Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een vreselijke kick zeg.. Kan ik persoonlijk echt helemaal niks mee. Moet wel zeggen dat deze sound wel bij Nightbreed past, denk ik.

Met een andere kick had ik de plaat misschien wel tof gevonden maar je kunt er helaas niet omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Heerlijke plaat. Flinke bak met drive en die melodie is lekker simpel, maar heel erg effectief.
Die typische 'tok' kicks kan ik eigenlijk ook wel waarderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Wat een vreselijke kick zeg.. Kan ik persoonlijk echt helemaal niks mee. Moet wel zeggen dat deze sound wel bij Nightbreed past, denk ik.

Met een andere kick had ik de plaat misschien wel tof gevonden maar je kunt er helaas niet omheen.

Ik vind echt helemaal niks tot nu toe wat van Nightbreed afkomt interessant. Dus ik vind het niet echt daarbij passen, want dit vind ik echt vet. Hopelijk pakken ze de draad weer op. Waren altijd een van m'n favoriete producers
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 18:58 
 
Hardtraxxer

Deze helemaal gemist. Klint echt goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje, simpel doch doeltreffend. Kick is live wel geinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 00:23 
 
Hardtraxxer

Heerlijke melodie, zal het live ongetwijfeld een stuk beter doen dan hier thuis. Ik vind het een beetje een rare punch in de kick, die is het gewoon net niet, naar mijn mening. Klinkt gewoon een beetje apart.

Maar goed, ik heb hem helaas niet live gehoord maar voor de rest is die best vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 11:53 
 
Hardtraxx Addict

Super vette sfeer in de breaks. Die laatste vijf seconde van de extended mix :worship:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle