Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syndrome was al full te verkrijgen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Syndrome was al full te verkrijgen toch?

Dat klopt, Op Juno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een meuk echt.. Hardtraxx op z'n smalst hier. Dit klinkt toch nergens naar :')


Oja, klopt, wat een kutrelease. Ben blij dat ik het nu inzie.

Oh nee toch niet, dit is heerlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Syndrome was al een topplaat, maar AT heeft me ook een lekkere drive. :drool:
Heldige release dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke release! Syndrome kende ik al en is echt ontzettend vet. Advanced Technology net geluisterd, wat een gruwelijke track zeg, dikke kicks, lekkere drive, vet sfeertje, heerlijk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:53 
 
Hardtraxxer

Heeeeerlijk! Beide erg vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Advanced Technology doet me niks, zijn weer van die zwaar geforceerde kicks die je bij zo'n alle Spoontech artiesten hoort. Syndrome vind ik wel wat hebben, ook al zijn deze kicks ook weer geforceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een meuk echt.. Hardtraxx op z'n smalst hier. Dit klinkt toch nergens naar :')

Ik ben het echt HEVIG met je oneens... AT heeft echt een gruwelijk vette intro vind ik, die kicks gaan echt HEEL diep... en Syndrome natuurlijk al een paar keer live gehoord, is sowieso geen plaat om thuis vaak te luisteren denk ik... Maar wel om live mee te maken :evil:

Dikke release, zeker weten... :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een meuk echt.. Hardtraxx op z'n smalst hier. Dit klinkt toch nergens naar :')


Hoezo? Dat het jou smaak niet is, maar het klinkt wel ergens naar. Zo kan ik dat soort opmerking ook wel bij TMU plaatsen die jij vet vond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een meuk echt.. Hardtraxx op z'n smalst hier. Dit klinkt toch nergens naar :')

Syndrome natuurlijk al een paar keer live gehoord, is sowieso geen plaat om thuis vaak te luisteren denk ik... Maar wel om live mee te maken :evil:



Andersom juist, live stelt die geen drol voor maar thuis ed is die supervet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt Dakpan ;)
Verbaasde me zaterdag weer hoe soft Syndrome live eigenlijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een meuk echt.. Hardtraxx op z'n smalst hier. Dit klinkt toch nergens naar :')


Hoezo? Dat het jou smaak niet is, maar het klinkt wel ergens naar. Zo kan ik dat soort opmerking ook wel bij TMU plaatsen die jij vet vond :P

Het is kwalitatief gewoon bagger. Heeft weinig met smaak te maken, ik kan extreem rauwe tracks echt wel waarderen. Het klinkt gewoon niet scherp en heel ver weg. Terwijl TMU inderdaad een kaasplaat is maar daar vind ik de sounds wel gewoon warm klinken en is kwalitatief vele malen beter dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Het is kwalitatief gewoon bagger. Heeft weinig met smaak te maken, ik kan extreem rauwe tracks echt wel waarderen. Het klinkt gewoon niet scherp en heel ver weg. Terwijl TMU inderdaad een kaasplaat is maar daar vind ik de sounds wel gewoon warm klinken en is kwalitatief vele malen beter dan dit.


Dit is kwalitatief gewoon in orde, dat het in jouw oren niet mooi klinkt is een ander verhaal. Jij wilt je tracks altijd vol met fancy belletjes en rinkeltjes maar wanneer het recht voor z'n raap is haak je snel af Dwergie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Syndrome blijft een topper!
Heb m al een tijdje trouwens, hij was toch allang uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Syndrome blijft een topper!
Heb m al een tijdje trouwens, hij was toch allang uit?


Mr Lellebel schreef:
Grozny schreef:
Syndrome was al full te verkrijgen toch?

Dat klopt, Op Juno.


Lezen blijft moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lievv :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
SiweZ schreef:
Syndrome blijft een topper!
Heb m al een tijdje trouwens, hij was toch allang uit?


Mr Lellebel schreef:
Grozny schreef:
Syndrome was al full te verkrijgen toch?

Dat klopt, Op Juno.


Lezen blijft moeilijk.


Sorry.. maandag :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Het is kwalitatief gewoon bagger. Heeft weinig met smaak te maken, ik kan extreem rauwe tracks echt wel waarderen. Het klinkt gewoon niet scherp en heel ver weg. Terwijl TMU inderdaad een kaasplaat is maar daar vind ik de sounds wel gewoon warm klinken en is kwalitatief vele malen beter dan dit.


Dit is kwalitatief gewoon in orde, dat het in jouw oren niet mooi klinkt is een ander verhaal. Jij wilt je tracks altijd vol met fancy belletjes en rinkeltjes maar wanneer het recht voor z'n raap is haak je snel af Dwergie. :D

Haha nu probeer je toch een beetje cheap te scoren baas. Ik kan kaas goed waarderen (al wordt dat gezien de dramatische kwaliteit van de mainstream de laatste tijd wel steeds minder), maar harde platen liggen me ook prima mits ze gewoon zuiver klinken. Helaas zijn veel jonge RAW producers kwalitatief nog lang niet op het niveau van veel mainstream producers, die toch langer meedraaien. Dit is kwalitatief nog matiger dan Wasted Penguinz en daar klinkt het als alsof je het nummer op 500 meter afspeelt. Die kicks zijn gewoon echt bout bij deze release. De screech is opzich erg duister maar klinkt ook redelijk ver weg, niet scherp. Ik blij bij mn standpunt, dit is overrated.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet waar je dat verhaal over ver weg (en dus ook galm?) vandaan haalt. De reden dat ik Syndrome zo vet vond is door die scherpe synth die gewoon op de voorgrond ligt. En die kicks, tja daar is al een discussie over sinds SPOON001 de èèn vindt ze vet de ander niet maar kwalitatief is het zeker niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 09:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heb je ze nu al live gehoord dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat denk je zelf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat denk je zelf xd


Ja weet ik 't, je plaatst een reactie onder de mijne zonder quote dus kan alle kanten op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Heb je ze nu al live gehoord dan?

Heb Syndrome volgens mij 2x gehoord op de vorige loudness. Toen zag ik ook mensen echt super hard raggen en had ik zoiets van.. Hoort hij wat anders dan ik ofzo? Heb echt totaal niet de behoefte om los te gaan bij dit, ik kan er niet eens op losgaan want het is gewoon soft.. Alleen heel erg duister maar die kicks zijn echt niks.. Kan er niks aan doen ik blijf het meuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Syndrome heb ik dan weer niet gehoord, maar van de andere tracks kan ik niet echt zeggen dat het soft is, AT had afgelopen zaterdag weer een van de hardste kicks op de TC stage.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle