Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat teup zegt ja. De verlichting zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VInd de vocals ontzettend leuk,instant happy face :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis met goeie kaas, en dit is er eentje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Niks mis met goeie kaas, en dit is er eentje. :)

Met een beetje drive in de mid hoeft dit niet eens zo kazig te zijn. Geen zang door de climax bijvoorbeeld (godzijdank)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie dit ook totaal niet als kaas. Als driving euphoric hardstyle wel, trouwens. YoS en dergelijke, zou ik eerder als kaas bestempelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje! Lose Control is toch wel mijn favoriete label geworden door plaatjes zoals het Rebirth anthem, Froz3n en nu deze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaas > euphorisch > mainstream, voor mij 1 pot nat. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Kaas > euphorisch > mainstream, voor mij 1 pot nat. ;)


Kaas, daar bedoelen nederlanders toch 'cheesy muziek' mee? Wat is hier cheesy aan? MELODIEUS betekent niet meteen kaas. >.<

Iets is niet raw hs boem boem screech screech, dus is het kaas..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even rustig, is geen beledigende term oid, zo noem ik het gewoon. Denk aan je bloeddruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Even rustig, is geen beledigende term oid, zo noem ik het gewoon. Denk aan je bloeddruk.


Niet zozeer beledigend, maar wel een minder terechte term imo. Het is happy muziek, maar het heeft wel veel drive, het heeft geen 3 minutenlange break en eeuwig doorzingende vocals. <- wat ik wel als cheesy zou omschrijven.

Bovendien bij 'cheesy' in het algemeen denk ik aan Nicki Minaj, JB, etc. Mensen moeten niet vergeten dat hardstyle (ja, ook euphoric), nog steeds een harder genre is dan heeel wat andere genres. Deze raw hype heeft ervoor gezorgd dat alles zo hard mogelijk moet en alles wat een melodie heeft is kut enter. Dit bedoel ik trouwens niet persoonlijk op jou, maar mensen moeten echt eens ophouden met euphoric bestempelen als soft, cheesy, ed. Het blijft harde muziek..ja, echt.

edit: Natuurlijk zijn er tal hardere genres met nog veel hardere/experimentelere muziek etc. Maar ik denk dat er meer genres (pop, dance, veel van de tegenwoordige house) om maar even 3 grote te noemen, MINDER hard zijn dan hardstyle, dan dat er HARDERE genres zijn.

Cheesy link ik gewoon niet aan dit genre, mss een te lang verhaal erover getypt en wil niet overkomen als een fanboy die nu euphoric loopt te verdedigen maar ik begrijp werkelijk niet wat hier cheesy aan is. Dit is toch heerlijke muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
denk ik aan

Daar ga je al, ik dus niet. Ieder zijn ding, doen en laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
OutsideSpacer schreef:
denk ik aan

Daar ga je al, ik dus niet. Ieder zijn ding, doen en laten.


Ik haal hieruit dat jij JB/Nicki Minaj niet cheesy vindt, maar deze track wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ga je appels met peren vergelijken omdat ik het toch echt over mainstream hardstyle had. Zullen we alstublieft weer over deze vette track verder lullen? Hier schieten we helemaal niks mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Nu ga je appels met peren vergelijken omdat ik het toch echt over mainstream hardstyle had. Zullen we alstublieft weer over deze vette track verder lullen? Hier schieten we helemaal niks mee op.


Ik bedoel het ook niet zo, ik accepteer je mening, maar het was gewoon even een discussiepuntje, ik vind kazig namelijk een mindere term hiervoor. Ik snap 'euphoric' of mainstream als term, maar ik zie cheesy wel als iets minder positiefs, dus vandaar. Bedoel ook gewoon dat er tal kazigere tracks zijn dan deze. :)

maar natuurlijk, ieder zijn mening en dat waardeer ik ook. No hard feelings :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 17:05 
 

Zeker een fijn zomers plaatje! Had nog nooit eerder van deze man gehoord :huh:. 7,0
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Zygoma schreef:
Yes! Ik begin LCM best wel een fijn label te vinden :loving:


Dit :D Supervette plaat :worship:

Enige is even dat het lijkt alsof Wildstylez voor de soundbanks zorgt bij LCM. Eerst sound rush en nu ook deze nieuwe artiest.


Ik hoor hier anders alleen maar sounds van envine eigenlijk, lead, kicks etc. Alleen de vocals zouden mss vanuit Wildstylez zijn soundbank kunnen komen.
Wat een lekkere plaat dit zeg, heerlijk! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 18:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
The Venator schreef:
Zygoma schreef:
Yes! Ik begin LCM best wel een fijn label te vinden :loving:


Dit :D Supervette plaat :worship:

Enige is even dat het lijkt alsof Wildstylez voor de soundbanks zorgt bij LCM. Eerst sound rush en nu ook deze nieuwe artiest.


Ik hoor hier anders alleen maar sounds van envine eigenlijk, lead, kicks etc. Alleen de vocals zouden mss vanuit Wildstylez zijn soundbank kunnen komen.
Wat een lekkere plaat dit zeg, heerlijk! :love: :love:


Ja ik bedoelde eigenlijk de lcm soundbank, want idd, Envine/Max Enforcer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 21:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
VInd de vocals ontzettend leuk,instant happy face :thumbsup:

Heb ik ook op de een of andere manier, terwijl ik hier normaal niks aan vind. Hele mooie vocalen! Super melodie! Voegt heel veel energie toe aan de track. Kicks niet voor mij weggelegd (alweer) maar opzich niet storend voor de rest van het nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat hoor! :loving: lekkere vocals en een hele fijne melodie :loving:
Ook een plus voor het snelle releasen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 00:28 
 
Hardtraxxer

Lekker!! :loving:


The Venator schreef:
Enige is even dat het lijkt alsof Wildstylez voor de soundbanks zorgt bij LCM. Eerst sound rush en nu ook deze nieuwe artiest.

Ik zou niet erg vinden om de soundbank van wildstylez te krijgen xd daarvan kan je volgens mij een hoop leren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track! Hoor wel wat wildstylez er in terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 12:01 
 
Hardtraxx Elite

Fijne track! Er zit echt een heerlijke zomerse feeling in deze track. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets te veel vocals naar mijn mening en kicks zijn niet mijn smaak. Melodie is goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit wat een lekkere track :surrender:
Leonidas schreef:
Melodie is goud!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle