Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj Ezteq - Follow Quickly (Ezt007)

Label: Ezteq Records
Vinyl release: ?
WEB release: april/ mei

A1. Follow Quickly (Super G n G Mix)
B1. Follow Quickly (Attack mix)

Samples:



Bron: http://www.djezteq.com en http://www.youtube.com/user/EZTEQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

das ff geleden voor eztek best een lkkr plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:48 
 
Hardtraxxer

Er is zoveel meer uit deze plaat te halen! :/

Maaar moet eerlijk zeggen het gaat weer iets de betere kant op :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet echt speciaal eigenlijk. Wil ook niet zeggen dat het slecht is, maar het trekt me niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet deze niet naar nieuwe tracks? Slotje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:19 
 

Faalhaas schreef:
Niet echt speciaal eigenlijk. Wil ook niet zeggen dat het slecht is, maar het trekt me niet echt.

sluit ik me bij aan ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheAvENgER schreef:
das ff geleden voor eztek best een lkkr plaatje :)


hoezo lan geleden, deze vorige maand nog ,al moet het nog uitkomen

hardstyle-releases/dj-ezteq-melodic-raw-ezt006-t13917.html?hilit=ezteq
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Faalhaas schreef:
Niet echt speciaal eigenlijk. Wil ook niet zeggen dat het slecht is, maar het trekt me niet echt.

sluit ik me bij aan ! :)


Dat dus :)

en ik vind ezteq's logo echt niet mooi :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lelijke bassline, jammer want de melodie is erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Niet echt speciaal eigenlijk. Wil ook niet zeggen dat het slecht is, maar het trekt me niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 01:11 
 

best lekkere plaat, en wel aardige kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de tweede track heeft ie ook geupload

http://www.youtube.com/watch?v=vxDormT--uo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

o nee wacht dit is die andere van ezt 006,

dit is de goede

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:47 
 
Artiest

waarom zou dit 007 worden als rond diezelfde tijd ook 006 uitkomt... waarom niet in een release?! Ik snap die Ezteq niet >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Faalhaas schreef:
Niet echt speciaal eigenlijk. Wil ook niet zeggen dat het slecht is, maar het trekt me niet echt.

sluit ik me bij aan ! :)

en ik ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
waarom zou dit 007 worden als rond diezelfde tijd ook 006 uitkomt... waarom niet in een release?! Ik snap die Ezteq niet >.< >.<


andere style misschien? al zie ik producers de laatste tijd gewoon 1-trackers uitbrengen.

Hij is aangepast trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Undertaker69 schreef:

Ik mag zijn stijltje wel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:46 
 
Artiest

Undertaker69 schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
waarom zou dit 007 worden als rond diezelfde tijd ook 006 uitkomt... waarom niet in een release?! Ik snap die Ezteq niet >.< >.<


andere style misschien? al zie ik producers de laatste tijd gewoon 1-trackers uitbrengen.

Hij is aangepast trouwens.


Wat maakt die stijl uit dan? Zelfde producer, vind het beetje nutteloos vlak na elkaar 2 releases te doen van dezelfde producer, vorm dan 1 e.p. van 4

Weer die dramatische kut kicks, pure bagger wat dat voorstelt, terwijl de sfeer wel goed gecaptured is en de melo ook niet slecht. Die kicks van die jongen zijn om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Undertaker69 schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
waarom zou dit 007 worden als rond diezelfde tijd ook 006 uitkomt... waarom niet in een release?! Ik snap die Ezteq niet >.< >.<


andere style misschien? al zie ik producers de laatste tijd gewoon 1-trackers uitbrengen.

Hij is aangepast trouwens.


Wat maakt die stijl uit dan? Zelfde producer, vind het beetje nutteloos vlak na elkaar 2 releases te doen van dezelfde producer, vorm dan 1 e.p. van 4

Weer die dramatische kut kicks, pure bagger wat dat voorstelt, terwijl de sfeer wel goed gecaptured is en de melo ook niet slecht. Die kicks van die jongen zijn om te janken.


Dr is helemaal niets mis met die kicks, weet niet op wat voor systeem jij luistert? Ja ze klinken anders dan de meeste nustylekicks die naarvoren zijn geperst, maar het klinkt hier als een mooi geheel ... niets met bagger te maken :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:41 
 
Artiest

er is niks mis met mijn installatie dusja, weer een nutteloze counter richting iemand die het niet eens is met jou.
De kicks zijn bagger omdat t een standaard punchje is met een tail die functioneert als een irritante ondertoon en daarmee de prijs krijgt voor irritanste, slechtste tail OOIT imo.
Dramatisch gewoon, je hoort hem in de andere release al helemaal sterk, dat klinkt gewoon lelijk, onnatuurlijk en zwaar irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:19 
 

Skedoedelefloeps schreef:
er is niks mis met mijn installatie dusja, weer een nutteloze counter richting iemand die het niet eens is met jou.
De kicks zijn bagger omdat t een standaard punchje is met een tail die functioneert als een irritante ondertoon en daarmee de prijs krijgt voor irritanste, slechtste tail OOIT imo.
Dramatisch gewoon, je hoort hem in de andere release al helemaal sterk, dat klinkt gewoon lelijk, onnatuurlijk en zwaar irritant.

jij hebt ook altijd wat te zeiken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kan ook niet zeggen dat ik dit nou echt geweldig vind :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lelijke bassline, jammer want de melodie is erg lekker!

Daar sluit ik mij helemaal bij aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 13:32 
 
Artiest

DarkSymphony schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
er is niks mis met mijn installatie dusja, weer een nutteloze counter richting iemand die het niet eens is met jou.
De kicks zijn bagger omdat t een standaard punchje is met een tail die functioneert als een irritante ondertoon en daarmee de prijs krijgt voor irritanste, slechtste tail OOIT imo.
Dramatisch gewoon, je hoort hem in de andere release al helemaal sterk, dat klinkt gewoon lelijk, onnatuurlijk en zwaar irritant.

jij hebt ook altijd wat te zeiken :')


Het spijt me dat ik de kick slecht vind, ik zal voortaan toestemming vragen aan jou voordat ik kritisch doe en mijn mening uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
er is niks mis met mijn installatie dusja, weer een nutteloze counter richting iemand die het niet eens is met jou.
De kicks zijn bagger omdat t een standaard punchje is met een tail die functioneert als een irritante ondertoon en daarmee de prijs krijgt voor irritanste, slechtste tail OOIT imo.
Dramatisch gewoon, je hoort hem in de andere release al helemaal sterk, dat klinkt gewoon lelijk, onnatuurlijk en zwaar irritant.

jij hebt ook altijd wat te zeiken :')

Hij onderbouwt zijn mening toch gewoon? Vind dit geen zeiken maar gewoon onderbouwd kritisch zijn, prima reactie van skedoedel imo. Heb slechtere van hem gezien :cool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle