Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 19:01 
 

hele dikke releases :thumbsup:
alleen jammer dat de stijlen van The Pitcher en Dozer zo op elkaar lijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
hele dikke releases :thumbsup:
alleen jammer dat de stijlen van The Pitcher en Dozer zo op elkaar lijken..


ja dat komt omdat het door 1 dezelfde producer word gemaakt

:sleep: oud nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 00:39 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind dit ook een erg matige release. Dit zijn echt van die tracks die je binnen vijf minuten vergeet. Nummers als The Legacy en Church of the Darkside waren pas releases...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 01:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind drop the :bomb: echt een heerlijk plaatje. Dat doet niemand mijn mening in veranderen!
Vind het dikke kicks hebben, steeks leuk in elkaar, leuke vocals, lekkere drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 01:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 01:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:


Offtopic :$: Waat heeft bob op dat fototje van youtube precies een dikke vette spier massa op zn borst hangen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het een goede release,
In Full Effect :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind er niet zoveel aan, drop the bomb is wel aardige track, maar ik heb het idee dat die tracks van dozer/pitcher zo zacht staan tegenover andere tracks... kweenie ma...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 05:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Klementino schreef:
(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).

Afbeelding



Deze track zie ik enkel als een bevestiging van mijn mening... de track moest weer per se zo rauw en hard en duister, maar die melodie is werkelijk waar om te janken, hij is vals, saai, en ik vind het totaal niet revolutionair. Iets wat ik structureel terug zie in de B-Front solo projecten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Klementino schreef:
(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).

Afbeelding



Deze track zie ik enkel als een bevestiging van mijn mening... de track moest weer per se zo rauw en hard en duister, maar die melodie is werkelijk waar om te janken, hij is vals, saai, en ik vind het totaal niet revolutionair. Iets wat ik structureel terug zie in de B-Front solo projecten.


Afbeelding


Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind niet dat de melodieen van B-Front saai en vals en mislukt zijn. Ze zijn juist simpel, maar krachtig. Ze doen het goed in mijn oren :thumbsup:
OT: Drop the Bomb (L) lekkere release dit :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 12:08 
 
Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Klementino schreef:
(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).

Afbeelding



Deze track zie ik enkel als een bevestiging van mijn mening... de track moest weer per se zo rauw en hard en duister, maar die melodie is werkelijk waar om te janken, hij is vals, saai, en ik vind het totaal niet revolutionair. Iets wat ik structureel terug zie in de B-Front solo projecten.


Oh mijn god :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Officiele previeuws zijn toegevoegd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Bom v/e Release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:
dat mensen hier tienen aan geven :/

dat noemt men enthousiasme, laten zien dat dit een heerlijke release is. exacte cijfers die helemaal kloppen geven ze op school. :')



+1 voor onze katamaran :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

full effect, mag wellis uitkome nu aja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fusionrecords

Next week coming up: @djDozer - In Full Effect / Drop the bomb. Previews at http://www.fusionyoutube.com 6 minutes ago via Ping.fm

Volgende week komt ie uit dus DROP THE :bomb: Of bedoelen ze hier alleen de previews mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Volgende week komt ie uit dus DROP THE :bomb: Of bedoelen ze hier alleen de previews mee?

Previews staan er al lang op he! :P Fusion released ongeveer om de +- 2 weken dus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
JolleNL schreef:
Volgende week komt ie uit dus DROP THE :bomb: Of bedoelen ze hier alleen de previews mee?

Previews staan er al lang op he! :P Fusion released ongeveer om de +- 2 weken dus! :thumbsup:


Maar vandaag is FUS72 al uitgekomen, hopelijk knallen ze er elke week een releasje doorheen voor een week of 5 want er staan nogal wat releases gepland.

Slim Shore & B-Front
B-Front
Dozer
Frequencerz
Donkey Rollers
Jack of Sound
The Pitcher & Noisecontrollers

Hebben allemaal nog tracks klaarliggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2010 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Maar vandaag is FUS72 al uitgekomen, hopelijk knallen ze er elke week een releasje doorheen voor een week of 5 want er staan nogal wat releases gepland.

Juist zag het net op Hs.com, Volgende week vrijdag dan misschien :D Hoop het ook wel deze mag wel zo snel mogelijk uitkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 00:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

In Full Effect leek mij zo lekkere nummer. maar dan denk je daar komt die..... waarna een soort outro verschijnt :/ en drop the bomb is wel een mooi nummer en daar houd het ook bij op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 00:46 
 

Headhunterz53 schreef:
In Full Effect leek mij zo lekkere nummer. maar dan denk je daar komt die..... waarna een soort outro verschijnt :/ en drop the bomb is wel een mooi nummer en daar houd het ook bij op :thumbup:


Zoiets heet een anti climax :aww:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die anti climax is wel heel vet, gewoon lekker rustig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaatjes! :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle