Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 14:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bizar vet :worship: Vind de sounds echt enorm gaaf en moker dikke kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is wel echt next level. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2021 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Bizar vet :worship: Vind de sounds echt enorm gaaf en moker dikke kicks :drool:

Dit dus! Hele eigen sound. Echt super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2021 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze release is zo dik :love:
Heb ze tot nu toe alleen op Spotify geluisterd (al meerdere keren) maar zal ze ook eens met visuals bekijken.

Hele dikke kicks, je wordt echt omver geblazen. Dit is zeker iets vernieuwends en ja je moet er van houden maar de tering ik hou hiervan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2021 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn god wat een creativiteit in deze tracks zeg! Met name bij Hypernova gewoon met verbazing zitten luisteren naar hoe minimale geluiden die zoveel toevoegen... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2021 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja grappig, Hypernova en Its Okay waren in het begin m'n minst favoriete en zijn beide nu juist de tracks die ik het vaak weer opzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2021 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohhh eternity, wat goed :bomb:
Rest van EP ook super strak, tof dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2021 21:58 
 
Artiest

Wat een dikke EP! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2021 23:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ontzettend vet dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2021 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hint hij er nou in het laatste stukje van ACID (Outro) dat er nog zo'n soort EP aankomt? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2021 14:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gruwelijk gave EP. Eternity vind ik de gaafste van de 4. Die kicks gaan zooo goed live (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2021 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe vaker ik ze luister, hoe vetter ik ze vind. It's Okay steekt er voor mij wel echt bovenuit, nauw gevolgd door Hypernova. Op een of andere manier zit die vocal van ACID zwaar in m'n allergie, die zal ik dus niet zo vaak opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2021 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al enorm vaak geluisterd.

De kicks in Eternity zijn superdik maar verder is die track niet zo heel spannend.

It's okay en Hypernova zijn mijn favorieten, hele sterke platen. :loving:
ACID was de eerste paar keer leuk om te horen maar die verveelt wel snel. Maar 't is geen slechte track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 09:31 
 
Hardtraxxer

Wow. Was erg benieuwd na het lezen van de reacties, maar het doet mij echt helemaal niks. :$
Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit dus he-le-maal niks. :/ Waar is de Devin Wild gebleven van "Into The Night" "Back Home" "It Feels So Good" "WWS remix" etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVS schreef:
Ik vind dit dus he-le-maal niks. :/ Waar is de Devin Wild gebleven van "Into The Night" "Back Home" "It Feels So Good" "WWS remix" etc..


Stuk voor stuk goede platen, maar hij heeft nu wel iets gevonden waarmee hij uniek is. Snap wel dat hij daar op inzet aangezien hij jarenlang met boven genoemde platen ook nooit écht enorm is doorgebroken.

Vooral voor feesten is zo'n innergame set natuurlijk 10 keer interessanter om op je lineup te zetten dan de zoveelste semi harde euforische naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 12:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
JVS schreef:
Ik vind dit dus he-le-maal niks. :/ Waar is de Devin Wild gebleven van "Into The Night" "Back Home" "It Feels So Good" "WWS remix" etc..


Stuk voor stuk goede platen, maar hij heeft nu wel iets gevonden waarmee hij uniek is. Snap wel dat hij daar op inzet aangezien hij jarenlang met boven genoemde platen ook nooit écht enorm is doorgebroken.

Vooral voor feesten is zo'n innergame set natuurlijk 10 keer interessanter om op je lineup te zetten dan de zoveelste semi harde euforische naam.


100% eens. Kan dit soort diversiteit in het genre alleen maar aanmoedigen dan dat iedereen met "wat populair is en werkt" gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Wow. Was erg benieuwd na het lezen van de reacties, maar het doet mij echt helemaal niks. :$
Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen


Ik deel je mening ook weer een keertje, Co! Zou dit thuis nou niet opzetten. Wellicht dat het me live meer doet, dus ben benieuwd zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 20:12 
 
Hardtraxx Newbie

Hypernova & Eternity op repeat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 22:18 
 
Hardtraxx Newbie

Ja die effecten zijn next level. Toch mis ik wel weer wat sfeer, het is wel heel electronisch maar dat is smaak. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eternity vond ik thuis niet super bijzonder, maar holy shit wat is die live heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
live heerlijk :drool:


bakkes!!!!!!!!!!!! Heb dit niet vaak meer in het genre maar ik MOET gewoon devin wild zien ASAP. Tering dikke fomo als ik de filmpjes zie van vorig weekend.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle