Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:25 

Hardtraxx Veteran

Supervet dat ie weer eens hardertrance maakt en ik vind het een vette track maar ik vind die synth/screech in de mid-intro niks :( Vanaf de break wel echt nice ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Echt benieuwd naar Landscapes :$

Check vorige pagina xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 13:12 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Analoxx schreef:
Echt benieuwd naar Landscapes :$

Check vorige pagina xd

Oh inderdaad preview is er al xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 16:05 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Hardtrance is bijna altijd goed bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:36 

Hardtraxx Elite

Wie het had over collabs met Delete en Audiofreq had het goed mis :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:45 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Wie het had over collabs met Delete en Audiofreq had het goed mis :lol:

Als het goed is waren er wel degelijk plannen voor een collab tussen Thera en Audiofreq, het is dan ook niet gek dat mensen verwachtten dat die collab erop zou komen.
En niemand had het over een collab met Delete. Ik geloof dat ik de enige ben die daar uberhaupt iets over heeft gezegd in dit topic, maar dat was meer iets waar ik op hoopte dan een voorspelling.

Verder: Ergens vind ik het wel jammer dat ik alle tracks al gehoord ga hebben voordat het album uitkomt, enkele verrassingen waren wel leuk geweest. Had de tracklist stiekem ook wel iets langer verwacht, al is 17 tracks natuurlijk gewoon een net aantal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:49 

Hardtraxx Elite

De previews waren overigens geen FULLS... dus er zit nog verassing zat aan in mijn ogen.

De Audiofreq collab is inderdaad niet op dit album gekomen, de reden daarachter lees je morgen vast wel op internet. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 12:54 

Hardtraxx Veteran

Alsjeblieft vertel het ons rakkietakkie we willen het zo graag weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 13:00 

Donateur

Ah, we hebben weer een plork.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:03 

Hardtraxx Elite

Hoezo... toch normaal dat ik zeg dat je het vandaag (morgen van gister) kan lezen als er vandaag een interview komt met Thera omtrent zijn album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:17 

Donateur

rakkietakkie schreef:
:whistle:

Vooral dit + het achterhouden van informatie werkt echt ontzettend op m'n zenuwen. Net als dat eeuwige informatie achterhouden over lineups altijd. Als je informatie hebt en je wilt het delen post het dan en zo niet ook prima maar doe dan niet zo wijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:21 

Hardtraxx Elite

Nou nou nou, gewoon wachten tot interview online komt en anders even kijken op Thera's facebook.. Want daar staat het ook gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:52 

Donateur

rakkietakkie schreef:
Nou nou nou, gewoon wachten tot interview online komt en anders even kijken op Thera's facebook.. Want daar staat het ook gewoon.

Goos doe niet zo vervelend. Je vertoont gewoon basisschool gedrag door te zeggen dat je iets weet, maar dat je het niet gaat zeggen en dat wij het morgen wel kunnen lezen.

Ik begrijp de achterliggende gedachte ook wel want je wil hier gewoon je interviewtje pluggen. Kun je dan voortaan niet gewoon neerzetten: "morgen mijn interview met Thera met daarin de reden waarom Audiofreq z'n plaat niet op het album staat." ipv dat "de reden daarachter lees je morgen vast wel op internet. " gedoe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 11:28 

Hardtraxx Veteran

https://partyflock.nl/interview/290:Thera-afgetraind-tot-op-het-bot

Citaat:
Ja! Eigenlijk had de samenwerking tussen mij en Audiofreq ook op het album moeten staan. De track is wel al aardig onderweg, maar het lukte niet om deze op tijd af te krijgen. Dat was misschien wel gelukt als we het hadden geforceerd, maar ik vind dat muziek niet teveel geforceerd moet worden. Tracks moeten vanzelf afgerond worden vanuit inspiratie, dus die collab gaat er wel nog komen, maar dus niet voor op dit album.

Tegen de verwachtingen van velen in staat er ook geen collab met Delete op. Ik had recentelijk al 2 tracks met Delete gemaakt plus hij heeft de afgelopen tijd ook erg veel collabs met anderen gedaan. We gaan zeker nog een keer samen een track maken, maar dat zal in 2015 gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 13:59 

Hardtraxx Veteran

Leuk interview !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 21:39 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 06:16 

Hardtraxx Veteran

Wat een dik album is dit geworden. Heel gave tracks op een paar uitzonderingen na :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 10:09 

Hardtraxx Veteran

wat ik ook in het liveset gedeelte plaatste: echt een héél vet album, heb hem net geluisterd en elke track heeft wel iets wat me enorm aanspreekt, met als grote uitschieters the Filth en the Dome.

Ben trouwens voor het eerst echt heel benieuwd naar de review van Lyst :P (al was die van het Wasted Penguinz album ook wel vermakelijk >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 12:35 

Hardtraxx Addict

Heb die van Promo nog niet geluisterd, maar de enigste platen die me boeien nu zijn Strong en R.E.M. Sleep

Dit album haalt voor mij bij lange na niet het niveau van Warface en Hard Driver
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 15:04 

Hardtraxx Crew

Ik moet zeggen dat het echt een heerlijk divers album is geworden, niet direct verwacht :D
Op een enkele plaat na vind ik ook alles vet, vind z'n melodieuze platen ook geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 16:22 

Hardtraxx Addict

Ik ben niet zo extreem enthousiast als de meeste hier. Hoewel ik altijd een groot fan van Thera ben geweest, vind ik dit toch niet meer dan een redelijk album. Paar vette platen maar ook een aantal die me helemaal niks doen. Het album mist gewoon wat imo. Iets wat ik wel bij zijn oudere tracks zag zoals Do The Happy Face, Stash, Doggystyle etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 16:33 

Hardtraxx Veteran

Heel erg lekker (8 en hoger): The Gate, The Filth, The Dome, Kill to Survive, Ammunition, R.E.M. Sleep & Breaking Point remix.

Voldoende (tussen de 6 en een 8): Landscapes, The Maze, Training Session, Tiger Season, Can't Remember & Strong.

Onvoldoende (5 en lager): Therafied Remix, Crazy, Crazier & Craziest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 16:51 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ah, we hebben weer een plork.

Prachtig Lichaam Oerlelijke Rot Kop? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 12:02 

Hardtraxxer

Heerlijk! :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 12:37 

Hardtraxx Veteran

Pffffffff :loving: :loving:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende