Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

datum is 26 juni volgens zn site en geen mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit @ Hardstyle.com.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat boeide waarschijnlijk heel weinig mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Undertaker69 schreef:
Dr is helemaal niets mis met die kicks, weet niet op wat voor systeem jij luistert? Ja ze klinken anders dan de meeste nustylekicks die naarvoren zijn geperst, maar het klinkt hier als een mooi geheel ... niets met bagger te maken :list:


Oké nu ben ik het voor een gedeelte met je eens. Dit is feit dat er niks mis is met die kicks! :D Ik vind ze zelf wel lekker klinken. Maar ik moet uit mijn frustratie toch even reageren op het feit dat je het nustyle noemt en ik weet dan heb je weer het eeuwige gezeik nustyle vs hardstyle maar als er al iets zou bestaan als nustyle dan zou deze sectie wel Nustyle worden genoemd, dus hou het aub bij hardstyle, nustyle bestaat niet het is gewoon hardstyle! Ik weet niet welke zombie het bedacht heeft maar ik erger me er wel aan zeker omdat de term voortkomt uit lui die niet eens betrokken zijn geweest bij het onstaan van de hardstyle. De hardstyle is misschien veranderd maar alleen maar ten goede! Nu heb ik mijn frustratie ge-uit en zal ik het weer effe over dit nummer hebben, deze is best cool, niks mis mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

lol wat is dat voor redenering. Dat zou inhouden dat Jor-D bepaalt of de term nustyle zou bestaan of niet. Want hij heeft deze secties gemaakt. xd

En degene die dit bedacht hebben luisteren al hardstyle zolang het bestaat, dus ik weet niet wat je allemaal brabbelt. Niet dat ik voor de term nustyle ben overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje weer! Hij maakt niet zoveel maar als die wat maakt is het altijd voldoende of ruim voldoende! Lekkere style!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vindt deze wel te pruimen hoor! Vooral de Attack Mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Undertaker69 schreef:
Dr is helemaal niets mis met die kicks, weet niet op wat voor systeem jij luistert? Ja ze klinken anders dan de meeste nustylekicks die naarvoren zijn geperst, maar het klinkt hier als een mooi geheel ... niets met bagger te maken :list:


Oké nu ben ik het voor een gedeelte met je eens. Dit is feit dat er niks mis is met die kicks! :D Ik vind ze zelf wel lekker klinken. Maar ik moet uit mijn frustratie toch even reageren op het feit dat je het nustyle noemt en ik weet dan heb je weer het eeuwige gezeik nustyle vs hardstyle maar als er al iets zou bestaan als nustyle dan zou deze sectie wel Nustyle worden genoemd, dus hou het aub bij hardstyle, nustyle bestaat niet het is gewoon hardstyle! Ik weet niet welke zombie het bedacht heeft maar ik erger me er wel aan zeker omdat de term voortkomt uit lui die niet eens betrokken zijn geweest bij het onstaan van de hardstyle. De hardstyle is misschien veranderd maar alleen maar ten goede! Nu heb ik mijn frustratie ge-uit en zal ik het weer effe over dit nummer hebben, deze is best cool, niks mis mee :D


Ja ik heb die term nu style ook niet verzonnen, volgens mij was q-dance daarmee begonnen toch?


Verder vind ik de Super G n G mix wel lekker :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:12 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand waarom de laatste releases zo een ontzettend korte intro hebben van 25 sec max?
wordt dit in het vervolg aangehouden of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 01:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De intro en outro van beide versies vind ik jammer. Veel te vrolijk in verhouding tot het middenstuk. Vind het middenstuk wel heel erg gaaf. Lekker melodie en sfeer.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle