Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2024 12:53 

Hardtraxx Addict

Dual Damage & The Straikerz ft. MC Focus - FUNKY (RAVAGE018)

Label: Ravage Records
WEB release: 26/09/2024

Tracks:
Dual Damage & The Straikerz ft. MC Focus - FUNKY

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2024 22:22 

Hardtraxxer

Ja precies wat je verwacht van deze combi

gekkigheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2024 12:37 

Hardtraxx Addict

3:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2024 13:51 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2024 15:39 

Hardtraxx Addict

uit

https://open.spotify.com/track/5CPJaeal ... 4843754137
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2024 18:34 

Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2024 20:17 

Hardtraxx Addict

Mijn afkeer voor dit soort "raw" is echt ongekend.
Kan er met de pet niet bij dat dit zo populair is geworden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2024 13:33 

Hardtraxxer

122Stan schreef:
Mijn afkeer voor dit soort "raw" is echt ongekend.
Kan er met de pet niet bij dat dit zo populair is geworden :x

Ik heb hetzelfde! Why de actual F kan iemand hier naar luisteren. Een bak bij elkaar gevonden sounds en elementen die ook nog eens verschrikkelijk klinken.. Ondanks dat smaken verschillen, allemaal prima hé, maar dit klinkt toch gewoon oprecht nergens naar :lol: Rare tijden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2024 18:21 

Hardtraxx Addict

smaken verschillen roepen en tegelijkertijd weer lekker neerkijken op mensen met die andere smaak haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 08:08 

Hardtraxxer

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 10:08 

Hardtraxx Veteran

Niet de grootste Straikerz fan, maar Dual Damage nagenoeg altijd wel dik, vind deze wel geslaagd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 10:59 

Hardtraxxer

Na Euphoric: SAVE RAW. Wat een ontiegelijke bagger is dit zeg. Klink als een oude rot, maar ben 29. Echt wat een tering herrie. Hopelijk komt Regain met zijn nieuwe alias naar boven drijven, want dat is pas goede raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 11:16 

Hardtraxx Veteran

Professor Oak schreef:
SAVE RAW.

Raw is nog nooit zo populair geweest als nu :lol:

Dat een stroming die populair is niet jouw smaak is betekent niet dat het gered hoeft te worden hoor. Denk dat je gewoon zelf lekker andere muziek moet gaan luisteren ipv je zo op te winden over iets dat niet je ding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 12:49 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Professor Oak schreef:
SAVE RAW.

Dat een stroming die populair is niet jouw smaak is betekent niet dat het gered hoeft te worden hoor. Denk dat je gewoon zelf lekker andere muziek moet gaan luisteren ipv je zo op te winden over iets dat niet je ding is.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 14:31 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Professor Oak schreef:
SAVE RAW.

Lekker belangrijk dat het populairder dan ooit is.

Inderdaad ook mijn smaak niet, maar daarnaast is dit gewoon lachwekkend wat een troep. niks meer met muziek te maken. maar het zal wel leuk mee trommelen zijn. droefenis !

Wat Regain aan het doen is ook niet mijn smaak, maar dat klinkt in elk geval nog naar muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 15:48 

Hardtraxx Addict

Het enige wat droevig is is die eeuwige ‘iets wat mijn smaak niet is, is geen muziek’ mentaliteit hier :lol: hou toch eens op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 16:12 

Hardtraxxer

Dit heeft toch niks meer te maken met het door evolueren van de rawere kant van hardstyle... Als je dit in vergelijking trekt met platen van/voor 2017, is het compleet verneukt.

Prima dat men smaak heeft hiervoor, maar dit heeft in mijn belevenis weinig nog te maken met de duistere kant van hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 16:27 

Hardtraxxer

Reeukien schreef:
maar dit heeft in mijn belevenis weinig nog te maken met de duistere kant van hardstyle.

Dat klopt, maar dat is toch ook totaal niet de bedoeling van deze plaat? Waarom moet dit nog te maken hebben met 2012 duistere raw als dat totaal niet het publiek is wat ze willen aantrekken... :huh:

Er is genoeg andere raw die wel ''duisterder'' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 16:45 

Hardtraxx Addict

Rubrix schreef:
Reeukien schreef:
maar dit heeft in mijn belevenis weinig nog te maken met de duistere kant van hardstyle.

Dat klopt, maar dat is toch ook totaal niet de bedoeling van deze plaat? Waarom moet dit nog te maken hebben met 2012 duistere raw als dat totaal niet het publiek is wat ze willen aantrekken... :huh:

Hey eentje snapt het eindelijk. Het is geen 2012 meer en de bedoeling van de huidige raw is ook helemaal niet om daarop te lijken, want dit trekt veel meer mensen aan dan de 2012 raw sound. Het publiek bepaalt dus de trends?! Mind = blown. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 18:28 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Rubrix schreef:
Reeukien schreef:

Hey eentje snapt het eindelijk. Het is geen 2012 meer en de bedoeling van de huidige raw is ook helemaal niet om daarop te lijken, want dit trekt veel meer mensen aan dan de 2012 raw sound. Het publiek bepaalt dus de trends?! Mind = blown. :surrender:
.

Aaah zo, nee dan begrijp ik het volkomen raw soldier ! Toch is het teffes herrie!

Maak je niet zo druk joh om een groepje mensen die het waardeloos vinden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 18:30 

Hardtraxx Veteran

Maak me er ook absoluut niet druk om, maar verbaas me er over hoe druk mensen zich kunnen maken en keer op keer de moeite nemen om in 15 alinea's semi-grappig duidelijk proberen te maken hoe ongelofelijk kut ze het wel niet vinden. :lol:

Ga je lekker bezig houden met dingen waar je blij van word joh, en laat mensen die het wel tof vinden een beetje in hun waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 18:45 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Maak me er ook absoluut niet druk om, maar verbaas me er over hoe druk mensen zich kunnen maken en keer op keer de moeite nemen om in 15 alinea's semi-grappig duidelijk proberen te maken hoe ongelofelijk kut ze het wel niet vinden. :lol:

Ga je lekker bezig houden met dingen waar je blij van word joh, en laat mensen die het wel tof vinden een beetje in hun waarde.

Vind het dan wel fijn om te horen dat je de moeite neem om 15 alineas met semi grappen allemaal te lezen soldier! :)
Maar vooruit, zal rekening houden met je gevoelens en geen semi grapjes meer maken ouwe enge neel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 19:19 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Rickzel schreef:
Professor Oak schreef:
SAVE RAW.

Lekker belangrijk dat het populairder dan ooit is.

Inderdaad ook mijn smaak niet, maar daarnaast is dit gewoon lachwekkend wat een troep. niks meer met muziek te maken. maar het zal wel leuk mee trommelen zijn. droefenis !

Wat Regain aan het doen is ook niet mijn smaak, maar dat klinkt in elk geval nog naar muziek.

Deze hele comment is toch te lachwekkend? Wat een troep. Heeft niks meer met discussiëren op een forum te maken. Maar het zal wel lache zijn. droefenis.

Doe ik het goed? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 20:36 

Hardtraxxer

Ach wat een verrassing, vond het allang duren, maar hardtraxx kruip in je kont brigade is present!
Nou ouwe rimmers, trommelse nog en houdoe! :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2024 07:29 

Hardtraxx Veteran

Tering, iemand heeft het zwaar vgm :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle