Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ben positief verrast door deze track, vind hem wel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 19:28 
 
Hardtraxxer

Wat een bom van een track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hem toch wel meer gaan waarderen. Melodie is wel vrij simpel, maar op zich best vet. Kicks zijn ook goed te doen en er zit een goede vibe in de track. Digital Punk heeft wel altijd kwalitatief goede tracks. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 11:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Digital Punk
Citaat:
'Digital Punk - Creatures of the Night (Loudness Anthem 2012)' will be released tomorrow! @officialb2s #loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 11:54 
 
Hardtraxx Addict

Zeer positief verrast! Klinkt weer lekker anders. (voor DP z'n doen)
Helaas dat ik d'r niet bij ben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat blijft dit een heerlijk nummer zeg :drool: . Heerlijke sfeer, lekker lompe kicks .... Digital Punk heeft me nog niet vaak teleurgesteld :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan het vooralsnog niet echt met de melodie vinden, misschien morgen alsnog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 11:29 
 
Hardtraxx Newbie

heerlijke track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

@hardstyle.com

http://www.hardstyle.com/digital-punk/c ... iginal-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:57 
 
Hardtraxxer

geen verkeerd nummertje maar vind max enforcer - loudness (b-front remix) toch meer loudness anthem waardig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Nice, weekje eerder gereleasd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tillt is altijd week eerder op hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond hem erg fijn vannacht! Melodie vind ik juist wel fijn... alleen de vocals zijn een beetje random. Lekkere kicks, een goede, simpele, stevige track. Vooral de sfeer vind ik heel goed neergezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlyk nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/digital-punk/c ... iginal-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:33 
 

Lekker hoor, kicks in de mid zijn prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 19:08 
 

SvonD schreef:
geen verkeerd nummertje maar vind max enforcer - loudness (b-front remix) toch meer loudness anthem waardig :$
Zeg je waarschijnlijk omda het B-Front is, maar dit knalt toch beter dan heel wat van B-Front werk. Sowieso wordt Digital Punk erg ondergewaardeerd. Kan heel gevarieerd producen en zijn tracks zitten verschrikkelijk goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
SvonD schreef:
geen verkeerd nummertje maar vind max enforcer - loudness (b-front remix) toch meer loudness anthem waardig :$
Zeg je waarschijnlijk omda het B-Front is, maar dit knalt toch beter dan heel wat van B-Front werk. Sowieso wordt Digital Punk erg ondergewaardeerd. Kan heel gevarieerd producen en zijn tracks zitten verschrikkelijk goed in elkaar.

De kicks van b-front remix knallen er toch echt een stuk harder op live dan de anthem van DP hoor, vooral in de climax dan. Dat is over het algemeen wel een beetje de tracks die er op loudness gedraaid worden, lomp beukwerk. De track van DP is imo qua sfeer ook niet helemaal een afspiegeling van wat er op loudness gedraaid wordt, remix van b-front komt daarentegen al veel meer in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Zeg je waarschijnlijk omda het B-Front is

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crash schreef:
Nerazzurro93 schreef:
SvonD schreef:
geen verkeerd nummertje maar vind max enforcer - loudness (b-front remix) toch meer loudness anthem waardig :$
Zeg je waarschijnlijk omda het B-Front is, maar dit knalt toch beter dan heel wat van B-Front werk. Sowieso wordt Digital Punk erg ondergewaardeerd. Kan heel gevarieerd producen en zijn tracks zitten verschrikkelijk goed in elkaar.

De kicks van b-front remix knallen er toch echt een stuk harder op live dan de anthem van DP hoor, vooral in de climax dan. Dat is over het algemeen wel een beetje de tracks die er op loudness gedraaid worden, lomp beukwerk. De track van DP is imo qua sfeer ook niet helemaal een afspiegeling van wat er op loudness gedraaid wordt, remix van b-front komt daarentegen al veel meer in de buurt.


Ik geloof er niks van dat die van B-Front harder gaan dan dit, maar heb ze beide nog nooit live gehoord. Ik vind dit trouwens ook een prima afspiegeling van wat er op Loudness gedraaid wordt, het is een duistere track met harde kicks. Het hoeft ook geen Stash achtig ding te zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:25 
 

Zygoma schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Zeg je waarschijnlijk omda het B-Front is

:yawn:
Oh jij vindt het vanzelfsprekend dat een hardtraxxer overdreven opgewonden raakt van B-Front en Thera ook al zuigen de kicks van Audiobot remix, Distorted en zijn kicks van een Virus softer dan de gemiddelde Digital Punk plaat. Ook al vind ik Thera en B-Front echt heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Crash schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Zeg je waarschijnlijk omda het B-Front is, maar dit knalt toch beter dan heel wat van B-Front werk. Sowieso wordt Digital Punk erg ondergewaardeerd. Kan heel gevarieerd producen en zijn tracks zitten verschrikkelijk goed in elkaar.

De kicks van b-front remix knallen er toch echt een stuk harder op live dan de anthem van DP hoor, vooral in de climax dan. Dat is over het algemeen wel een beetje de tracks die er op loudness gedraaid worden, lomp beukwerk. De track van DP is imo qua sfeer ook niet helemaal een afspiegeling van wat er op loudness gedraaid wordt, remix van b-front komt daarentegen al veel meer in de buurt.


Ik geloof er niks van dat die van B-Front harder gaan dan dit, maar heb ze beide nog nooit live gehoord. Ik vind dit trouwens ook een prima afspiegeling van wat er op Loudness gedraaid wordt, het is een duistere track met harde kicks. Het hoeft ook geen Stash achtig ding te zijn toch?

Ik vind deze track een beetje over komen van ik moet een anthem voor loudness maken dus maak ik hem wel even duister, terwijl ik de track van b-front beter vind passen bij loudness omdat het gewoon lomp beukwerk is met een niet al te lange break voor de climax

Nerazzurro93 schreef:
Zygoma schreef:
:yawn:
Oh jij vindt het vanzelfsprekend dat een hardtraxxer overdreven opgewonden raakt van B-Front en Thera ook al zuigen de kicks van Audiobot remix, Distorted en zijn kicks van een Virus softer dan de gemiddelde Digital Punk plaat. Ook al vind ik Thera en B-Front echt heel goed.

Dus je scheert iedereen nu even lekker over 1 kam? B-front maakt kwalitatief zeer goede nummers, hoe hij sfeer in een nummer opbouwt kunnen er weinig, een goed nummer heeft niet alleen met goede kicks te maken, maar fijne kicks maken een nummer natuurlijk automatisch fijner! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Zygoma schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Zeg je waarschijnlijk omda het B-Front is

:yawn:
Oh jij vindt het vanzelfsprekend dat een hardtraxxer overdreven opgewonden raakt van B-Front en Thera ook al zuigen de kicks van Audiobot remix, Distorted en zijn kicks van een Virus softer dan de gemiddelde Digital Punk plaat. Ook al vind ik Thera en B-Front echt heel goed.

Geen woorden in mijn mond leggen meneertje.
Ik word er gewoon een beetje moe van dat een groot deel van de newbies doet alsof men hier nooit commentaar geeft op B-Front. Kijk bijvoorbeeld eens in het topic van State Of Perfection.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 17:42 
 

Zygoma schreef:
Geen woorden in mijn mond leggen meneertje.
Ik word er gewoon een beetje moe van dat een groot deel van de newbies doet alsof men hier nooit commentaar geeft op B-Front. Kijk bijvoorbeeld eens in het topic van State Of Perfection.

Ik ben een noob ja. Ik luister pas een jaar hardstyle en -core, maar mijn smaak is al wel omgeslagen naar echte hardstyle. Ik moet jullie gelijk geven dat ik niet moet gaan generaliseren. Toch vind ik dat hier over het algemeen overenthousiast wordt gereageerd op bepaalde producers en minder op anderen, terwijl bet werk minimaal gelijkwaardig is. Die paar artiesten/labels zullen altijd een streepje voor hebben op de anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

tja.. sommige misschien wel hier op het forum maar meer als de helft gewoon niet.
Het valt meer op omdat diegene alles goed vinden van meneertje .....
Lyst valt toch ook heel erg op omdat hij bijna alleen maar kritiek heeft.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle