Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2024 13:08 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Tering, iemand heeft het zwaar vgm :lol:

Jij staat anders de laatste tijd ook wel steeds eerst in de rij om vuurtjes aan te wakkeren of zoals je zelf zegt "semi-grappige" steken te geven.

Misschien moet je jouw quote van gisteren zelf eens toepassen
Rickzel schreef:
laat mensen een beetje in hun waarde.

Als mensen op een forum even gal willen spuwen over een plaat (die imo ook gewoon echt enorm kut is), is dit wel DE geschikte plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2024 14:12 

Hardtraxx Veteran

Voor is Dual Damage echt gegroeid in het afgelopen jaar. Vond het voorheen echt verschrikkelijk maar vind het echt heel erg feesten. Deze plaat doet me wat minder, met name vanwege de kicks van The Straikerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2024 14:57 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Verhaal.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2024 18:12 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Ach wat een verrassing, vond het allang duren, maar hardtraxx kruip in je kont brigade is present!
Nou ouwe rimmers, trommelse nog en houdoe! :aww:

Pantermaatje, ik maak duidelijk een grapje. Ik doe letterlijk jou na en je bent helemaal gepikeerd. Rustaagh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2024 18:36 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Pantermaat schreef:
Ach wat een verrassing, vond het allang duren, maar hardtraxx kruip in je kont brigade is present!
Nou ouwe rimmers, trommelse nog en houdoe! :aww:

Pantermaatje, ik maak duidelijk een grapje. Ik doe letterlijk jou na en je bent helemaal gepikeerd. Rustaagh.

Aah sorry matje, verkeerd begrepen en mijn wel gemeende excuus bij deze. Je ziet het namelijk geregeld hier op het forum wanneer je iets wat kritisch of sarcastisch zegt op een reactie van die Rikkert dat zijn mede militanten zich geroepen voelen zich even te laten horen.

Weet je wat het is, ik vind dat Dual Damages gewoon belachelijk slecht, maar mij hoor je dat echt niet elk release topic van hen zeggen. Toch denk ik regelmatig als ze met iets nieuws komen geef het een kans om te luisteren, want ze zijn toch populair volgens Rikkert. Ik wil het dan echt objectief beoordelen, maar als ik dan serieus in de lach schiet is het dan zo gek dat je mening op een forum laat horen? En ja, het is ontzettend negatief uitgesproken natuurlijk. Maar ik mag mij mening hebben dat ik het niets met muziek te maken vind hebben. Volgens mij is daar toch ook forum voor.

Als men die mening niet zint laat dat dan lekker zo zijn joh, maak het allemaal niet zo zwaar met dan moet je wat anders luisteren inplaats van hier je mening te komen geven. Kom op zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 01:35 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
want ze zijn toch populair volgens Rikkert

:lol:

hardtraxx 4 life :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 07:21 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Pantermaat schreef:
want ze zijn toch populair volgens Rikkert

:lol:

hardtraxx 4 life :loving:

steven seagal is altijd solo, wij zijn met een hele groep mennnn

OT: dit ga ik niet luisteren, hou het lekker bij trance classics vandaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 15:24 

Hardtraxx Veteran

Pak hem aan mijn trouwe soldiers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 15:55 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Pak hem aan mijn trouwe soldiers!

Vergeet jullie mondmaskertjes, trommel stokken etc nieet mee te nemen rim neven. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 13:20 

Hardtraxx Newbie

Op vrijdagavond in de Rozenboom met mijn rawsoldiers staat deze tegenwoordig geregeld aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 14:21 

Hardtraxx Addict

ludo_sandersofficial schreef:
Op vrijdagavond in de Rozenboom met mijn rawsoldiers staat deze tegenwoordig geregeld aan.

gvd :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle