Opzich wel een geinige plaat, vooral de 1e kick. Verder zitten er (wederom) een hoop kicks in die mij totaal niet liggen.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik krijg maar niet genoeg van deze plaat. Die kicks gaan moeilijk hard, vooral live. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Kicks lijken steeds meer in de richting te gaan als waar de jongens van rebelion en Malice je mee dood gooien.. Alleen klinken ze 'schoner'. Het is wel vet, maar ik mis wel steeds meer zijn oude kicks.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Vet hoor, die eerste kicks en 1:44.. 
Deze kicks klinken veel voller en minder hol naar mijn idee, in ieder geval hier thuis. Al een poosje geen feesten bezocht.RTM93 wrote:Kicks lijken steeds meer in de richting te gaan als waar de jongens van rebelion en Malice je mee dood gooien.
Weer eens een Delete plaat die ik kan waarderen, drive en kicks
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Matige plaat, minder boeiend dan de meeste reacties hier laten lijken imo. En release de VIP mix van The End nou eens! 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Mehh. Misschien live wel leuk, maar zo nog niet
Pipa wrote:Mehh. Misschien live wel leuk, maar zo nog niet
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Ik vind het maar een saaie plaat. niks boeiends aan
Exterkate wrote:Ik vind 'm heel dik! Zowel thuis als live
Tering fijne plaat dit! Houd echt van dit soort kicks! Klinken lekker vol en klappen er goed op. Voor de mensen die deze kicks minder vinden. Welke kicks van Delete prefereren jullie dan? Want ik vind deze kicks echt velen malen beter dan bijv een Genocide of The Power ofzo. Dit zijn toch gewoon goede gated kicks?
Last edited by TSFH on 04 Jan 2018 01:29, edited 1 time in total.
Kan me hierin totaal niet vinden.RTM93 wrote:Kicks lijken steeds meer in de richting te gaan als waar de jongens van rebelion en Malice je mee dood gooien.. Alleen klinken ze 'schoner'. Het is wel vet, maar ik mis wel steeds meer zijn oude kicks.
Vind hem thuis een stuk minder dan live, vind de iets 'hogere' kicks een beetje de Gearbox kant op gaan. Toch klinken ze wel mooi clean en vol, dus daar ligt het niet aan.

Van z'n oudere tracks de kick uit de mid van Malfunction bijv. Lekker laag en simpel. En van z'n wat nieuwere tracks de 2e kick in Domination Remix, die ook in The End VIP zit. Vind dat een van z'n beste kicks tot nu toe, heeft zoveel impact live ookTSFH wrote:Voor de mensen die deze kicks minder vinden. Welke kicks van Delete prefereren jullie dan? Want ik vind deze kicks echt velen malen beter dan bijv een Genocide of The Power ofzo. Dit zijn toch gewoon goede gated kicks?
Naar mijn mening hebben deze kicks echt veel meer impact dan bijv een malfunction. Vind ze ook wat fijner klinken imo. Over tweede kick van domination remix en The End VIP kan ik me wel enigzins in vinden.corneelwr wrote:Van z'n oudere tracks de kick uit de mid van Malfunction bijv. Lekker laag en simpel. En van z'n wat nieuwere tracks de 2e kick in Domination Remix, die ook in The End VIP zit. Vind dat een van z'n beste kicks tot nu toe, heeft zoveel impact live ookTSFH wrote:Voor de mensen die deze kicks minder vinden. Welke kicks van Delete prefereren jullie dan? Want ik vind deze kicks echt velen malen beter dan bijv een Genocide of The Power ofzo. Dit zijn toch gewoon goede gated kicks?
Vanaf 0:30 doen die achtergrond geluidjes me erg aan Floorcrushers - Psycho Stylez denken
De hele oldskool vibe in deze plaat is echt vet 
Vind juist kicks die wat meer teruggaan naar de simpele early hs gated kicks veel vetter. Maar over smaak valt niet te twistenTSFH wrote:Naar mijn mening hebben deze kicks echt veel meer impact dan bijv een malfunction. Vind ze ook wat fijner klinken imo. Over tweede kick van domination remix en The End VIP kan ik me wel enigzins in vinden.corneelwr wrote:Van z'n oudere tracks de kick uit de mid van Malfunction bijv. Lekker laag en simpel. En van z'n wat nieuwere tracks de 2e kick in Domination Remix, die ook in The End VIP zit. Vind dat een van z'n beste kicks tot nu toe, heeft zoveel impact live ookTSFH wrote:Voor de mensen die deze kicks minder vinden. Welke kicks van Delete prefereren jullie dan? Want ik vind deze kicks echt velen malen beter dan bijv een Genocide of The Power ofzo. Dit zijn toch gewoon goede gated kicks?
Last edited by corneelwr on 04 Jan 2018 13:19, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Kicks als in The Curse / Do or Die / Punishment vond ik persoonlijk vele malen vetter. Dat schelle holle.
Om nog maar te zwijgen over de echte oudere kicks.
Ik vind dit ook wel vet. Alleen de vollere sound in de kick vond ik wel een beetje lijken op de kicks van Malice en Rebelion. Alleen dan beter uitgevoerd.
Ik denk dat het even wennen is. Deze track wordt wel hoe vaker je hem luistert beter.
Om nog maar te zwijgen over de echte oudere kicks.
Ik vind dit ook wel vet. Alleen de vollere sound in de kick vond ik wel een beetje lijken op de kicks van Malice en Rebelion. Alleen dan beter uitgevoerd.
Ik denk dat het even wennen is. Deze track wordt wel hoe vaker je hem luistert beter.