Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:47 
 
Hardtraxxer

Outside the box is wel schandalig hard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 16:56 
 
Hardtraxx Newbie

Outside the box is echt ziekelijk hard. Vet nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 00:21 
 
Hardtraxxer

Ik zet Outside the Box elke keer weer opnieuw aan. Zelfs op mijn armzalige installatie klinkt ie hard :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oeh nogm aar 2 daagjes :drool:
:bomb: release dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 11:09 
 

blijft een hele dikke release dit :thumbsup:
over 2 dagen ga ik die zekers kopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 03:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het best een leuke release maar ze hebben beter gepresteerd... dit is zeker goed voor theracords, en ik moet me nu even goed onderbouwen want ik weet dat ik me op glad ijs bevind.

Ik vind het zo raar dat, in mijn ogen, de beste tracks op theracords niet van de artiesten komen die er het meest releasen(thera, geck-o etc). Vind het namelijk altijd wel iets hebben die platen maar het mist iets. Ik bedoel dat je geen pitchkicks(of rondvliegende kicks, de belachelijke benaming voor pitchkicks aangezien het doet vermoeden dat pitchkicks een soort ongeleid projectiel in een track zijn) is niet erg, er zijn zat vette tracks die dat niet hebben. Maar kom op, een beetje distortion of een wat langere basstail(kortweg expirimenteer wat!) eronder zo nu en dan maakt het niet zo eentonig.

Maarja, wie ben ik... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:49 
 
Hardtraxxer

Huh, Ik heb deze toch alwel een tijdje hoor :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Oxbow schreef:
Hij is al gelekt :D

Vanwaar de vrolijke smiley? Ik vind t behoorlijk klote aangezien t betekent dat iemand die de promo's krijgt blijkbaar niet te vertrouwen is en zkr als t ook nog de ruwe versies zijn, krijgen veel mensen de release anders te horen zoals ie bedoeld is...

Oftewel, beter lekt ie gewoon op de release datum :-p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Ik bedoel dat je geen pitchkicks(of rondvliegende kicks, de belachelijke benaming voor pitchkicks aangezien het doet vermoeden dat pitchkicks een soort ongeleid projectiel in een track zijn) is niet erg, er zijn zat vette tracks die dat niet hebben. Maar kom op, een beetje distortion of een wat langere basstail(kortweg expirimenteer wat!) eronder zo nu en dan maakt het niet zo eentonig.

Maarja, wie ben ik... :innocent:

Neeee :/
Lange basstails maakt de kick soft. Er zit ongelofelijk veel kracht in de punch van de kicks van met name Geck-o en Thera. Ik hoorde laatst Da Hoort Nie op een goed systeem en daarna werd Noctus Noa gedraaid, ik dacht dat Noctus Noa nog wel redelijk hard was, maar wat een verschil zeg :oh: Noctus Noa werd compleet weggeblazen door kicks van Da Hoort nie. Loepzuivere harde kicks is het beste wat je kunt hebben en die zijn er al veel te weinig, dus laat die kicks zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roger schreef:
Huh, Ik heb deze toch alwel een tijdje hoor :oh:


gekocht? :')

wss gewoon een preview gedownload van internet ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De tracks zijn gelekt, dus ze waren al een tijdje beschikbaar in het illegale circuit (het uploaden ervan is illegaal!). Maar volgens mij waar deze versies nog niet gemastered.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Roger schreef:
Huh, Ik heb deze toch alwel een tijdje hoor :oh:


gekocht? :')

wss gewoon illigaal gedownload van internet ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Ik vind het best een leuke release maar ze hebben beter gepresteerd... dit is zeker goed voor theracords, en ik moet me nu even goed onderbouwen want ik weet dat ik me op glad ijs bevind.

Ik vind het zo raar dat, in mijn ogen, de beste tracks op theracords niet van de artiesten komen die er het meest releasen(thera, geck-o etc). Vind het namelijk altijd wel iets hebben die platen maar het mist iets. Ik bedoel dat je geen pitchkicks(of rondvliegende kicks, de belachelijke benaming voor pitchkicks aangezien het doet vermoeden dat pitchkicks een soort ongeleid projectiel in een track zijn) is niet erg, er zijn zat vette tracks die dat niet hebben. Maar kom op, een beetje distortion of een wat langere basstail(kortweg expirimenteer wat!) eronder zo nu en dan maakt het niet zo eentonig.

Maarja, wie ben ik... :innocent:


Theracords tracks moet je gewoon live horen, daar komt het op neer. Net als bij early (vind ik dan) komt het thuis lang niet zo goed over als op een feest, terwijl het verschil bij de andere hedendaagse hardstyle lang niet zo groot is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een knaller is Warrior, vooral die intro met die geluidjes die ook in de Ding Dnog remix zitten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Nee.


Plaats dan niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:48 
 
Artiest

Jolle schreef:
Festuca schreef:
Nee.


Plaats dan niks :/


Lekker boeiend, zijn mening is dus dat ie het niks vindt. >.<
Kort, maar krachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outside the Box :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Nee.

hoe kan je dit in godsnaam niks vinden???
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere release. Vind alleen bij de climax van Warrior de geluiden op de achtergrond te overheersend.. Hadden imo wat minder hard gemogen. Outside The Box is echt een knaller en Take A Trip ook lekker. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Festuca schreef:
Nee.

hoe kan je dit in godsnaam niks vinden???

Ik vind het anders ook niet heel boeiend eerlijk gezegd. Ik had een voorkeur voor de tracks van die Mythica-release, dat kan toch prima?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

#2 on juno

http://www.junodownload.com/hardstyle/c ... /releases/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Binnen!

Outside the box :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Warrior euwnd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Warrior euwnd


Inderdaad, tweede deel van de climax beukt heerlijk :worship:.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle