Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe vaker ik deze luister, hoe beter ik hem ga vinden, wat een heerlijke plaat zeg!

Komen de laatste tijd steeds meer platen uit die ik leuk vind, is de Verlichting in de hardstyle dan eindelijk aangebroken? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw wat een plaat!! :love:
Deze ga ik 100% zeker weten nog wel vaker opzetten. Wat fijn zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Zomertune van 2015. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 12:23 
 
Hardtraxx Addict

Poaaah, heerlijk! Die zag ik niet aankomen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: :love:
Damn wat fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk nog nooit van deze naam gehoord. Maar tsjonge wat een heerlijk nummer zeg. Lekker zomers enzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 22:30 
 
Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
Hoe vaker ik deze luister, hoe beter ik hem ga vinden, wat een heerlijke plaat zeg!

Komen de laatste tijd steeds meer platen uit die ik leuk vind, is de Verlichting in de hardstyle dan eindelijk aangebroken? :$


:loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 09:57 
 
Hardtraxx Addict

ben er niet zo weg van zoals de meeste hier, kick klinkt wel goed alleen voor mij te veel vocals.
Verder is de melo in mijn ogen niet zo heel bijzonder, neemt niet weg dat ik blij ben dat er stukje bij beetje meer van dit soort nummers langs komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze staat op repeat hier, heerlijke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Raven schreef:
Even rustig, is geen beledigende term oid, zo noem ik het gewoon. Denk aan je bloeddruk.


Niet zozeer beledigend, maar wel een minder terechte term imo. Het is happy muziek, maar het heeft wel veel drive, het heeft geen 3 minutenlange break en eeuwig doorzingende vocals. <- wat ik wel als cheesy zou omschrijven.

Bovendien bij 'cheesy' in het algemeen denk ik aan Nicki Minaj, JB, etc. Mensen moeten niet vergeten dat hardstyle (ja, ook euphoric), nog steeds een harder genre is dan heeel wat andere genres. Deze raw hype heeft ervoor gezorgd dat alles zo hard mogelijk moet en alles wat een melodie heeft is kut enter. Dit bedoel ik trouwens niet persoonlijk op jou, maar mensen moeten echt eens ophouden met euphoric bestempelen als soft, cheesy, ed. Het blijft harde muziek..ja, echt.

edit: Natuurlijk zijn er tal hardere genres met nog veel hardere/experimentelere muziek etc. Maar ik denk dat er meer genres (pop, dance, veel van de tegenwoordige house) om maar even 3 grote te noemen, MINDER hard zijn dan hardstyle, dan dat er HARDERE genres zijn.

Cheesy link ik gewoon niet aan dit genre, mss een te lang verhaal erover getypt en wil niet overkomen als een fanboy die nu euphoric loopt te verdedigen maar ik begrijp werkelijk niet wat hier cheesy aan is. Dit is toch heerlijke muziek?

Cheesy heeft niks met soft te maken. Radicals tracks zijn ook ontzettend cheesy. Het betekent meer iets in de zin van overdreven, niet subtiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Cheesy heeft niks met soft te maken. Radicals tracks zijn ook ontzettend cheesy. Het betekent meer iets in de zin van overdreven, niet subtiel.


Maar wat is subtiele hardstyle dan? Of wat moet er subtiel zijn, ik snap je niet helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tof! :D
Lekker zomers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als we gaan proberen het begrip cheesy te objectiveren haak ik af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als we gaan proberen het begrip cheesy te objectiveren haak ik af.

Dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 18:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Cheesy is subjectief, maar heeft wel een bepaalde betekenis, omdat het binnen de hardstyle vaak gelinkd wordt aan de wat softere tracks wil niet zeggen dat cheesy soft betekent. En dat het het tegenovergestelde is van subtiel wil niet zeggen dat de niet cheesy tracks allemaal heel subtiel zijn. Het zijn gewoon twee uitersten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eens. Ik pleit er wel voor om kickscreech meuk ook als cheesy te bestempelen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Eens. Ik pleit er wel voor om kickscreech meuk ook als cheesy te bestempelen dan.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Super vette plaat, staat op repeat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 21:27 
 
Hardtraxx Addict

WOW, dít is me een partij goed zeg :surrender: . Een explosie van euforie in de climaxes, wat moet dit live gaaf zijn! Energieke outro ook ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al dagen op repeat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bumpie,

Zomertrack van het jaar, komt sowieso in mijn algehele top 5 :love:
Fuck solar, supersonic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deze was heerlijk op Defqon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke melodie! Kicks zijn zeker niet verkeerd vergeleken met gemiddelde kick vandaag de dag, stuitert niet zo achterlijk alle kanten op. Lekker plaatje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een productie, had ook nog nooit van deze artiest gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2015 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Wat een productie, had ook nog nooit van deze artiest gehoord..

Is ook zijn eerste track onder deze naam, maakte hiervoor deel uit van Envine ;)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle