Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2010 23:47 
 
Hardtraxxer

lekkere tracks van pollen... geef ze een dikke voldoende :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijke tracks idd!

vooral In Full Effect die melo klinkt super en dan een lekkere een anti climax! :thumbsup:

pollen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer mooi topic voor een slotje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 04:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Drop the :bomb:


(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dutch_Master schreef:
Zeer mooi topic voor een slotje? :P


Ja, ik heb dit van Harderstate (ik heb hem op RHR gemaakt) waar iemand een direct message van twitter van dozer had gevraagd wat er met Drop tha Bomb en In Full Effect ging gebeuren en waarop hij antwoord gaf. link van direct msg gekopierd en dan komt er dit uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry hoor , maar Drop Tha Bobm vind ik helemaal niet goed :/
In Full Effect valt nog te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BrunetJuh schreef:
Sorry beetje moe haha. De andere releases van Dozer waren heerlijk om op te knallen, maar vind dit nou niet een plaat waarbij je compleet uit je dak gaat en heel de zaal los gaat.

haha, oke, naja ik denk dat dit juist een plaat is (en dan vooral Drop the Bomb) waar de hele zaal op los gaat. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

BrunetJuh schreef:
Sorry beetje moe haha. De andere releases van Dozer waren heerlijk om op te knallen, maar vind dit nou niet een plaat waarbij je compleet uit je dak gaat en heel de zaal los gaat.

Vindt dit toch wel een Heerlijke release hoor. Garantie dat iedereen hier op los gaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psykko schreef:
Dutch_Master schreef:
Zeer mooi topic voor een slotje? :P


Ja, ik heb dit van Harderstate (ik heb hem op RHR gemaakt) waar iemand een direct message van twitter van dozer had gevraagd wat er met Drop tha Bomb en In Full Effect ging gebeuren en waarop hij antwoord gaf. link van direct msg gekopierd en dan komt er dit uit ;)


Oke we gaan officiele previews en een release date afwachten, maar lekkere release vooral in full effect :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Sorry, maar ik word hier zo moe van.

The Pitcher en Dozer zit bijna geen verschil meer in van Releases. elke keer precies de zelfde sounds. Jammer...


Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 16:26 
 
Hardtraxx Newbie

nou ik vind ze lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dutch_Master schreef:
Psykko schreef:
Dutch_Master schreef:
Zeer mooi topic voor een slotje? :P


Ja, ik heb dit van Harderstate (ik heb hem op RHR gemaakt) waar iemand een direct message van twitter van dozer had gevraagd wat er met Drop tha Bomb en In Full Effect ging gebeuren en waarop hij antwoord gaf. link van direct msg gekopierd en dan komt er dit uit ;)


Oke we gaan officiele previews en een release date afwachten, maar lekkere release vooral in full effect :thumbsup: :thumbsup:


Doen we.... zodra het bekend is zal ik deze topic aanpassen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 01:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit bevestigd nog maar eens voor mij dat Pollen toe is aan vakantie.
Waar zijn de tijden gebleven dat er tracks als Relax, Church of the Darkside etc gemaakt werden.

Ik vind deze tracks leeg klinken, ze klinken saai en bevatten ook nog eens niks revolutionairs... niet dat dat laatste een must is, maar het kan de track altijd nog een beetje pluspunten opleveren als het op alle overige fronten laat afweten.

Ik vind dit een 13-in-een-dozijn track van de heer Pollen zoals ie de laatste tijd produceert... nee eerder een 20-in-een-dozijn track want er zijn er al veel te veel van. Ik heb liever dat een producer niks produceert als ie niks goed maakt dan maar door blijft produceren... verschil met de zogenaamde 13-in-een-dozijn tracks van DBSTF, HHZ, BH, NC is dat die tracks vaak nog wel wat hebben... niet alle tracks maar toch wel 1 van de hele release meestal.

Sorry maar aangezien dit toch bijna de helft is van Fusion, de andere helft(NC) niks beter produceert dan Scantraxx, en slechts een klein aandeel goed produceert(B-Front), Toneshifterz etc... vind ik Scantraxx het beste label op dit moment. (hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).

Nee, hier wordt ik niet vrolijk van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 01:42 
 

Klementino schreef:
Dit bevestigd nog maar eens voor mij dat Pollen toe is aan vakantie.
Waar zijn de tijden gebleven dat er tracks als Relax, Church of the Darkside etc gemaakt werden.

Ik vind deze tracks leeg klinken, ze klinken saai en bevatten ook nog eens niks revolutionairs... niet dat dat laatste een must is, maar het kan de track altijd nog een beetje pluspunten opleveren als het op alle overige fronten laat afweten.

Ik vind dit een 13-in-een-dozijn track van de heer Pollen zoals ie de laatste tijd produceert... nee eerder een 20-in-een-dozijn track want er zijn er al veel te veel van. Ik heb liever dat een producer niks produceert als ie niks goed maakt dan maar door blijft produceren... verschil met de zogenaamde 13-in-een-dozijn tracks van DBSTF, HHZ, BH, NC is dat die tracks vaak nog wel wat hebben... niet alle tracks maar toch wel 1 van de hele release meestal.

Sorry maar aangezien dit toch bijna de helft is van Fusion, de andere helft(NC) niks beter produceert dan Scantraxx, en slechts een klein aandeel goed produceert(B-Front), Toneshifterz etc... vind ik Scantraxx het beste label op dit moment. (hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).

Nee, hier wordt ik niet vrolijk van...


hoi

houdoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Klementino schreef:
Dit bevestigd nog maar eens voor mij dat Pollen toe is aan vakantie.
Waar zijn de tijden gebleven dat er tracks als Relax, Church of the Darkside etc gemaakt werden.

Ik vind deze tracks leeg klinken, ze klinken saai en bevatten ook nog eens niks revolutionairs... niet dat dat laatste een must is, maar het kan de track altijd nog een beetje pluspunten opleveren als het op alle overige fronten laat afweten.

Ik vind dit een 13-in-een-dozijn track van de heer Pollen zoals ie de laatste tijd produceert... nee eerder een 20-in-een-dozijn track want er zijn er al veel te veel van. Ik heb liever dat een producer niks produceert als ie niks goed maakt dan maar door blijft produceren... verschil met de zogenaamde 13-in-een-dozijn tracks van DBSTF, HHZ, BH, NC is dat die tracks vaak nog wel wat hebben... niet alle tracks maar toch wel 1 van de hele release meestal.

Sorry maar aangezien dit toch bijna de helft is van Fusion, de andere helft(NC) niks beter produceert dan Scantraxx, en slechts een klein aandeel goed produceert(B-Front), Toneshifterz etc... vind ik Scantraxx het beste label op dit moment. (hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).

Nee, hier wordt ik niet vrolijk van...


hoi

houdoe


Deze reactie kan ik alleen maar zien als een gebrek aan goede argumenten om mijn verhaal onderuit te halen...

Typisch een reactie van mensen die scantraxx bashen en Fusion de hemel in prijzen als hun geliefde label een keer kritiek krijgt te verduren... natuurlijk mag je het oneens zijn met mijn standpunt maar ga er op in met goed onderbouwde tegenargumenten... ik heb mijn verhaal ook min of meer goed onderbouwt, en wie meer onderbouwing wil kan het krijgen hoor ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:58 
 
Hardtraxx Elite

Als je de platen van B-front al niet goed vind, kan ik er verder ook niet over discuseren. Maar wat vind je dan van de setjes die Scantraxx weggeeft? Altijd hetzelfde gelul. Al kijk je naar de Fusion-crew dan willen ze nog wel eens wat variatie er doorheen gooien. Zie ook bv set van Feestfabriek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).


:')

Het komt er dus gewoon op neer dat jij van de Hands-Up bent, want jij waardeert het 'hard' van hardstyle niet, ook kijkende naar andere posts van jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 02:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Als je de platen van B-front al niet goed vind, kan ik er verder ook niet over discuseren. Maar wat vind je dan van de setjes die Scantraxx weggeeft? Altijd hetzelfde gelul. Al kijk je naar de Fusion-crew dan willen ze nog wel eens wat variatie er doorheen gooien. Zie ook bv set van Feestfabriek.


Ik zeg ook niet dat ik de Scantraxx-setjes zo geweldig vind maar ik zeg alleen dat ik deze release net als de laatste releases geproduceert door Pollen niks vindt, en ik trek een vergelijking tussen deze 13-in-een-dozijn plaat en eentje van bijvoorbeeld een Scantraxx, en ja dan vind ik die van Scantraxx over het algemeen beter.

Dakpan schreef:
Klementino schreef:
(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).


:')

Het komt er dus gewoon op neer dat jij van de Hands-Up bent, want jij waardeert het 'hard' van hardstyle niet, ook kijkende naar andere posts van jou.


Ik ben helemaal niet alleen van Hands up... ik ben liefhebber van Hardstyle... of dat nou een melodieuze handjes klap plaat is of een dikke ragplaat, als ik de track goed vind kan ik hem altijd waarderen...

Magic vind ik een geweldige plaat, maar ik denk dat dat komt door de invloeden van Frontliner... B-Front heeft de nadruk veel te veel op het rauw zijn van de plaat liggen. Een plaat hard en rauw maken is 1 ding, maar dat hoeft absoluut niet te betekenen dat ie ook gelijk goed is... Dat de nadruk daar te veel op gelegd wordt komt helaas heel veel voor...

Ik bekijk een release altijd op 2 manieren... emotioneel en rationeel. Rationeel, ofwel is de track goed opgebouwd, technisch juist of heel origineel... en emotioneel, ofwel krijg ik een goed gevoel bij deze plaat... en ja dat krijg ik bij die co-ops wel, maar bij de B-front soloprojecten niet

wil ik nog een ding aan toevoegen: ik heb respect voor je mening dakpan, maar waarom doe je altijd zo minachtend naar mensen die niet jou mening delen? als je gewoon je eigen mening verkondigt en correct onderbouwt en daarbij respect toont voor een ander z'n mening dan is het zoveel fijner voor een ander om jou bijdragen te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Just4Music schreef:
Als je de platen van B-front al niet goed vind, kan ik er verder ook niet over discuseren. Maar wat vind je dan van de setjes die Scantraxx weggeeft? Altijd hetzelfde gelul. Al kijk je naar de Fusion-crew dan willen ze nog wel eens wat variatie er doorheen gooien. Zie ook bv set van Feestfabriek.


Ik zeg ook niet dat ik de Scantraxx-setjes zo geweldig vind maar ik zeg alleen dat ik deze release net als de laatste releases geproduceert door Pollen niks vindt, en ik trek een vergelijking tussen deze 13-in-een-dozijn plaat en eentje van bijvoorbeeld een Scantraxx, en ja dan vind ik die van Scantraxx over het algemeen beter.

Dakpan schreef:
Klementino schreef:
(hier kan ik aan toevoegen dat ik alleen de co-op van B-Front met Frontliner goed vond en verder nog niks fatsoenlijks van deze gast heb gehoord).


:')

Het komt er dus gewoon op neer dat jij van de Hands-Up bent, want jij waardeert het 'hard' van hardstyle niet, ook kijkende naar andere posts van jou.


Ik ben helemaal niet alleen van Hands up... ik ben liefhebber van Hardstyle... of dat nou een melodieuze handjes klap plaat is of een dikke ragplaat, als ik de track goed vind kan ik hem altijd waarderen...

Magic vind ik een geweldige plaat, maar ik denk dat dat komt door de invloeden van Frontliner... B-Front heeft de nadruk veel te veel op het rauw zijn van de plaat liggen. Een plaat hard en rauw maken is 1 ding, maar dat hoeft absoluut niet te betekenen dat ie ook gelijk goed is... Dat de nadruk daar te veel op gelegd wordt komt helaas heel veel voor...

Ik bekijk een release altijd op 2 manieren... emotioneel en rationeel. Rationeel, ofwel is de track goed opgebouwd, technisch juist of heel origineel... en emotioneel, ofwel krijg ik een goed gevoel bij deze plaat... en ja dat krijg ik bij die co-ops wel, maar bij de B-front soloprojecten niet

wil ik nog een ding aan toevoegen: ik heb respect voor je mening dakpan, maar waarom doe je altijd zo minachtend naar mensen die niet jou mening delen? als je gewoon je eigen mening verkondigt en correct onderbouwt en daarbij respect toont voor een ander z'n mening dan is het zoveel fijner voor een ander om jou bijdragen te lezen.



Ik zie dat je jouw standpunt goed hebt onderbouwt, wat tevens ook jouw mening vormt over hardstyle. Mijn mening intresse licht bij het toch wat Rauwere Hardstyle en ik vind daarom dus ook dat een track niet technisch goed opgebouwd hoeft te zijn ik kijk meer naar het emotionele kant van een track. En de tracks van B-front raken mij gewoon
heel erg en knallen lekker door, zo heb ik dit ook bij Crypsis, Zany, DonkeyRollers, enz. zeg maar de iets Rauwere Artiesten binne de hardstyle. Even samengevat wil ik gewoon zeggen dat ieder een eigen mening heeft en andere intressen en die moeten gewoon gerespecteerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 13:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Drop The Bomb is weer heerlijk :love:! Al zijn tracks lijken misschien wel veel op elkaar maar dat is gewoon zijn stijl. Pollen = koning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kijk nooit naar technische kanten van nummers, het moet in zijn geheel goed klinken voor mij. Kijk bijvoorbeeld naar de laatste release van the machine, niet al te technische release maar de tracks zijn gewoon hard en klinkt als geheel gewoon oke. Als je naar de technische kanten gaat kijken is het slecht, maar dan kan het nummer geheel nog niet slecht zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ik kijk nooit naar technische kanten van nummers, het moet in zijn geheel goed klinken voor mij. Kijk bijvoorbeeld naar de laatste release van the machine, niet al te technische release maar de tracks zijn gewoon hard en klinkt als geheel gewoon oke. Als je naar de technische kanten gaat kijken is het slecht, maar dan kan het nummer geheel nog niet slecht zijn ;)


Ik kijk alleen naar de technische kant omdat ik dat interessant vind, de emotionele kant van een nummer is echter veel belangrijker en geeft dan ook altijd de doorslag in of ik de track geweldig of waardeloos vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor :P
Maar idd, technische kant dat hoor je meteen in een track. Ik vind het ook niet belangrijk in een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor :P
Maar idd, technische kant dat hoor je meteen in een track. Ik vind het ook niet belangrijk in een track.


Haha, ik reageerde dit keer niet omdat ik me aangevallen voelde maar gewoon puur uit verveling, haha...

maar leuk dat we onze mening delen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die kick in drop the bomb :') Kom op jongens dat klinkt toch nergens naar..
In Full effect is wel een leuk nummertje alleen de anti-climax mocht wel wat harder.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle