Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik de enige die vind dat sommige sounds erg lijken op die van Attention?

Verder echt een heerlijke plaat, hoorde deze voor het eerst op de Dancefair en werd daar echt weg geblazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:22 
 

dawasiknie schreef:
Hmmm ik ben nog niet zo enthousiast als de rest hier maar vind het op zich wel een vet nummer. Voor mij is het iets te rommelig met teveel verschillende sequenties. Wel heel veel drive en power vooral in de climax. En de kick is degelijk, maar zou bij zo'n nummer toch het liefst een tikkeltje harder willen horen :cool:

Precies, dat vind ik ook. Maar ik vind het dan weer niet te rommelig, dat draagt bij aan de sfeer vind ik. Die sfeer eromheen vind ik vet gedaan. Als E-Force zo doorgaat is het gewoon een degelijke producer die degelijke hardstyle maakt.

Het zal in ieder geval geen onderschatte track zijn. Ik denk dat je hem weer in elk setje gaat horen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:24 
 
Hardtraxx Addict

Ekte eindbaas die Edward, nondeju wat een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeeerlijk. Zo veel drive live! Reng geng geng en weer doooaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat, dat wel.

Maar zoals eerder genoemd werd, veel sounds uit o.a. Attention. Nu is dat opzich niet zo erg, dat hoort ook wel bij de E-Force stijl. Maar bij nader luisteren vind ik eigenlijk de kicks een 1-op-1 kopie van Masterclass en hoor ik ook nog wat (versnelde) samples uit Shade of the Night.

Wel superplaat, die zeker knalt live, van een superproducer met een geweldige stijl. Maar hij moet wel oppassen dat soundbanks niet teveel worden gebruikt zonder te vernieuwen. Hetgeen bij The Pitcher voor vele irritatie zorgt bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke ik ben om. Wat een Plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:33 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
djkevinkaos schreef:
Super dikke track. :thumbsup:
Elke keer als k hem draai de laatste tijd hebbik zo een gevoel dattik alles kapot wil slaan :innocent:.

TOP DUS :love:

Gezellig he, Hardstyle :P


Haha ja echt he;)

Je snapt me wel toch haha. Plaat klapt echt heerlijk.
Slopen die handel:D :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het maar een Shade Of The Night 2.0, waar de screeches en het ritme van afgekeken zijn met wat E-Force kicks en een drive-loze synth die sfeer toe moet voegen.

Doet me eigenlijk niet zo veel dus, de plaat. Het enige positieve vind ik de sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 02:54 
 

E-Force mag nu toch snel even wat nieuwe sounds gaan ontwikkelen want het is toch veel van hetzelfde de laatste tijd. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het persoonlijk een toffe sound en live gaan zijn nummers mokershard maar hij kan niet voor altijd hetzelfde blijven maken :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
E-Force mag nu toch snel even wat nieuwe sounds gaan ontwikkelen want het is toch veel van hetzelfde de laatste tijd. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het persoonlijk een toffe sound en live gaan zijn nummers mokershard maar hij kan niet voor altijd hetzelfde blijven maken :huh:


Dit dus! Al moet ik wel zeggen dat ik de drive in Crucifix elke keer lekkerder vind worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog 2 dagen wachten :woot: Heerlijke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

E-Force is echt beter geworden qua kicks vooral! Laatste paar platen en deze ook mee gerekend zijn echt vet :worship:
heerlijk sfeer zit er ook weer in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaat is inderdaad beter geworden naarmate ik hem vaker heb gehoord. Heel erg vet! Wil hem morgen hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardstyle.com/e-force/crucifix/original-mix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 13:34 
 

Heb m meegenomen. Vind dit toch wel een hele lekkere plaat, want ik heb Masterclass en Shade of The Night expres niet veel beluisterd omdat die toch vaak voorbij komen. Dus dit stijltje is heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel lekker stijltje inderdaad! Niet dat hele harde rauwe gedoe maar wel een heerlijke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:40 
 
Hardtraxxer

Geweldige drive :worship:
Btw die nieuwe track van hem met x-pander werd gedraaid op knock out en daar viel men mond echt van open :woot:. Heel benieuwd naar een preview van die track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heel lekker stijltje inderdaad! Niet dat hele harde rauwe gedoe maar wel een heerlijke drive!

Wat is jouw definitie van rauw? Ik vind dit namelijk 1 van de meest 'rauwe' tracks van de afgelopen tijd, dus ik vraag het mij af ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste E-Force plaat tot nu toe. Niet super hard maar wel een lekker sfeertje en dikke drive. Dat Crucifix vocaltje komt er ook lekker uit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:44 
 
Artiest

Dennis93 schreef:
Geweldige drive :worship:
Btw die nieuwe track van hem met x-pander werd gedraaid op knock out en daar viel men mond echt van open :woot:. Heel benieuwd naar een preview van die track :)



Die is heeeeel erg dik! Die met Radical Redemption ook trouwens! Beuken to da maxxxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:46 
 
Artiest

Ik vind het nog steeds een lekkere plaat.
En zolang ik nog steeds alles wil slopen in de mid is het helemaal prima:D!
:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om de één of andere reden gaat het echt compleet langs me heen, terwijl ik echt een groot liefhebber ben van z'n stijl en screeches. Waar een Shade of the Night me meteen wist te pakken heb ik dat hier totaal niet, misschien wat vaker luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ga hem steeds meer waarderen, gruwelijke plaat :worship: Kan niet wachten om deze live (Qapital) te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Parvuz schreef:
Heel lekker stijltje inderdaad! Niet dat hele harde rauwe gedoe maar wel een heerlijke drive!

Wat is jouw definitie van rauw? Ik vind dit namelijk 1 van de meest 'rauwe' tracks van de afgelopen tijd, dus ik vraag het mij af ^^

Heeft het misschien meer met de afgelopen tijd te maken. :innocent: Nee maar ik zou deze eerder beetje vooraan in een set plaatsen dan aan het einde. Zo bedoel ik het een beetje. :innocent:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle