Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://soundcloud.com/user-289669839/s ... lpha-omega
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 19:34 
 
Hardtraxxer

Pulse remix :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 19:43 
 
Artiest

:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Pulse remix :worship: :worship:


Bizar hé :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Pulse remix :worship: :worship:


:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snel even doorheen het album gegaan. Meest afwisselende album ooit volgens mij. Een goed aantal platen zijn echt gigantisch vet, maar er staan ook minstens 10 boutplaten op.

Edit: Ik vind de platen ook wel bizar kort eigenlijk. Vooral zijn solo platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben net klaar met luisteren en er zitten echt absurde platen bij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net het hele album even beluisterd over de sub gegooid. Zo op mijn eerste gehoor is dit een enorm dik album geworden! :surrender: Het album heeft een aantal hele sterke platen, maar ook zeker een paar platen die ik echt een stuk minder vind.

De uitschieters:
Pulse (Mind Dimension & The Purge Remix) :worship:
Extraterrestial (& Hardstyle Mafia)
Don't Hold Back (& MC Livid)
Annihiliation (& Rooler)
Crime, Violence & Power (& Luminite)
Relentless
Lunatic
Victorious
Watching You (& TOA)

Maar had ook een paar nummers die ik echt niks vind zoals:

Payback
Order & Chaos
Locked Up

Edit: Watching You (& TOA) is ook onwijs vet :surrender: :worship: Blijkbaar eentje overgeslagen net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De collab in HQ met TOA is erg vet hoor. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
De collab in HQ met TOA is erg vet hoor. :surrender:

Deze is dik idd. Verder ff doorheen geskipt, zal live wel gaan maar zo thuis vind ik het niet echt wat.. Gaat echt alle kanten op. Victorious en Vazard remix denk ik mijn favo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meh, eigenlijk valt alles tegen. De meeste platen zijn wel prima aan te horen, maar zeker niet wat ik van Delete verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 23:49 
 
Hardtraxxer

De solo platen zitten allemaal wel snor. Met collabs/remixen heb ik wat minder met uitzondering van Pulse remix, E-Force collab en luminite collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 01:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Na een paar luisterbeurten van alles:

Victorious (7,5)
Vette plaat. Kicks zijn degelijk, melodie en opbouw zijn tof gedaan. Delete mag dit wel vaker doen naast de standaard geluidjes en korte screeches. Zou sowieso tof zijn als hij wat meer bombastische platen zou maken.

Order & Chaos (7,5)
Vet gedaan qua opbouw. Eerste set kicks vind ik minder, qua sounds apart maar als er meer laag in had gezeten had ik het vetter gevonden. 2e climax is top, goede kicks en lekkere drive.

Virtue (8)
Heel clean, en wel dik gedaan qua sounds. Die kraak die bij de kicks komt is wel storend, past niet zo bij de plaat. Kicks in de climax zijn mokerdik maar wederom jammer als ze gaan kraken.

Don't Hold Back (7)
Standaard Delete plaat, beetje leeg. Heeft hier en daar vette kicks afgewisseld met mindere kicks. Climax is wel tof.

Back In The Days (5,5)
Het idee klinkt tof met als opzet een early plaat, daarom krijgt het nog een voldoende. Maar die kicks zijn echt amateuristisch en gaan zo enorm van de hak op de tak, passen soms ook totaal niet bij het geheel.

Execution (6,5)
Dit klinkt haast meer als een Killshot en Delete collab. Plaat is wel ok, climax klinkt dik, verder vrij standaard Delete.

Louder (7,5)
Eerste plaat waar ik alle kicks in de plaat vet vind. Goede drive ook. De rest is wel vrij standaard Delete.

Lunatic (8,5)
Hij klinkt een beetje aangepast van wat ik dacht maar het resultaat blijft een briljante plaat. Heerlijke opbouw en die 2e climax is enorm dik. Echt graag dat Delete eens wat meer met bombastische melodieën gaat doen.

Relentless (9)
DIT klinkt echt als de oude Delete, supervet. Die drive met die gitaren klinkt ook mokervet. Omver geblazen door deze plaat. Climax kick is echt snoeihard.

Payback (3)
Die kicks zijn echt verschrikkelijk lelijk. Zo'n opbouw en dan met die climax op de proppen komen. Tha Watcher vocals zijn ook vervelend. Kicks in de eerste climax doen oprecht pijn aan mn oren.

Do You Like Bass? (& Artifact) (7,5)
Vette collab. Delete plaat met Artifact tintjes, leuk gedaan.

Shitty Music (& Regain) (5)
House stukje is geinig maar doe daarna een kalm met die kickrolls en wisselende kicks. Plaat is verder vrij simpel maar onnodig chaotisch.

Crime, Violence & Power (& Luminite) (6,5)
Meer Delete dan Luminite, hoor er bijna geen Luminite in terug. Plaat op zichzelf is wel ok. Vrij standaard Delete.

Sucka For Pain (Sub Sonik Remix) (5,5)
Standaard raw screech plaat, niks aan.

Locked Up (& E-Force) (6)
De E-Force elementen zijn wel vet gedaan. Die zeehonden en laserkicks wat minder. Kicks verpesten de plaat. 2e climax is wel weer vet.

Disco Weapon (& Killshot) (6,5)
Idee is leuk, sommige kicks wat minder. Climax is geinig gedaan, maar waarom 4 buildups naar die climax toe oid.

Pulse (Mind Dimension & The Purge Remix) (8,5)
Poah wat een kicks. Goede remix.

Extraterrestrial (& Hardstyle Mafia) (8)
Dikke kicks, vind de climax kicks iets minder. Het geheel is top met goede kicks, lekker sfeertje ook.

Proximity To Extinction (Vazard Remix) (8,5)
Heerlijke sfeer in het intro, de climax kicks zijn ommeunig lomp en enorm veel toffe elementen er in. Heerlijke remix.

Annihilate (& Rooler) (7,5)
Die kicks van Rooler blijven heel vet. Echter vind ik de Delete kicks niet altijd even goed hier in. Mooie mix van beiden maar een paar kicks hadden van mij niet gehoeven.

Syndrome (Chris One Remix) (5)
Vind de kicks helemaal niks. Veel te harde punch en te weinig tail/bass. Haalt het bij lange niet bij het origineel.

Break (& Rebelion) (4,5)
Je hoort Rebelion duidelijk terug, kicks zijn helemaal niks. Had gehoopt dat ze na de twee leuke platen die ze uit hadden gebracht wel met wat leukers kwamen.

Game Over (& Warface) (2)
Wat zijn dat dan voor schelle punchloze kicks. Dit is Delete toch? Die schelle piepsounds en kicks zijn echt kats lelijk.

Watching You (& The Outside Agency) (8)
Zeer vette plaat en geslaagde collab met veel elementen van beiden, heerlijke drive en sounds.

Over het algemeen positief verrast. Je hoort bij veel platen wel het standaard truukje van Delete weer terug. Weer korte screeches die het zelfde klinken, redelijk de zelfde kicks, spelen met vocalen en weer de zelfde acidachtige synth. Ik blijft het nadelig vinden dat hij kicks gebruikt die heel vet zijn om dan vervolgens na een kort stukje weer weg te doen, hij mag wel minder kickswitches gaan gebruik, truukje kennen we nu wel.

Echter maakt dat ook plaats voor wat variatie zoals Lunatic, Relentless en Victorious met iets meer melodie. Dit mag Delete imo wel vaker doen. Positief verrast gezien ik niet een enorme fan was de laatste tijd. De collabs zijn matig van de mensen waar je het van verwacht zoals Rebelion, Warface en Regain. Soloplaten zijn op Payback na ook goed. Prima album 7,5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lees op facebook dat op de deluxe editie van de CD, 2 bonus tracks er op staan. Munky Shit VIP en level VIP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat de kicks van Payback niks zijn, want zitten zo veel toffe elementen in! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 15:54 
 
Donateur

The Ace of Bass schreef:
Lees op facebook dat op de deluxe editie van de CD, 2 bonus tracks er op staan. Munky Shit VIP en level VIP.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice! Gelukkig heb ik ook de Deluxe editie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah die vazard remix, wat bizar vet :drool: :drool: Samen met Extraterrestrial wel m'n favoriet van dit album. Aantal mindere collabs tussen maar over het algemeen vind ik dit toch een vet album geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 17:17 
 
Hardtraxxer

Een heleboel goede platen. Positief verrast! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm. Ik ben een groot Delete fan, maar dit album heeft mij helaas niet omver geblazen. Begrijp me niet verkeerd, er staan heel erg veel dikke platen op, maar wellicht was ik toch wat te enthousiast.

Qua solo platen steken Victorious, Virtue, Lunatic en vooral Relentless er voor mij ver bovenuit. Vooral laatstgenoemde was ik al een hele tijd fan van :love:

Qua collabs zijn Crime, Violence & Power, Extraterrestrial, Watching You en Disco Weapon heel erg dik. De laatste 2 genoemde hebben echt een dikke drive!

Qua remixen vind ik eigenlijk alleen de Sub Sonik remix vooral heel kut, de rest dan weer heel erg dik (vooral de Syndrome en Pulse Remix :worship: )

De rest is goed of heel erg matig. Dieptepunten zijn voor mij vooral Game Over, Shitty Music, Do You Like Bass en Locked up. Ik kan hier helaas weinig leuke elementen in vinden. Vooral Game Over heeft echt niks van Delete zover ik kan horen, erg jammer.

Ik ga er verder niet heel diep op in, je vind Delete vet of niet. Wat ik ook wel erg merk is dat dit Live echt meer tot z'n recht komt dus ik denk dat veel platen die ik nu matig tot goed vind het live wel wat beter doen. Nu is het voor mij ook alweer even geleden dat ik Delete een solo set heb horen draaien. Wellicht ben ik wat verwend met Delete VIP, want hoe omver geblazen ik nu niet ben bij dit album, zo word ik wel steeds weer omver geblazen tijdens zijn uitstekende livesets!

Broken Balance schreef:
hij mag wel minder kickswitches gaan gebruik, truukje kennen we nu wel.


Hier ben ik het ook wel mee eens. Hij wisselt dikke kicks te vaak af met wat mindere kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind nog best veel platen tof eigenlijk, had veel slechter verwacht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net eens volledig beluisterd en die laatste (Watching You) is tot nu toe de favoriet. Ik moet sowieso nog eens opnieuw beluisteren voordat ik echt kan oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Ik vind nog best veel platen tof eigenlijk, had veel slechter verwacht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor thuis vind ik dit allemaal niet zo bijzonder, met uitzondering van een aantal hele sterke platen. Typische livemuziek dit.

Voelt vaak ook alsof je zo de mid/climax van de ene plaat in de andere kunt plakken. De platen zijn live denk ik heel vet omdat het allemaal zo chaotisch is, maar voor thuis is het me net iets te gek.

Victorious wel 10/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Crime, Violence & Power (& Luminite) (6,5)
Meer Delete dan Luminite, hoor er bijna geen Luminite in terug. Plaat op zichzelf is wel ok. Vrij standaard Delete.


Ik hoor juist wel duidelijk Luminite bij de kicks (de meeste dan). Die kicks met dat crunchy achtige en met een sidechain lijken op die van Behind Enemy Lines en Extraterrestal Science. Lead en break verder wel Delete.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle