakt die klinken als D-Strub platen.


Warface, Unresolved, Killshot, Sub Sonik om maar een paar te noemen.

Een eigen stijl moet wel echt onderscheidend zijn zoals een B-Front, Phuture Noize, Da Tweekaz, Deetox, Geck-O, Andy Svge, Prefix & Density, MYST.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Óf je beoordeeld een track op hoe 'ie klinkt ipv wie hem gemaakt heeft!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Óf je beoordeeld een track op hoe 'ie klinkt ipv wie hem gemaakt heeft!!


OKÉ RIKKERT!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:

Denk dat de bovenstaande plaat een goed voorbeeld is van een typisch D-Sturb track. Dit is toch overduidelijk een onderscheidende sound en eigen stijl? Noem eens een paar voorbeelden van andere namen in de scene die hetzelfde stijltje hanteren als hij. Ben benieuwd met welke namen je komt.


Heerlijke plaat eh :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Heel benieuwd naar de Devin Wild remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Elke dj heeft toch z'n eigen stijl? >.<

Niet zo flauw doen want je snapt heust wel wat ik bedoel.

Er is niet een ander persoon in de scene die ook platen maakt die klinken als D-Strub platen.


Warface, Unresolved, Killshot, Sub Sonik om maar een paar te noemen.

Een eigen stijl moet wel echt onderscheidend zijn zoals een B-Front, Phuture Noize, Da Tweekaz, Deetox, Geck-O, Andy Svge, Prefix & Density, MYST.

Unresolved, Killshot & Sub Sonik :huh: :lol: :lol:. Ooit een Sub Sonik plaat naast een D-sturb plaat gelegd? Als je dat hetzelfde vind moet je je oren is een keer goed schoonmaken.
Je vergelijking met Warface kan ik nog enigszins inkomen maar daar zit nog steeds duidelijk hoorbaar verschil in met D-Sturb imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 14:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan er weinig verschil in horen, allemaal dood en dood en kickroll en screech en dood en dood repeat x100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Kan er weinig verschil in horen, allemaal dood en dood en kickroll en screech en dood en dood repeat x100.


Da's wel echt iets wat een non-hardstyle luisteraar altijd over hardstyle zegt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit keer toch wel helemaal eens met SVB ipv met BB, als je het verschil tussen Sub Sonik/Warface en D-Sturb niet kan horen is er wel wat mis.

Je kan het stijltje niet vet vinden, maar D-Sturb heeft toch wel echt een herkenbare stijl...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 16:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja dit keer toch wel helemaal eens met SVB ipv met BB, als je het verschil tussen Sub Sonik/Warface en D-Sturb niet kan horen is er wel wat mis.

Je kan het stijltje niet vet vinden, maar D-Sturb heeft toch wel echt een herkenbare stijl...


Zoals genoemd, herken er absoluut niks van, live ook niet. Bij Warface trouwens ook niet. Maarja als je als Warface als naaste hebt dan heb je ook geen unieke stijl.

Dan kan ik ook zeggen dat Crypsis een unieke stijl heeft terwijl het heel MiM is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 16:20 
 
Hardtraxxer

https://clyp.it/deg0e13z

One Of A Million
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja dit keer toch wel helemaal eens met SVB ipv met BB, als je het verschil tussen Sub Sonik/Warface en D-Sturb niet kan horen is er wel wat mis.

Je kan het stijltje niet vet vinden, maar D-Sturb heeft toch wel echt een herkenbare stijl...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edge of insanity klinkt wel vet. Veel kickrolls maar vind ze wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik luisterde net Stresstest in Unleashed. De tandjes, dikke plaat! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echter kun je wel je "eigen stijl" hebben, en toch niet onderscheidend zijn tegenover de rest van de scene. Dus meer in de zin van wel duidelijke eigen sounds hebben, maar toch kick-screech meuk maken. Misschien doelt Broken Balance daar meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Echter kun je wel je "eigen stijl" hebben, en toch niet onderscheidend zijn tegenover de rest van de scene. Dus meer in de zin van wel duidelijke eigen sounds hebben, maar toch kick-screech meuk maken. Misschien doelt Broken Balance daar meer op.


Ja dat kan absoluut, dat bedoel ik ook te zeggen, Frans Bauer herken je ook uit duizenden maar vind het ook tyfus muziek eerste klas :lol:

Als je er een beetje in zit dan zul je uit 100 raw tracks altijd de D-Sturb platen er uit pikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gvd wat vet, lekkere drive weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zak Met Brood schreef:
https://clyp.it/deg0e13z

One Of A Million


Dit is echt een gouden plaat. Wat een drive in die climax
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle