Had gehoopt op een climax 
3:30 vind jij geen climax?Royvn_ wrote:Had gehoopt op een climax
3:30 vind jij geen climax?Royvn_ wrote:Had gehoopt op een climax
Niet echt als je een lekkere melodie in t nummer hebtOutsideSpacer wrote:3:30 vind jij geen climax?Royvn_ wrote:Had gehoopt op een climax
inderdaad. had wel wat meer ingezeten, vooral met die melodie en opbouw.Royvn_ wrote:Niet echt als je een lekkere melodie in t nummer hebtOutsideSpacer wrote:3:30 vind jij geen climax?Royvn_ wrote:Had gehoopt op een climax
Dit dus... vind het ook een heerlijk nummer. Vind vocals lekker zweverig, melodie catchy en die wisselende kickswootum wrote:Wat een gruwelijk fijn nummer ditKomt echt gave shit van hun af de laatste tijd!
Wat een onzin ditHard4Us wrote:Kwestie van smaak. Ik denk dat de meeste (waaronder ik) het gewoon over het algemeen harde kicks vinden en zijn hun plaatjes redelijk melodieus.G1LL wrote:Dat is 't bij SZP altijd, en 't klinkt nergens naar. Snap die hele SZP hype niet en al helemaal niet die lovende woorden van HHZ. Bijna alle tracks die ik van SZP hoor hebben foeilelijke kicks en zijn zoals hierboven staat zo onsamenhangend, vreemd dat dit zo gewaardeerd wordt..Daveytl wrote:Wat is dit joh. In ieder geval niks voor mij.
Onsamenhangende rare plaat.
Ik heb niemand dom genoemd. Dat zeg jij.Broken Balance wrote:Ja wat een onzin iemand zijn smaak en mening.
Het is onzin dat iemand iets leuk mag vinden.
Wel grappig dat de meesten, of ze het nou leuk of niet vinden, wel redelijk met elkander hun mening kunnen omgaan, maar jij je eigen meningen als feiten aan iedereen verkoopt, en mensen dom noemt als ze het niet met je eens zijn..
Ik heb niemand dom genoemd. Dat zeg jij.InfinI wrote:Ik heb niemand dom genoemd. Dat zeg jij.Broken Balance wrote:Ja wat een onzin iemand zijn smaak en mening.
Het is onzin dat iemand iets leuk mag vinden.
Wel grappig dat de meesten, of ze het nou leuk of niet vinden, wel redelijk met elkander hun mening kunnen omgaan, maar jij je eigen meningen als feiten aan iedereen verkoopt, en mensen dom noemt als ze het niet met je eens zijn..
Ik heb nergens gezegd dat het onzin is dat iemand iets leuk mag vinden. Dat zeg jij.
Verder insinueer je dat ik de enige ben die niet met andermans mening om kan gaan. Grappig, want wat jij hier doet is precies dat.
Ik heb inmiddels al 5 keer gevraagd of je wil kappen met reageren op mij en toch blijf je doorgaan met je hypocriete aannames en kinderachtige uitdagende kuthouding. Jij speelt hier op de man, jij bent op zoek naar discussie. Wellicht een klein nieuwtje voor je, maar ik ben niet de enige waarbij dat inmiddels z'n strot uit komt. Zijn er nog moderators aanwezig die hier eens wat van gaan zeggen?
Dan ben ik zeer benieuwd naar waar jij naar kijkt.Broken Balance wrote:Ik heb niemand dom genoemd. Dat zeg jij.
Een kijk naar je berichtengeschiedenis..
Nee hoor, die conclusie trek jij, terwijl dat er niet staat.Broken Balance wrote:Ik heb nergens gezegd dat het onzin is dat iemand iets leuk mag vinden. Dat zeg jij.
Je noemt het onzin wat Hard4Us van dit nummer/SZP vindt.
Oke?Broken Balance wrote:Misschien moet men dat bij jou doen, op alles wat je verkondigt gewoon simpelweg wat een onzin zeggen.
En een constatering kan geen mening zijn?Broken Balance wrote:Verder insinueer je dat ik de enige ben die niet met andermans mening om kan gaan. Grappig, want wat jij hier doet is precies dat.
"Wat een onzin dit" is geen mening maar een constatering.