Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2021 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De titelplaat doet me niet zo heel veel, maar de rest van de muziek is echt super tof! Die melodie in Begin Again is om van te smullen, en de DnB invloeden plus die kicks in Hypernova zijn ook fantastisch. Van Eternity ben ik na twee keer luisteren ook erg onder de indruk. Als kers op de taart wordt het hele stuk een héél stuk vetter in combinatie met die zieke visuals! Vooral in Eternity komen ze echt enorm goed uit de verf. Gebeurt niet vaak dat ik zo onder de indruk ben van een EP, echt heel goed gedaan dit! Als Hardfest door mag gaan dit jaar ga ik 100% bij de set van Devin Wild kijken. Hoop echt dat hij dit concept mét beelden bijvoorbeeld in de vorm van één of andere liveact naar feesten mee kan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een knal EP, heerlijk OOTB stijltje wat me wel bevalt. Hoop dat hij op deze wijze doorgaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In-sane
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is zo vet dat het niet alleen kwalitatief van het allerhoogste niveau is, maar ook nog eens tering vernieuwend is, en dat doet hij al vanaf Mindbending/Innergame/Shapeshifting.

Als Sub Zero Project wereldwijd zo'n grote naam geworden is (vind dat eigenlijk de enige enigszins vergelijkbare act) dan moet Devin Wild dat toch ook wel lukken? Zet hem op z'n minst eens op Qlimax man. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 09:08 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Het is zo vet dat het niet alleen kwalitatief van het allerhoogste niveau is, maar ook nog eens tering vernieuwend is, en dat doet hij al vanaf Mindbending/Innergame/Shapeshifting.

Als Sub Zero Project wereldwijd zo'n grote naam geworden is (vind dat eigenlijk de enige enigszins vergelijkbare act) dan moet Devin Wild dat toch ook wel lukken? Zet hem op z'n minst eens op Qlimax man. :worship:


Dit inderdaad, deze man is zo vernieuwend maar steeds kiest Q-dance voor dezelfde namen op Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Devin Wild wat de teringfuck maak je ons nou met deze ep PFFFFF 20 minuten met open mond geluisterd/gekeken. Next level shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waanzin dat hij er ook nog zo'n videoproductie bijmaakt. Zoals hiervoor gezegd, heerlijk innovatief bezig, alleen maar goed!

Ik ga mee met de hype. Dit is echt next level in de Hardstyle. Echt ongelofelijk goed. Devin Wild :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, erg vet gedaan dit :worship: Heerlijk vernieuwend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Devin Wild wat de teringfuck maak je ons nou met deze ep PFFFFF 20 minuten met open mond geluisterd. Next level shit.


Gruuuuuwwwrlijke shit Arie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vette EP, sound disigne on point en de clip met visuals maakt het helemaal af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EP van het jaar, wat een geweld en sounddesign :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 11:28 
 
Hardtraxxer

Denk dat ik de enige ben, maar ik vind het dus vrij saai. 2/4 platen is de melodie weer een typische devin wild zeurderige melodie die je al kan dromen. Eternity en It's okay vind ik nog wel prima. Zal live wel mega hard gaan gezien de lyrische reacties, ben benieuwd volgende week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Denk dat ik de enige ben, maar ik vind het dus vrij saai. 2/4 platen is de melodie weer een typische devin wild zeurderige melodie die je al kan dromen.


ban
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goud dit! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha godverdomme. Die visuals erbij zijn wel heel sick zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ga deze EP thuis meteen ff aanslingeren :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
De titelplaat doet me niet zo heel veel, maar de rest van de muziek is echt super tof! Die melodie in Begin Again is om van te smullen, en de DnB invloeden plus die kicks in Hypernova zijn ook fantastisch. Van Eternity ben ik na twee keer luisteren ook erg onder de indruk. Als kers op de taart wordt het hele stuk een héél stuk vetter in combinatie met die zieke visuals! Vooral in Eternity komen ze echt enorm goed uit de verf. Gebeurt niet vaak dat ik zo onder de indruk ben van een EP, echt heel goed gedaan dit! Als Hardfest door mag gaan dit jaar ga ik 100% bij de set van Devin Wild kijken. Hoop echt dat hij dit concept mét beelden bijvoorbeeld in de vorm van één of andere liveact naar feesten mee kan nemen.


Wat is Begin Again?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 16:08 
 
Hardtraxxer

Pffff wat een zieke EP is dit zeg, Devin Wild held :worship: :worship:

Voor mij steken ACID en Its Okey eruit voor mij, maar alle 4 zulke kwaliteit 's platen, dat deze man niet op Qlimax staat en en sommige in de line up wel waarvan ik denk ....

Nogmaals Held deze man :thumbsup: :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen ACID gekeken met visuals en de rest via Spotify, maar wat een super vette EP :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Release van het jaar, kan niet anders. Wat bizar dit. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Volledig geluisterd, ongekende kwaliteit dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee waarom mensen zo lyrisch zijn over deze release. Enige die me echt pakt is Devin Wild - It's Okay en de mid van Eternity (lekkere kicks). De rest zijn tracks met wat vage sounds en vocalen die je na een maand alweer bent vergeten.

Wel leuk gedaan die visuals maar de rest van de platen kunnen me niet echt wat bekommeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grappig om al die lyrische reacties te lezen. Blijkt maar weer dat smaak subjectief is, want ik kan er vrij weinig mee. Vind de climax van It's Okay leuk en die van ACID is ok, maar verder doet het me vrij weinig. Ik zal niet ontkennen dat het sound design subliem is. Ik kan er alleen niets mee.

Zal ze toch toevoegen aan mijn playlist en kijken of ik ze mettertijd meer kan waarderen.

Edit: ik zie dat ik exact dezelfde reactie als Nuracore getypt heb, zelfs met dezelfde woordkeuze. Ik had zijn comment oprecht niet gezien voor ik dit uittypte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2021 23:23 
 
Hardtraxx Addict

Had ook meer hiervan verwacht. Voor het grootste deel wel vette shit maar word nou niet bepaald omver geblazen ofzo. En nee dat ligt niet aan het volume. Meestal wel goeie kicks maar het wordt nergens echt interessant. Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me wel vinden in bovenstaande 3 reacties. Om zo één keer te luisteren was vet, maar ik kan er eigenlijk niet zo heel veel mee. It's Okay springt er voor mij wel uit en ook de kicks in de mid van Eternity waren een 'wauw' momentje. De rest steekt rete strak in elkaar, waardoor het toch wel tof was om een keer te luisteren, maar het is me toch allemaal net een beetje te vaag of zo.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle