Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich wel een geinige plaat, vooral de 1e kick. Verder zitten er (wederom) een hoop kicks in die mij totaal niet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg maar niet genoeg van deze plaat. Die kicks gaan moeilijk hard, vooral live. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Doet het live heel goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alleen maar sloopkogels :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:22 
 
Hardtraxx Addict

:surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks lijken steeds meer in de richting te gaan als waar de jongens van rebelion en Malice je mee dood gooien.. Alleen klinken ze 'schoner'. Het is wel vet, maar ik mis wel steeds meer zijn oude kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:29 
 
Hardtraxx Crew

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:29 
 
Hardtraxx Elite

Vet hoor, die eerste kicks en 1:44.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 20:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Kicks lijken steeds meer in de richting te gaan als waar de jongens van rebelion en Malice je mee dood gooien.

Deze kicks klinken veel voller en minder hol naar mijn idee, in ieder geval hier thuis. Al een poosje geen feesten bezocht.

Weer eens een Delete plaat die ik kan waarderen, drive en kicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 22:03 
 
Hardtraxx Addict

Matige plaat, minder boeiend dan de meeste reacties hier laten lijken imo. En release de VIP mix van The End nou eens! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Mehh. Misschien live wel leuk, maar zo nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 22:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Mehh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Mehh. Misschien live wel leuk, maar zo nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 02:12 
 
Hardtraxxer

Ik vind het maar een saaie plaat. niks boeiends aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 02:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik vind 'm heel dik! Zowel thuis als live ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering fijne plaat dit! Houd echt van dit soort kicks! Klinken lekker vol en klappen er goed op. Voor de mensen die deze kicks minder vinden. Welke kicks van Delete prefereren jullie dan? Want ik vind deze kicks echt velen malen beter dan bijv een Genocide of The Power ofzo. Dit zijn toch gewoon goede gated kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Kicks lijken steeds meer in de richting te gaan als waar de jongens van rebelion en Malice je mee dood gooien.. Alleen klinken ze 'schoner'. Het is wel vet, maar ik mis wel steeds meer zijn oude kicks.


Kan me hierin totaal niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem thuis een stuk minder dan live, vind de iets 'hogere' kicks een beetje de Gearbox kant op gaan. Toch klinken ze wel mooi clean en vol, dus daar ligt het niet aan.

TSFH schreef:
Voor de mensen die deze kicks minder vinden. Welke kicks van Delete prefereren jullie dan? Want ik vind deze kicks echt velen malen beter dan bijv een Genocide of The Power ofzo. Dit zijn toch gewoon goede gated kicks?

Van z'n oudere tracks de kick uit de mid van Malfunction bijv. Lekker laag en simpel. En van z'n wat nieuwere tracks de 2e kick in Domination Remix, die ook in The End VIP zit. Vind dat een van z'n beste kicks tot nu toe, heeft zoveel impact live ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
TSFH schreef:
Voor de mensen die deze kicks minder vinden. Welke kicks van Delete prefereren jullie dan? Want ik vind deze kicks echt velen malen beter dan bijv een Genocide of The Power ofzo. Dit zijn toch gewoon goede gated kicks?

Van z'n oudere tracks de kick uit de mid van Malfunction bijv. Lekker laag en simpel. En van z'n wat nieuwere tracks de 2e kick in Domination Remix, die ook in The End VIP zit. Vind dat een van z'n beste kicks tot nu toe, heeft zoveel impact live ook :loving:


Naar mijn mening hebben deze kicks echt veel meer impact dan bijv een malfunction. Vind ze ook wat fijner klinken imo. Over tweede kick van domination remix en The End VIP kan ik me wel enigzins in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanaf 0:30 doen die achtergrond geluidjes me erg aan Floorcrushers - Psycho Stylez denken :woot: De hele oldskool vibe in deze plaat is echt vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:loving: . Na een aantal releases vorig jaar die ik niet zo interessant vond (Fatality anthem, The Power, Munky Shit, Genocide) eindelijk weer een hele dikke Delete track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
corneelwr schreef:
TSFH schreef:
Voor de mensen die deze kicks minder vinden. Welke kicks van Delete prefereren jullie dan? Want ik vind deze kicks echt velen malen beter dan bijv een Genocide of The Power ofzo. Dit zijn toch gewoon goede gated kicks?

Van z'n oudere tracks de kick uit de mid van Malfunction bijv. Lekker laag en simpel. En van z'n wat nieuwere tracks de 2e kick in Domination Remix, die ook in The End VIP zit. Vind dat een van z'n beste kicks tot nu toe, heeft zoveel impact live ook :loving:


Naar mijn mening hebben deze kicks echt veel meer impact dan bijv een malfunction. Vind ze ook wat fijner klinken imo. Over tweede kick van domination remix en The End VIP kan ik me wel enigzins in vinden.

Vind juist kicks die wat meer teruggaan naar de simpele early hs gated kicks veel vetter. Maar over smaak valt niet te twisten :) Deze plaat is sowieso een stuk fijner dan z'n meeste nieuwe solo's (The Power/Munky Shit/Genocide) wat Ramon hierboven ook zegt, dus dat is wel positief. Toch kijk ik meer uit naar Relentless en Kick It.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks als in The Curse / Do or Die / Punishment vond ik persoonlijk vele malen vetter. Dat schelle holle.
Om nog maar te zwijgen over de echte oudere kicks.

Ik vind dit ook wel vet. Alleen de vollere sound in de kick vond ik wel een beetje lijken op de kicks van Malice en Rebelion. Alleen dan beter uitgevoerd.
Ik denk dat het even wennen is. Deze track wordt wel hoe vaker je hem luistert beter.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle