Wow, dit is wel erg goed zeg, neigt wel naar NC X BM ja. Heerlijke zomerplaat
.
Related topics
- View the latest post: Devin Wild ft. Atilax - Everlasting 2020 (SCANTRAXX344)
- View the latest post: Devin Wild - Components Of Matter 2020/Meltdown (Devin Wild 2020 Kick Edit) (SCANTRAXX346)
- View the latest post: Armin van Buuren ft. Sam Martin - Wild Wild Son (Devin Wild Remix) (ARMD1485)
- View the latest post: Wild Motherfuckers - Wild Wild West / Ruby Rain [Q080]
- View the latest post: Wild Motherfuckers - Wild Wild West
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Weet toevallig via mijn kleinere bloedverwant dat hij dit inderdaad allemaal zelf in elkaar knutselt. Toen hij een jaar of 13 was had hij al zulke dingen liggen. Deze jongen komt er wel.
Slappe holle kicks in de intro, sounds die ik al honderden keren heb gehoord. Melodie die vervolgens opkomt doet me denken aan Headhunterz van een aantal jaren terug. Nee, (weer) hetzelfde verhaal voor mij, nummer was wat geworden als er luisterbare kicks onder hadden gezeten.
-
K
Ik weet dat je maar weinig kicks kunt waarderen maar ga je nu niet een beetje heel ver?wootum wrote:als er luisterbare kicks onder hadden gezeten.
Melodie doet me wel erg veel denken aan het Morrowind/Skyrim theme.
er mist voor mijn gevoel een beetje drive
Deze melodie zou niet misstaan onder een epische Lord of the Rings scéne.Delt-A wrote:Melodie doet me wel erg veel denken aan het Morrowind/Skyrim theme.
Daarom vind ik deze melodie zo gaaf, het is euforisch zonder mierzoet te klinken
Nee, het spijt meKiloknaller wrote:Ik weet dat je maar weinig kicks kunt waarderen maar ga je nu niet een beetje heel ver?wootum wrote:als er luisterbare kicks onder hadden gezeten.
Kan je dan ondertussen niet beter naar een ander genre gaan luisteren? Als ik je reacties altijd zo lees heb je een hekel aan pitchkicks? Beetje lastig met de hardstyle van tegenwoordigwootum wrote:Nee, het spijt meKiloknaller wrote:Ik weet dat je maar weinig kicks kunt waarderen maar ga je nu niet een beetje heel ver?wootum wrote:als er luisterbare kicks onder hadden gezeten.Ik kan hier gewoon echt niet fatsoenlijk naar luisteren.
Aan de ene kant heb je daar gelijk in, maar er komen her en der nog wel wat pareltjes te voorschijn. En die wil ik niet missen. Dus ik luister nog steeds elke track die uitkomtThaBomba. wrote: Kan je dan ondertussen niet beter naar een ander genre gaan luisteren? Als ik je reacties altijd zo lees heb je een hekel aan pitchkicks? Beetje lastig met de hardstyle van tegenwoordig
FUS RO DA!! lekker origineel weer
Klinkt goed hoor maar de originaliteit is weer ver te zoeken..
-
DHardtraxxer
- 64 posts member since 2014
- last seen Sep 2019
Fijne plaat! In het begin lijkt hij wel heel erg op reawakening!
-
B
Wat een plaat