Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 15:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dj Thera vs Geck-o ft Wackiejacky - Hysteria (THER-041))

Label: Theracords
Vinyl release: -
WEB release: 22/09/2010

01. Hysteria Outdoor 2010 Anthem
02. Dj Thera Remix

Samples:
Samps up soon!

Written, composed & produced by Pieter Heynen & Rik van Dam
Vocals by Jacqueline Sinke


Artwork:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Mooie Art! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

afwachte :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik ben wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
G1LL schreef:
Ik ben wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 16:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deze is wel erg kort he haha

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wie is Wackiejacky ook al weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
wie is Wackiejacky ook al weer?

De vocalist toch. Jacqueline Sinke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel bruut anthem :worship:
Benieuwt naar je remix Pieter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zit een lang verhaal achter Wackiejacky, schijnt dat TBY een nummer naar haar heeft vernoemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Er zit een lang verhaal achter Wackiejacky, schijnt dat TBY een nummer naar haar heeft vernoemt.

Tuneboy heeft idd een track die Wackyjacky heet. Lijkt me duidelijk dat het daar vandaan komt.
http://www.discogs.com/Tuneboy-Wackyjac ... ase/959767
Best een grappig plaatje. :)

Maar on-topic: de track in de preview gaat ernorm hard! :woot: Als hij ook maar in de buurt van Tresspassing komt is het al super! Maarja.. Thera EN Geck-o.. dat is wat mij betreft wel succes gegarandeerd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Als hij ook maar in de buurt van Tresspassing komt is het al super

Geloof mij, ik raakte in een soort van trance toen The Sexual Thrill -> Hysteria -> Tresspassing werd gedraaid op GZ! :worship: De plaat sluit precies goed aan op Tresspassing, andersom zou denk ik nog wel bruter klinken :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:07 
 

wel vet :thumbup:
Dj Thera heeft best vaak releases :O
niet dat het veel uitmaakt van zijn stijl spreekt me echt wel aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog niet gehoord, hopen dat er binnenkort wat samples op YT komen.

Wackiejacky is van alles en nog wat, ze gaat iig al heel lang mee in het feestwereldje. Tuneboy heeft inderdaad een nummer naar haar vernoemd plus ze heeft de vocals verzorgd voor Black High Heels van Stephanie en My Life Is Just A Demo van Builder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tel schreef:
QonFuzion schreef:
Als hij ook maar in de buurt van Tresspassing komt is het al super

Geloof mij, ik raakte in een soort van trance toen The Sexual Thrill -> Hysteria -> Tresspassing werd gedraaid op GZ! :worship: De plaat sluit precies goed aan op Tresspassing, andersom zou denk ik nog wel bruter klinken :corn:

Zo, dat geloof ik! :)
Ik kijk echt uit naar deze release! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Deze is wel erg kort he haha




Hier zit die ook in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wackiejacky is lekker!!!

:P ;) :beer:

Omdat ik regelmatig dingen de revue zie passeren die niet helemaal kloppen, hier even een kwak info voor de duidelijkheid:

Ik draai idd al heel wat jaartjes (de helft van m'n leven) mee in partyland. Zo rondom het millennium schoten er wat partyfora uit de grond waar ik nogal wat tijd doorbracht. Daar kon ik me onder m'n nickname Wackiejacky naast m'n grootste hobby dance ook uitleven w.b. een andere hobby: schrijven. Ik schreef voor o.a. Partyflock en S2D, werd op basis daarvan gevraagd om voor Q-dance te komen schrijven en na een tijdje ben ik toen als freelance journalist aan de slag gegaan waarbij ik ook opdrachten ging doen voor bijv. B2S, ID&T en Cyndium. In die tijd leerde ik ook veel artiesten kennen (moest nogal eens een interviewtje doen), waaronder Technoboy, met wie ik goed bevriend raakte en die ik ook nogal eens hielp met schrijfdingetjes, heb ook een tijd voor Saifam gewerkt en o.a. wat websites gevuld enzo ;) Zie de titel van die Tuneboy-plaat dan ook maar als een bedankje ;) (wel een verkeerd gespeld bedankje overigens, wat later is goedgemaakt met K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix) haha).

Toen me gevraagd werd de lyrics te schrijven voor 'My Life Is Just A Demo' bleek ik dat eigenlijk wel heel leuk te vinden, maar had het toen veel te druk met ander schrijfwerk. Pas een jaar later heb ik besloten meer te gaan doen qua lyrics schrijven. Heb toen bijv. de lyrics geschreven voor Black High Heels (die ik achteraf gezien liever niet geschreven had :D) en ook die voor The Undersound. Let wel: lyrics. De vocalen kwamen niet van mij. Heb ook nog wat dingetjes in de house gedaan en hier en daar wat mensen geholpen met lyrics.

Pieter leerde ik vorig jaar kennen, op een moment dat ik nogal klaar was met de hele scene, die er achter de schermen nogal anders uitziet dan ervoor ;) In diezelfde periode leerde ik Nikkita kennen en door haar kwam ik erachter dat het nog veel toffer is om iets te schrijven en dat dan ook naar je eigen interpretatie in te spreken. Deze twee mensen ben ik heel dankbaar voor hun steun en vertrouwen en ik zag ook in dat hoe zij zichzelf staande houden in dit niet altijd even frisse wereldje precies past bij mijn principes en gedachten.

Ik heb besloten om niet meer fulltime te willen schrijven, niet meer fulltime met de dancescene bezig te willen zijn en hopelijk in de toekomst me meer te kunnen richten op lyrics en vocalen. En dan voor mensen die dat echt verdienen, zoals Pieter! :loving: :worship: Vond het ontzettend tof dat hij me op deze manier wilde creditten, want het echte werk is natuurlijk door hem en Geck-O gedaan. maar 't heeft mij wel een beetje een boost gegeven om m'n hart te volgen. Dus wie weet wat ik nog meer ga brouwen!


Zo, ook weer op de hoogte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de info! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Thanks voor de info! :D

Hehe ja je moet wat op zo'n druilerige woensdagavond he :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je je dan toch bezig wil houden met lyrics en vocalen, dan maar meteen zo'n lap tekst typen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Bedankt voor de info. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Wackiejacky schreef:
maar 't heeft mij wel een beetje een boost gegeven om m'n hart te volgen. Dus wie weet wat ik nog meer ga brouwen!

:worship:
Dus we gaan nog veel je stem mogen horen! (Al dan niet vervormd, Haha)! :D
Ook leuk dat je ons die info gaf! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 21:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Als je je dan toch bezig wil houden met lyrics en vocalen, dan maar meteen zo'n lap tekst typen :P

Ik sta bekend om m'n lappen tekst :D

Best een prestatie dus om te kunnen volstaan met een paar regeltjes, zoals in deze Hysteria track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wackiejacky schreef:
Heb toen bijv. de lyrics geschreven voor Black High Heels (die ik achteraf gezien liever niet geschreven had :D)


Waarom niet als ik vragen mag? :P
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle