Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Eens met corneel, deze kicks klinken imo veel minder vol en hard dan bijvoorbeeld Syndrome, Time Travel, Proximity To Extinction, Still Here Remix, D, Eden, Formula e.d.

Vond die van Fast Lane e.d. in die tijd ook veel beter klinken dan dit.

Heb 2 a 3x een Delete set bijgewoond waarvan 1x een VIP set. Maar de eerste set van hem waar hij boven genoemde platen draaide vooral staat me veel meer bij als een lompe set dan zijn VIP set.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Ben het zowaar eens met het bovenstaande :oh:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
InfinI wrote:Ben het zowaar eens met het bovenstaande :oh:
Naja ik niet. Alhoewel ik live de spoontech platen van Delete altijd goed te pruimen vind, vind ik ze thuis vaak nogal saai op een aantal platen na dan. Maar ja smaken verschillen he ;), ik ben dan ook niet echt een spoontech fanboy
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Dus wij zijn allemaal spoontech fanboys? :P
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Brute track! Stijltje blijft gruwelijk, zin in z'n inbreng op Hard Bass :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
InfinI wrote:Dus wij zijn allemaal spoontech fanboys? :P
Niet iedereen, maar 90% van hardtraxx wel volgens mij :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
TSFH wrote:
InfinI wrote:Dus wij zijn allemaal spoontech fanboys? :P
Niet iedereen, maar 90% van hardtraxx wel volgens mij :P
Dat is behoorlijk veel. Dan zouden het Spoontech topic en de track topics van de genoemde artiesten een stuk actiever zijn.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
90% is veel maar ik denk zeker wel 50% van de actieve leden.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
RTM93 wrote:Kicks lijken steeds meer in de richting te gaan als waar de jongens van rebelion en Malice je mee dood gooien.. Alleen klinken ze 'schoner'. Het is wel vet, maar ik mis wel steeds meer zijn oude kicks.
Snap deze gedachtegang helemaal. Moet zeggen dat ik deze best vet vind, maar heb al een tijd geen Delete solo set meer meegemaakt, lijkt me live nog een stuk beter over te komen.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Klapt er live flink op! :thumbsup:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Meh, kick kan beter maar ik mis vooral de chaos en bliepjes in z'n tracks van tegenwoordig.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Spanning Tree wrote:Meh, kick kan beter maar ik mis vooral de chaos en bliepjes in z'n tracks van tegenwoordig.
Sluit me hier bij aan, naast het feit dat ik de kick wel vet vind. Dat van die bliepjes, chaos, etc.. mis ik wel in deze track. Vind 'm vrij simpel
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
STVK wrote:Vind 'm vrij simpel
Is dat niet een beetje de bedoeling van de plaat? Dat vind ik juist t vette aan deze plaat, de wat oldschool sound en less is more gevoel. Live komt deze natuurlijk veel beter tot zijn recht, maar kan er zo thuis ook zeker van genieten.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
kegel77w wrote:
STVK wrote:Vind 'm vrij simpel
Is dat niet een beetje de bedoeling van de plaat? Dat vind ik juist t vette aan deze plaat, de wat oldschool sound en less is more gevoel. Live komt deze natuurlijk veel beter tot zijn recht, maar kan er zo thuis ook zeker van genieten.
Dat is inderdaad de bedoeling. Vind dat zelf juist gaaf ook!
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik snap dat dat de bedoeling is, dat maakt de track ook tot wat het is. Live is dat natuurlijk een ander verhaal haha, daar sluit ik me bij aan :)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Fucking vette plaat zeg :love: Komen een hoop dikke kicks voorbij.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Deze kicks komen bij lange na niet in de buurt van de kicks in zijn Loudness Tool 2014. Dit waren volgens mij zo'n beetje al zijn kicks tot toen.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Spanning Tree wrote:Meh, kick kan beter maar ik mis vooral de chaos en bliepjes in z'n tracks van tegenwoordig.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
kingxxl wrote:
Dat heeft hij er zelf vakkundig uitgesloopt. Zijn leven was vroeger chaotisch, daar kwam de sound ook vandaan.
Stond toen wel in dat interview nadat hij op Decibel het een beetje had verkloot dat hij zijn leven had verbeterd en dat daarom ook het chaotische uit zijn tracks van vroeger er niet meer echt in zit. Af en toe hoor je nog wel eens zo'n lekkere maffe Delete track. Maar niet veel meer nee.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Heb m nu zeker 10x gehoord, maar vind er nog steeds niks aan. sorry Hardtraxx :$
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Geeft niet
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Voor deze keer dan
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Begin hem steeds vetter te vinden! Alleen wel jammer dat ie maar 2:34 duurt op Spotify :(
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Redle wrote:Begin hem steeds vetter te vinden! Alleen wel jammer dat ie maar 2:34 duurt op Spotify :(
Wees dan ook een vent een download de file :P ;)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Want het downloaden van muziek moakt oe n echte kearl.