Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk dat je dat zo naar buiten brengt :)
Het nummer kun je trouwens HQ luisteren hier: http://www.speedyshare.com/files/238597 ... _Radio.mp3

Neem aan dat ie dus ook snel op youtube staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wackiejacky schreef:
Maximize schreef:
Als je je dan toch bezig wil houden met lyrics en vocalen, dan maar meteen zo'n lap tekst typen :P

Ik sta bekend om m'n lappen tekst :D

Best een prestatie dus om te kunnen volstaan met een paar regeltjes, zoals in deze Hysteria track :D


Ik heb m nog niet gehoord. Men internet viel uit tijdens de set van The Magic Show waar deze track in zat. Ik zal morgen ff luistern. Ga nu naar bed :D Latuh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 22:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wackiejacky schreef:
Heb toen bijv. de lyrics geschreven voor Black High Heels (die ik achteraf gezien liever niet geschreven had :D)


Waarom niet als ik vragen mag? :P

Omdat die verschrikkelijk slecht waren :innocent: :P .
Wist niet dat je ook The Undersound had geschreven WJ, puik werk qua tekst! Hopelijk horen we er meer van in de toekomst!

Btw
Citaat:
Nikkita

is echt een fantastische vocaliste, haar stem is heerlijk krachtig, agressief maar wel erg natuurlijk, ik vind haar vooral in Abduction perfect tot haar recht komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 10:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Previews komen ook uiterlijk morgen online op theracords.com en ons eigen Youtube kanaal

en Jacky: we have only just begun :thumbsup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ff offtopic, mij lijkt het ook wel wat om vocals te schrijven ^^ ik hou sowieso wel van schrijven, binnenkort wil ik een paar columns schrijven, kijken wat eruit komt :D

ontopic: ben benieuwd naar de previews! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 12:41 
 
Artiest

Wackiejacky schreef:
Vond het ontzettend tof dat hij me op deze manier wilde creditten, want het echte werk is natuurlijk door hem en Geck-O gedaan.

Ik zou het juist belachelijk vinden om je niet zo te crediten, omdat de vocals de track voor een groot deel vormen!

En zeker ook vaker zelf de vocals inspreken, daar heb je een goede stem voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Ik zou het juist belachelijk vinden om je niet zo te crediten

IDD, gebeurt toch nog veel te veel dat degene die meewerken aan een release niet gecredit worden, maar niet bij ons :thumbsup:

Voor degene die Youtube samps van deze release willen zien, ze zijn net geupload dus nog ff geduld!

Good quality previews staat WEL al op www.theracords.com bij Releaseinfo :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Geck-o schreef:
Ik zou het juist belachelijk vinden om je niet zo te crediten

IDD, gebeurt toch nog veel te veel dat degene die meewerken aan een release niet gecredit worden, maar niet bij ons :thumbsup:

Voor degene die Youtube samps van deze release willen zien, ze zijn net geupload dus nog ff geduld!

Good quality previews staat WEL al op http://www.theracords.com bij Releaseinfo :clap:






Lekkere platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kom ik op de Theracords website, en wat zie ik op de frontpage!?! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedoel je ons feestje?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Kom ik op de Theracords website, en wat zie ik op de frontpage!?! :yay:


Previews. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Bedoel je ons feestje?? :D

JAAAA! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het een goeie track! Erg fijne mid-intro en een heerlijk vage maar harde climax. Gewaagd om zoiets als anthem te maken maar past denk ik wel goed bij het feest. Dit wordt niks voor zachte zieltjes :D
Minpuntje (sorry Wackiejacky) zijn de vocals. Komen toch niet helemaal lekker uit de verf waardoor het wat afbreuk doet aan de sfeer van de track. Gelukkig is het verder niet zo storend.

Thera-remix begint goed maar de climax is wat te makkelijk en saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 21:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thnx voor de reacties :D Altijd goed om feedback te krijgen, keep it coming :thumbsup:

Tel schreef:
DjThera schreef:
Bedoel je ons feestje??

JAAAA!


Wel komen he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wackiejacky schreef:
Heb toen bijv. de lyrics geschreven voor Black High Heels (die ik achteraf gezien liever niet geschreven had :D)


Waarom niet als ik vragen mag? :P


Heb zo'n vermoeden dat ze nu geen hoge zwarte hakken meer aan kan trekken zonder om te komen in reacties

Het anthem klinkt goed, denk dat ie live fantastisch is. Thera remix is stapje beter dan origineel tbh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 15:25 
 
Hardtraxx Newbie

My life is just a demo is echt zoooooo´n dikke plaat! :thumbsup:

Hysteria gaat mee de map in zodra hij verkrijgbaar is :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 22:03 
 

echt een vette track :thumbsup: :love:
Dj Thera je moet vaker met Geck-o & Wackiejacky zulke lompe nummers maken
:thumbsup: :cool: zijn jullie goed in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een geweldige nummers! :love: De Original Mix is echt snoerhard, die kicks zijn echt heerlijk en de vocals in de mid zijn echt heel vet! Mind-mind fucking me! Wat een geweldige drive zit er in deze track. :bomb:
De Thera Mix klinkt ook lekker, maar de original vind ik zelf lekkerder. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Wat een geweldige nummers! :love: De Original Mix is echt snoerhard, die kicks zijn echt heerlijk en de vocals in de mid zijn echt heel vet! Mind-mind fucking me! Wat een geweldige drive zit er in deze track. :bomb:
De Thera Mix klinkt ook lekker, maar de original vind ik zelf lekkerder. :)


helemaal mee eens!
dit is echt een heerlijk anthem waarin je de sfeer van feest al helemaal kan voelen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 12:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mol schreef:
wootum schreef:
Wackiejacky schreef:
Heb toen bijv. de lyrics geschreven voor Black High Heels (die ik achteraf gezien liever niet geschreven had :D)


Waarom niet als ik vragen mag? :P


Heb zo'n vermoeden dat ze nu geen hoge zwarte hakken meer aan kan trekken zonder om te komen in reacties

Het anthem klinkt goed, denk dat ie live fantastisch is. Thera remix is stapje beter dan origineel tbh!

Haha nee hoor, geen kip die tenslotte weet dat ik die geschreven heb. Maar het moge duidelijk zijn dat die track een dis was naar de draaiende dames die er alleen maar staan vanwege 'andere' kwaliteiten en als ik toen geweten had dat 't onderwerp in kwestie in hetzelfde rijtje thuis hoort, had ik vriendelijk bedankt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wackiejacky schreef:
Maximize schreef:
Thanks voor de info! :D

Hehe ja je moet wat op zo'n druilerige woensdagavond he :p

Je had ook de tijd NIET kunnen nemen..... uiteraard zijn we je allemaal dankbaar. :)
Weten we ook weer eens iets meer over die mysterieuze naam die bij al die platen voorbij kwam zetten ;)

Edit: de Thera remix is net even lekkerder, maar origineel is ook wel ok :thumbup:
Edit 2: Hoe bedoel je "in hetzelfde rijtje thuishoort"? Als je had geweten dat Stephanie hem zou uitbrengen, had je hem dan niet geschreven?

Hoe dan ook, bedankt voor jullie reacties...werkt vrij verhelderend allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wackiejacky schreef:
Maar het moge duidelijk zijn dat die track een dis was naar de draaiende dames die er alleen maar staan vanwege 'andere' kwaliteiten en als ik toen geweten had dat 't onderwerp in kwestie in hetzelfde rijtje thuis hoort, had ik vriendelijk bedankt ;)


Ik zie de humor er wel van in :thumbsup:
Zou er juist geen spijt van hebben als door mijn doen iemand 'uit dat rijtje' belachelijk wordt gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 18:28 
 
Hardtraxxer

lekkere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 01:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wackiejacky schreef:
Haha nee hoor, geen kip die tenslotte weet dat ik die geschreven heb. Maar het moge duidelijk zijn dat die track een dis was naar de draaiende dames die er alleen maar staan vanwege 'andere' kwaliteiten en als ik toen geweten had dat 't onderwerp in kwestie in hetzelfde rijtje thuis hoort, had ik vriendelijk bedankt ;)



WJ, jij zat ook achter de vocals van my life is just a demo toch? :)
verder lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 14:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En woensdag issie uit :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle