Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:01 
 
Hardtraxx Addict

E-Force - Crucifix (A2REC045)

Label: A2 Records
WEB release: 27-03-2013

Tracks:
01. E-Force - Crucifix

Samples:


Bron:
http://www.hardstyle-releases.com/e-force-a2rec045
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:10 
 
Hardtraxxer

Waar komen die coverarts vandaan? Want die bron die er nu staat vind ik vrij discutabel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het gaat de goede kant op qua releasen bij A2! (Als het klopt inderdaad) :thumbsup:
En wat een parel is dit weer van E-force, die drive is echt onwijs gruwelijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:52 
 
Hardtraxxer

al die "nieuwe" scantraxx en A2 releases wat op hardstyle-releases zijn gepost komen van de zelfde gebruiker.

die cover arts en datums zijn nog nergens terug te vinden? zelfs niet op de scantraxx site en media
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Shit is awesome. Knaller!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik bezoek de hardstyle-releases site redelijk vaak (evenals hardtraxx natuurlijk :D) om up to date te blijven wat betreft releases en hun release datums. De site heeft het nagenoeg altijd aan het rechte eind, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat zij als enige in één keer met al die nieuwe data op de proppen komen... Misschien hebben ze wel een of ander dealtje gemaakt met Scantraxx dat zij de data als eerste krijgen (het betreft immers allemaal scantraxx platen)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:28 
 
Hardtraxx Elite

Jaaaa! Klinkt weer bruut! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 20:04 
 
Hardtraxxer

Awethority schreef:
Ik bezoek de hardstyle-releases site redelijk vaak (evenals hardtraxx natuurlijk :D) om up to date te blijven wat betreft releases en hun release datums. De site heeft het nagenoeg altijd aan het rechte eind, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat zij als enige in één keer met al die nieuwe data op de proppen komen... Misschien hebben ze wel een of ander dealtje gemaakt met Scantraxx dat zij de data als eerste krijgen (het betreft immers allemaal scantraxx platen)...


Ik bezoek de site ook regelmatig om hem te updaten.. Ben zelf namelijk een van de moderators daar :kiss2: .
En nee we hebben geen dealtje gemaakt met Scantraxx. (was dat maar zo :surrender: ).
Wij krijgen de artwork en releasedatums op een legale manier, welke we natuurlijk niet gaan verklappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 20:19 
 
Hardtraxxer

ThaOwner schreef:
Ik bezoek de site ook regelmatig om hem te updaten.. Ben zelf namelijk een van de moderators daar :kiss2: .
En nee we hebben geen dealtje gemaakt met Scantraxx. (was dat maar zo :surrender: ).
Wij krijgen de artwork en releasedatums op een legale manier, welke we natuurlijk niet gaan verklappen.


als ze nou bij die site eens een keer de data van de releases pakken i.p.v. de data van de verrekte posts -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:09 
 
Hardtraxxer

dit klinkt ook weer lekker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LQ klinkt in ieder geval erg dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een track weer van e-force HEERLIJK ! had m al gehoord op dance-fair en dan komt hij al redelijk snel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:01 
 
Hardtraxx Addict

het gaat ineens snel bij A2Records :D in LQ klinkt hij al ziekelijk vet laat staan in HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gelukkig releasen ze The Resistance steeds niet, daar zit toch niemand op te wachten joh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke drive weer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 10:27 
 
Hardtraxx Addict

Positief verrast door E-Force :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@tha owner

Ok, maar je snapt hopelijk wel dat t een beetje argwaan wekt als jullie ineens uit het niets als enige met allerlei data aan komen zetten... Maar als het op een legale manier gebeurt, dan is het alleen maar mooi natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vette plaat is dit zeg! Qua drive komt dit aardig in de buurt van Shade (of the night). Hulde aan E-Force. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:41 
 
Hardtraxx Newbie

Dikke plaat! Morgen avond E-force bij Superbash kijk er naar uit deze te horen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mij betreft is E-Force op dit moment de vetste producer in de scene. Al zijn 2012 tracks zijn baas:

Feel The Force
Face Me
Masterclass
Shade of the Night
Dark Emotions
Attention
Passion 4 Life
NCB Remix

Deze sluit zo aan in dit rijtje; meesterlijke screeches!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:45 
 
Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
Wat mij betreft is E-Force op dit moment de vetste producer in de scene. Al zijn 2012 tracks zijn baas:

Feel The Force
Face Me
Masterclass
Shade of the Night
Dark Emotions
Attention
Passion 4 Life
NCB Remix

Deze sluit zo aan in dit rijtje; meesterlijke screeches!

True, heeft echt een hele dikke vooruitgang geboekt ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat mij betreft is E-Force op dit moment de vetste producer in de scene. Al zijn 2012 tracks zijn baas:

Feel The Force
Face Me
Masterclass
Shade of the Night
Dark Emotions
Attention
Passion 4 Life
NCB Remix

Deze sluit zo aan in dit rijtje; meesterlijke screeches!

Alleen jammer dat ie nooit wat met zijn vetste track (naar mijn mening) heeft gedaan.

Zieke sfeer & zieke drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat mij betreft is E-Force op dit moment de vetste producer in de scene. Al zijn 2012 tracks zijn baas:

Feel The Force
Face Me
Masterclass
Shade of the Night
Dark Emotions
Attention
Passion 4 Life
NCB Remix

Deze sluit zo aan in dit rijtje; meesterlijke screeches!

Alleen jammer dat ie nooit wat met zijn vetste track (naar mijn mening) heeft gedaan.

Zieke sfeer & zieke drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 00:07 
 
Hardtraxxer

Heeft verdraaid veel weg van ''evolved''
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de mid-intro doet me denken aan Firebird :P
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle