Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Mooi.
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Van de End of Line Facebook pagina:
Album news!

For those wondering about 'Alpha Omega,' we're pleased to say that in the coming weeks we will announce the new release & pre-order date. We'd like to thank our fans for their understanding and supportive messages to Delete - you all rock!
dus twee weken wachten voor een aankondiging om over een paar weken een aankondiging van een datum te krijgen? Moet wel heel slecht zijn gegaan met Delete als het zo erg uitgesteld wordt....
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Redelijk irritant ook, de aankondigingen voor een aankondiging die ook nog eens uitgesteld wordt.
Y
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2018
last seen Aug 2022
Delete i.cm. met hoge druk en nieuw terrein is al vaker mis gegaan hè.. misschien is dit een dergelijke situatie?
Y
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2018
last seen Aug 2022
Byron wrote:Malice collab staat dus iedergeval niet op het album

plaatje
Dit kan natuurlijk ook betrekking hebben op het album van Malice wat vorige week released is, staat mogelijk wel op het (uitgestelde) Delete album
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Yowan 2 wrote:Delete i.cm. met hoge druk en nieuw terrein is al vaker mis gegaan hè.. misschien is dit een dergelijke situatie?
Denk dat hij gewoon zichzelf gewoon een depressie/burnout in gewerkt heeft... Wat natuurlijk ontzettend vervelend is voor hem. Maar ik denk dat hedendaagse publiek helaas teveel van hem vraagt. Al die collabs, zoveel platen... Hij wilt teveel mensen pleasen. Hij doet het goed bij het hedendaagse raw publiek, maar ook bij het spoontech volk. Hij wil graag beide groepen fans bij zich houden heb ik het idee, waardoor hij zo veel werk heeft.
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
Interviewtje over het album: https://www.hardstylereport.com/2018/11 ... pha-omega/

Raar dat er twee weken na de announcement over "the coming weeks" nog absoluut niks is gecommuniceerd.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Releasedatum 20/12/2018

Bron
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Eindelijk! :yay:
Heeeeel benieuwd naar HQ van al die tracks :woot:
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Mooi dat het eindelijk bekend is. Leuk cadeautje om net voor kerst het album in de bus te hebben :loving:
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
Duurt nog zo lang :cry: Maar liever uitgesteld dan slechte kwaliteit (of een nog ziekere delete)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ik laat me verrassen, ik verwacht er namelijk helemaal niks van sinds Delete z'n huidige stijl mij niks doet.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Magnetron wrote:Ik laat me verrassen, ik verwacht er namelijk helemaal niks van sinds Delete z'n huidige stijl mij niks doet.
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Het moet album met wel een andere sfeer/stijl hebben dan dat hij nu heeft heeft. Hoor wel eens dat artiesten Delete technisch een hele goede producer vinden, maar gewoon niet met zijn stijl geassocieerd willen worden.

PS Ik hoorde van iemand die naar Supremacy was geweest. Dat hij de eerst 10 min nog geen gated kick had gedraaid. Kunnen mensen dit bevestigen?
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
wolbie wrote:Het moet album met wel een andere sfeer/stijl hebben dan dat hij nu heeft heeft. Hoor wel eens dat artiesten Delete technisch een hele goede producer vinden, maar gewoon niet met zijn stijl geassocieerd willen worden.

PS Ik hoorde van iemand die naar Supremacy was geweest. Dat hij de eerst 10 min nog geen gated kick had gedraaid. Kunnen mensen dit bevestigen?
Geen gated kick zou ik niet durven zeggen, maar dat setje was (inderdaad zeker in het begin) qua kicks zeker niet de Delete die ik ken.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
wolbie wrote:PS Ik hoorde van iemand die naar Supremacy was geweest. Dat hij de eerst 10 min nog geen gated kick had gedraaid. Kunnen mensen dit bevestigen?
Als ik mij niet vergis opende hij met Do you Like bass samen met Artifact. Correct me if im wrong maar volgens mij zit daar wel n gated in?
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
broodjebeenham wrote:
wolbie wrote:Het moet album met wel een andere sfeer/stijl hebben dan dat hij nu heeft heeft. Hoor wel eens dat artiesten Delete technisch een hele goede producer vinden, maar gewoon niet met zijn stijl geassocieerd willen worden.

Geen gated kick zou ik niet durven zeggen, maar dat setje was (inderdaad zeker in het begin) qua kicks zeker niet de Delete die ik ken.
Dit kwam ook met name doordat hier vooral de remixen en collabs gedraaid werden. Onder andere Sub Sonik Remix en plaat met Regain kwamen voorbij. De set van Delete op Supremacy was sowieso niet wat ik ervan verwacht had, als ik van tevoren had geweten dat alleen de remixen en collabs gedraaid zouden worden had ik me ook niet ingesteld op tracks als Louder, Lunatic en Relentless :P
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Fantazoo wrote:als ik van tevoren had geweten dat alleen de remixen en collabs gedraaid zouden worden had ik me ook niet ingesteld op tracks als Louder, Lunatic en Relentless :P
Dit was inderdaad heel apart bijna. Vond het tbh ook geen goeie weerspiegeling van z'n album ook al was het een album showcase
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Ah, dat verklaard een boel.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Ik wacht het meest op Pulse remix :worship:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 14 hours ago
:slow: :slow:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Pipa wrote:Ik wacht het meest op Proximity to Extinction remix :worship:
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
corneelwr wrote:
Pipa wrote:Ik wacht het meest op de Regain collab :worship:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
corneelwr wrote:
Pipa wrote:Ik wacht het meest op Proximity to Extinction remix :worship:
Dit, een van de weinige platen die ik kan waarderen waarschijnlijk.
Hardtraxxer
last seen Oct 2019
Zou de release misschien zoveel uitgesteld zijn om niet al te veel in het vaarwater van het Warface album te liggen?