Hardtraxx Veteran

Digital Punk - Creatures of the Night (TiLLT024)
Afbeelding
Label: TiLLT! Recordings
WEB release: 28-04-2012

01. Digital Punk - Creatures of the Night

Samples:

Bron:
http://www.djshop.de/Download-Digital%2 ... tails.html
Hardtraxx Veteran

hehe lekker anthem :worship: maar voor loudness beetje te soft :P
Hardtraxx Veteran

kvind de plaat zeker stukken beter dan wat hij normaal produceert maar toch mist eriets .
verder lekker anthem :)
Hardtraxx Crew

Voor een Loudness anthem had ik opzich nog wel een harder nummer willen zien. Maar toch vind ik dit een geweldig nummer :worship:
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Voor een Loudness anthem had ik opzich nog wel een harder nummer willen zien. Maar toch vind ik dit een goed nummer :worship:
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
wootum schreef:
Voor een Loudness anthem had ik opzich nog wel een harder nummer willen zien. Maar toch vind ik dit een goed nummer :worship:
Hardtraxx Elite

Mr Lellebel schreef:
Wout1997 schreef:
wootum schreef:

Ga ik zeker aanschaffen :D
Hardtraxx Elite

Top! ^^
Bierkoning

Ben positief verrast door deze track, vind hem wel vet :)
Hardtraxx Veteran

Doet me vrij weinig, vind 'm veels te voorzichtig.. De mid is nog wel ok, kicks zijn ook niet super slecht, maar ik zie d'r geen Loudness anthem in. De melodie vind ik 't lelijkst, die gaat kanten uit die hij niet op hoort te gaan naar mijn idee. Redelijk nummer :)
Hardtraxx Veteran

Vind dit wel wat eigenlijk. Digital Punk vind ik sowieso de laatste tijd wel kwalitatief dikke platen maken.
Hardtraxx Addict

Ik ben eigenlijk toch wel positief verast door deze track! Met name de kick is erg fijn :D
Hardtraxx Elite

Dikke plaat.
Hardtraxxer

Had best wat harder mogen zijn, maar ik vind het toch wel een lekkere plaat !
Hardtraxx Newbie

mis hier het echte loudnessgevoel in :/ en de track zelf kan me ook totaal niet boeien :sleep: track had wel wat harder gemogen..
Bij Loudness(b-front remix) had ik veel meer loudness gevoel
Hardtraxx Veteran

Ik vraag me eigenlijk af wat mensen harder willen zien aan deze plaat. Kick voelt al bijna hardcore-achtig aan voor mijn gevoel. De sfeer in de plaat is duister. Kick blijft op dezelfde hoogte (voor sommigen hier klaarblijkelijk ontzettend belangrijk). Wat wil je dan nog meer?
Hardtraxx Veteran

beter dan wat hij de laatste tijd produceerd maar ben er niet helemaal weg vind! vind er totaal geen drive inzitten
Hardtraxx Addict

Vind dit echt een vet anthem. Een lekkere kick, imo echt een loudness feeling erin verwerkt.
Afgelopen Zaterdag voor het eerst live gehoord en dat bevestigde het nog een keer. :)
Hardtraxx Veteran

Zeker dik anthem :) mss tikje te soft voor Loudness :)
Hardtraxx Addict

Waar ik 't eerst een bout track vond vind ik het nu toch een behoorlijk lekkere plaat.
En hij is behoorlijk stevig vind ik zelf, niet bepaald soft te noemen :/ .
Hardtraxxer

Melodie is écht om janken >.<
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Wout1997 schreef:
wootum schreef:
Hardtraxx Veteran

In het andere topic het ik gepost dat de kicks echt niets waard waren. Dat trek ik terug, want ze klinken echt super in HQ :worship: Zal wel iets fout zijn gegaan tijdens Hardstyle Rockers op dat moment, want toen vond ik het namelijk niks.
Daarnaast vind ik het echt een supervet nummer, goede kicks, lekkere melodie en toffe sounds.

Eindelijk weer een DP plaat die ik geweldig vind :bomb:
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Wout1997 schreef:
wootum schreef:

Hier kan ik me goed in vinden :)
Hardtraxx Veteran

De melodie is echt zo saai. Rest van de plaat is wel oke.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle