Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Teun444 schreef:
Wildstylerz schreef:
delete :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale release _0_

AT > Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:16 
 
Hardtraxx Addict

Vind de kick in Syndrome best vet maar voor de rest vind ik het niet echt kwalitatief hoogstaand materiaal. Het doet mij helemaal niets, zoals het meeste Spoontechspul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Advanced Technology:
De track begint al fijn met duistere geluidjes, daarna komt de intro die veel verschillende sounds heeft dat dik klinkt. De mid-intro klinkt nagenoeg hetzelfde. De break klinkt spooky, de 1e climax gaat hier in over. De 2e climax klinkt alsof het een compleet nieuwe track is, komt nogal abrupt maar klinkt niet verkeerd.

Syndrome:
Syndrome begint nagenoeg hetzelfde als Advanced Technology met duistere geluidjes in o.a de climax. Ook lijkt de mid-intro op Advanced Technology met allerlei verschillende sounds. De break is ook weer lekker luister en bouwt lekker op naar de climax.

Ik begin de Spoontech tracks steeds meer te waarderen, dit klinkt prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 21:19 
 

Syndrome inderdaad een paar keer live gehoord. Ik vind de geluidjes gaaf, maar ik kan de kick ook niet echt pruimen. De mid-intro heeft wel drive, maar dit creƫert bij mij geen energie om echt hard te stampen.. Dat wat ik live wel zoek in een hardstyle plaat. Als t andere kicks had gehad had ik het zeker wel kunnen waarderen. Wat dat betreft ben ik het wel met dakkert eens. Live niet vet, thuis beter (al nog niet echt knallend).

Wel lekker duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:18 
 
Hardtraxx Addict

Voor een "beginnend" artiest vind ik dit al heel mooi gemaakt :thumbup:

Het enige dat ik iets minder vind is de hoeveelheid aan lage frequenties die in het niets vallen bij de kicks, het lijkt hard te gaan, maar hier blaas je niet veel mee weg, jammer...
Maar toch vind ik het de moeite waard om ze deze 2 nummers live te laten draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Voor een "beginnend" artiest vind ik dit al heel mooi gemaakt :thumbup:

Het enige dat ik iets minder vind is de hoeveelheid aan lage frequenties die in het niets vallen bij de kicks, het lijkt hard te gaan, maar hier blaas je niet veel mee weg, jammer...
Maar toch vind ik het de moeite waard om ze deze 2 nummers live te laten draaien ;)

Zo'n beginnende artiest is het niet meer :P
Moet je toch even vaker live langskomen, die kicks zijn live ZIEK hard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks van Syndrome stellen live niks voor joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Die kicks van Syndrome stellen live niks voor joh.

Misschien omdat je er te veel van verwacht. Ze doen het prima live, sowieso beter dan de meeste meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 16:52 
 

Nando schreef:
Daveytl schreef:
Die kicks van Syndrome stellen live niks voor joh.

Misschien omdat je er te veel van verwacht. Ze doen het prima live, sowieso beter dan de meeste meuk.

Dit kwam voor mij tijdens geck-o iig echt totaal niet over. Totaal niet, en toen bij jou al wel nando (en heel wat anderen....) op loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze release heeft niet erg harde kicks nee, vooral live stellen ze teleur. Andere tracks van Delete gaan wel keihard, maar die tracks zelf vind ik dan weer minder. Syndrome vind ik het beste Delete nummer tot nu toe :)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle