Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Zou de release misschien zoveel uitgesteld zijn om niet al te veel in het vaarwater van het Warface album te liggen?

nee denk het niet. Als je ziet hoe vaak Delete z'n tracks aanpast. Nu ook weer met Payback. Ik denk echt dat hij net even te perfectionistisch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 11:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
broodjebeenham schreef:
Zou de release misschien zoveel uitgesteld zijn om niet al te veel in het vaarwater van het Warface album te liggen?

nee denk het niet. Als je ziet hoe vaak Delete z'n tracks aanpast. Nu ook weer met Payback. Ik denk echt dat hij net even te perfectionistisch is.


Volgens mij gaf Thera ook eens aan dat hij vaak platen aanpast omdat het veel lijkt op platen van anderen. Puur omdat Delete een vriendelijke gast is.

Dat hij zijn release datum aanpast voor Warface zou wel iets zijn wat Delete zou doen, puur omdat het een goede gast is.

Heb het idee dat dat soms ook de rede is dat hij soms problemen met zijn mentale gestalte heeft (correct me if i'm wrong, dat was toch de rede dat het album in eerste instantie uitgesteld werd?) omdat hij te vriendelijk is. Heb dit bij andere mensen ook wel eens gezien, puur een gis dit hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Nee denk het niet. Als je ziet hoe vaak Delete z'n tracks aanpast. Nu ook weer met Payback.


Daarover gesproken, zou Payback überhaupt wel op dat album komen? Je kan vanaf 03 december een pre order plaatsen, dus de deadline voor Delete zou toch allang voorbij moeten zijn... maar hij past doodleuk die plaat tussen Loudness en Rebellion nogmaals aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
The Ace of Bass schreef:
broodjebeenham schreef:
Zou de release misschien zoveel uitgesteld zijn om niet al te veel in het vaarwater van het Warface album te liggen?

nee denk het niet. Als je ziet hoe vaak Delete z'n tracks aanpast. Nu ook weer met Payback. Ik denk echt dat hij net even te perfectionistisch is.


Volgens mij gaf Thera ook eens aan dat hij vaak platen aanpast omdat het veel lijkt op platen van anderen. Puur omdat Delete een vriendelijke gast is.

:x
Stoux schreef:
zou Payback überhaupt wel op dat album komen? Je kan vanaf 03 december een pre order plaatsen, dus de deadline voor Delete zou toch allang voorbij moeten zijn... maar hij past doodleuk die plaat tussen Loudness en Rebellion nogmaals aan.

Denk het wel hoor. Denk dat hij nog wel de ruimte krijgt om aan te passen of te wijzigen. Voor het zelfde geldt is de deadline die Delete heeft voor de drukker wel 1 december ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We gaan het zien. Ben benieuwd wanneer de tracklist voor het album wordt vrijgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
The Ace of Bass schreef:
Nee denk het niet. Als je ziet hoe vaak Delete z'n tracks aanpast. Nu ook weer met Payback.


Daarover gesproken, zou Payback überhaupt wel op dat album komen? Je kan vanaf 03 december een pre order plaatsen, dus de deadline voor Delete zou toch allang voorbij moeten zijn... maar hij past doodleuk die plaat tussen Loudness en Rebellion nogmaals aan.


Ik hoop eigenlijk dat Payback in zijn originele versie (ofja... de versie die hij voor Rebellion draaide) op het album komt. Vond de aanpassing niet echt een verbetering eigenlijk, terwijl de plaat voor mij echt perfect was zo. Maar we gaan het zien inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vannacht voor het eerst Payback, wat vet gedaan met die geweerschoten :drool: Geeft zoveel drive mee zonder supercringyrawedgy te klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.noizevizion.com/new/pre-ord ... omega.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 20:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gepre-orderd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 20:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben zeer benieuwd maar ze mogen onderhand wel eens met een paar previews en boven alles een TL komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben zeer benieuwd maar ze mogen onderhand wel eens met een paar previews en boven alles een TL komen.


Eens! Ook heel erg benieuwd. Heb nog geen enkele recente plaat live gehoord dus ben benieuwd hoe het hier thuis overkomt. De LQ filmpjes beloven veel goeds in ieder geval. Nu hopen dat de invloed van EoL niet daadwerkelijk zo groot is dat hij ook platen op of over 160 BPM er op zet.

Heel erg benieuwd! :drool: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 00:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij heeft iig een industrial hardcore plaat er op staan, die op Defqon in ieder geval over 160 bpm was.

Also die plaat klonk ziek en ben ik na Lunatic toch wel het meest benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 13:38 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Broken Balance schreef:
Ben zeer benieuwd maar ze mogen onderhand wel eens met een paar previews en boven alles een TL komen.


Eens! Ook heel erg benieuwd. Heb nog geen enkele recente plaat live gehoord dus ben benieuwd hoe het hier thuis overkomt. De LQ filmpjes beloven veel goeds in ieder geval. Nu hopen dat de invloed van EoL niet daadwerkelijk zo groot is dat hij ook platen op of over 160 BPM er op zet.

Heel erg benieuwd! :drool: :yay:

Hij heeft 2 platen die hoger tempo zijn, Delete - Sin & Als het goed is een collab met TOA, die 2e heeft helaas nog steeds geen officiele ID gekregen dus is niet zeker of het een solo plaat is of een collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben zeer benieuwd maar ze mogen onderhand wel eens met een paar previews en boven alles een TL komen.

Mee eens. De release is nog net iets meer dan 2 weken weg en er staan volgens mij meer dan genoeg platen op het album om vanaf vandaag iedere dag minstens 1 preview te doen. Leuk om weer eens een redelijk ‘onbekend’ album te luisteren waarvan nog niet alle platen vóór de release in HQ zijn gepreviewd, maar dit album staat volgens mij zo bomvol platen dat een aantal previews toch zeker wel moet kunnen rond deze periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als deze een beetje previewloos blijft. Het grootste deel van het album is al gedraaid, dus om die paar verassingen nou te previewen lijkt me zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van mij hoeft hij ook niks te previewen. Denk ook dat hij dat niet gaat doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 16:56 
 
Hardtraxxer

Er mag onderhand best een tracklist komen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu is het allemaal toch al zo laat dat ik het eigenlijk best leuk zou vinden als er helemaal niks komt. Gewoon op de 20ste dat schijfje op de deurmat en dat alles nog een grote verassing is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 09:09 
 
Hardtraxxer

Tracklist zou toch wel welkom zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als deze een beetje previewloos blijft. Het grootste deel van het album is al gedraaid, dus om die paar verassingen nou te previewen lijkt me zonde.

Doelde voornamelijk ook juist op HQ previews van reeds gedraaide platen. Zou een aantal daarvan toch wel inmiddels eens in HQ willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 15:28 
 
Hardtraxxer

svenn15 schreef:
Tracklist zou toch wel welkom zijn.


Het zou juist wel leuk zijn om de tracklist pas op de release te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb vrijwel geen een nummer van dit album bewust meegekregen. Vooral omdat ik Delete al een tijd niet meer gezien heb, op de B2B met Mind Dimension op Decibel na. Heel benieuwd hoe dit album me gaat bevallen. Hoop dat het binnenkort weer de moeite loont om nog eens een Delete set bij te wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Daar is ie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 20:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als Watching You met TOA die afsluitplaat van Delete was bij Delete VIP op Defqon is die plaat echt mokerdik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Op basis van naam van samenwerkingen vind ik er toch een paar jammer. Maar ik laat mij graag verrassen. Nog een paar dagen geduld (L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle