Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 23:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Update we gaan de rls nu MAANDAG uitbrengen exclusief op hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer triest vind ik persoonlijk ...
Zonde dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 23:55 
 

DjThera schreef:
Oxbow schreef:
Hij is al gelekt :D

Vanwaar de vrolijke smiley? Ik vind t behoorlijk klote aangezien t betekent dat iemand die de promo's krijgt blijkbaar niet te vertrouwen is en zkr als t ook nog de ruwe versies zijn, krijgen veel mensen de release anders te horen zoals ie bedoeld is...

Oftewel, beter lekt ie gewoon op de release datum :-p


Onvoorstelbaar. Maar toch nog beetje geluk bij ongeluk, als ze nog niet gemasterd zijn. Zullen velen hem in ieder geval niet zo snel draaien. Mag ik hopen!

----

R-Tillary schreef:
In Degos & Re-Done style: Lekkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!

Deze release is inderdaad Lekkaaaaaaaah! :P Vooral Outside The Box! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 00:09 
 

DjThera schreef:
Update we gaan de rls nu MAANDAG uitbrengen exclusief op hardstyle.com

Je hebt intussen alweer gereageerd. Wel erg dat dit zo moet helaas, maar wel goede oplossing denk ik zo! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 00:27 
 

Zo'n kansloze dewd:

Citaat:
i think it's DiZzorder's fault. You can't trust that guy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 00:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat is idd erg slecht, dit is de eerste x dat iets bij ons lekt. Weet dan ook 100% zkr dat t niemand intern bij ons is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Zo'n kansloze dewd:

Citaat:
i think it's DiZzorder's fault. You can't trust that guy.

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 00:59 
 

westlife schreef:
stefaneke schreef:
Zo'n kansloze dewd:

Citaat:
i think it's DiZzorder's fault. You can't trust that guy.

Bron?


Internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 01:17 
 
Artiest

stefaneke schreef:
Zo'n kansloze dewd:

Citaat:
i think it's DiZzorder's fault. You can't trust that guy.


nou das ook lekker .... kenne me naam ook al niet goed schrijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 01:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekker kansloos dit... 1e release van D&R en dan verneukt iemand dat gewoon! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel kut voor de artiesten, maar des te beter voor mij want nu kan ik de tracks maandag al beluisteren :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:26 
 
Artiest

Aghja dingen lekken wel vaker, life goes on...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Wel kut voor de artiesten, maar des te beter voor mij want nu kan ik de tracks maandag al beluisteren :woot:

haha dat idd wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een kneuzen die dit lekken en zelfs ook contact hebben met zon warez groep.....

Vraag is hoeveel mensen hebben die shit gekregen hebben en waarom krijgt men die promos als ze t daarna op inet pleuren.

hoop voor theracords ook nie dat dit vaker gaat gebeuren. Degene die dit lekt zalw aarschijnlijk nog meer promo's krijgen in de toekomst en zal deze waarschijnlijk weer online gooien :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:51 
 
Artiest

Jay schreef:
Degene die dit lekt zalw aarschijnlijk nog meer promo's krijgen in de toekomst en zal deze waarschijnlijk weer online gooien :sick: :sick:

De promo pool zal uiteraard herzien worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat zoiets weer voortijdig moet lekken, ik wacht lekker op de officiele release van theracords. Zonde dat dit vervroegd is, maar des te eerder we hem kunnen kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt triest :/

Koop hem wel als hij op Juno staat Wave bestandje:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk hoop ik dat bij de grote labels ook meer gelekt wordt. Vind deze nummers persoonlijk niet zo vet dus ik heb er ook niet zoveel aan :/ Wel lullig voor de artiesten natuurlijk maarja tegenwoordig staat alles al op forums zodra het uitkomt dus dat boeit ook niet zoveel. De mensen die van plan waren om te kopen zullen nu nog steeds kopen en de mensen die niet van plan waren om te kopen zullen nu ook nog steeds niet kopen dus wat dat betreft boeit het eigenlijk niet zoveel. Behalve dan dat iedereen de muziek nu eerder heeft. Dus wat mij betreft een positief iets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Persoonlijk hoop ik dat bij de grote labels ook meer gelekt wordt. Vind deze nummers persoonlijk niet zo vet dus ik heb er ook niet zoveel aan :/ Wel lullig voor de artiesten natuurlijk maarja tegenwoordig staat alles al op forums zodra het uitkomt dus dat boeit ook niet zoveel. De mensen die van plan waren om te kopen zullen nu nog steeds kopen en de mensen die niet van plan waren om te kopen zullen nu ook nog steeds niet kopen dus wat dat betreft boeit het eigenlijk niet zoveel. Behalve dan dat iedereen de muziek nu eerder heeft. Dus wat mij betreft een positief iets!


helemaal mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Persoonlijk hoop ik dat bij de grote labels ook meer gelekt wordt. Vind deze nummers persoonlijk niet zo vet dus ik heb er ook niet zoveel aan :/ Wel lullig voor de artiesten natuurlijk maarja tegenwoordig staat alles al op forums zodra het uitkomt dus dat boeit ook niet zoveel. De mensen die van plan waren om te kopen zullen nu nog steeds kopen en de mensen die niet van plan waren om te kopen zullen nu ook nog steeds niet kopen dus wat dat betreft boeit het eigenlijk niet zoveel. Behalve dan dat iedereen de muziek nu eerder heeft. Dus wat mij betreft een positief iets!



Jij zal dus zo een triest ventje z >.< ijn als je een promo van een vriend krijgt van ze werk zet je hem gelijk online.
Aangezien je hoopt dat er meer gelekt gaat worden:X
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik het 1 label lekken niet gun is het Theracords wel. Maar volgens mij is die promo-pool de laatste tijd erg uitgebreid als ik zie wie ineens Thera promo's draaien. Zou zeker ff een aantal eruit gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Persoonlijk hoop ik dat bij de grote labels ook meer gelekt wordt. Vind deze nummers persoonlijk niet zo vet dus ik heb er ook niet zoveel aan :/ Wel lullig voor de artiesten natuurlijk maarja tegenwoordig staat alles al op forums zodra het uitkomt dus dat boeit ook niet zoveel. De mensen die van plan waren om te kopen zullen nu nog steeds kopen en de mensen die niet van plan waren om te kopen zullen nu ook nog steeds niet kopen dus wat dat betreft boeit het eigenlijk niet zoveel. Behalve dan dat iedereen de muziek nu eerder heeft. Dus wat mij betreft een positief iets!



Jij zal dus zo een triest ventje z >.< ijn als je een promo van een vriend krijgt van ze werk zet je hem gelijk online.
Aangezien je hoopt dat er meer gelekt gaat worden:X


Nu verdraai je toch echt mijn woorden. Als iemand mij een promo geeft dan zal ik hem niet online gooien want ik ben te vertrouwen. Maar als iemand anders promo's heeft vind ik het niet erg als hij ze online gooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:26 
 
Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg schreef:
Persoonlijk hoop ik dat bij de grote labels ook meer gelekt wordt. Vind deze nummers persoonlijk niet zo vet dus ik heb er ook niet zoveel aan :/ Wel lullig voor de artiesten natuurlijk maarja tegenwoordig staat alles al op forums zodra het uitkomt dus dat boeit ook niet zoveel. De mensen die van plan waren om te kopen zullen nu nog steeds kopen en de mensen die niet van plan waren om te kopen zullen nu ook nog steeds niet kopen dus wat dat betreft boeit het eigenlijk niet zoveel. Behalve dan dat iedereen de muziek nu eerder heeft. Dus wat mij betreft een positief iets!



ook mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Als ik het 1 label lekken niet gun is het Theracords wel. Maar volgens mij is die promo-pool de laatste tijd erg uitgebreid als ik zie wie ineens Thera promo's draaien. Zou zeker ff een aantal eruit gooien.

Ja die indruk had ik ook al. Ook wat commercielere dj's die het beginnen te draaien.

Het kunnen ook mensen zijn die het Theracords niet gunnen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Dakpan schreef:
Als ik het 1 label lekken niet gun is het Theracords wel. Maar volgens mij is die promo-pool de laatste tijd erg uitgebreid als ik zie wie ineens Thera promo's draaien. Zou zeker ff een aantal eruit gooien.

Ja die indruk had ik ook al. Ook wat commercielere dj's die het beginnen te draaien.

Het kunnen ook mensen zijn die het Theracords niet gunnen. :/


het niet gunnen denk ik niet. deze mensen krijgen promos in vertrouwen en geven het aan mensen die zij denken te kunnen vertrouwen

aangezien het 2 van hetzelfde label zijn, zou ik eerder aan diefstal denken
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle