Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Via de announcement dat de heren naar Nightbreed is de video van Die Slowly al te vinden, als easter egg :D


Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop maar dat deze heren niet dit soort kicks blijven maken nu ze bij Nightbreed zitten, zeker aangezien de beste mannen stukken beter kunnen, al vrees ik ervoor. Dit is zo'n typische ''tok''-kick die tegenwoordig erg goed aanslaat, maar ik kan hier helaas echt totaal niets mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind deze kicks ook echt enorm lelijk, zeker niet wat ik gewend ben van deze heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 20:49 
 

zo kut vind ik de kick nou ook weer niet, verder leuk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit echt een ziek vette track, stond ook met mijn mond open toen Freqz deze draaide op Defqon. Ik vind de kick ook echt ziek lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat, alleen die kicks verpesten het voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! Kicks dreunen ook goed door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeele vette plaat, kicks storen mij verder ook niet. Ik vind dat ze hier toch ook weer iets onderscheidends neerzetten ten opzichte van de eenheidsworst-scene waar we nu een beetje in zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet! Passen perfect bij Nightbreed :)

Ik wil een collab met Myst zien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat. Flinke bak met drive en die melodie is lekker simpel, maar heel erg effectief.
Die typische 'tok' kicks kan ik eigenlijk ook wel waarderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
zo kut vind ik de kick nou ook weer niet, verder leuk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 15:13 
 

Dikke plaat hoor :woot:. Heb normaal nooit wat met deze heren maar dit klinkt echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done - Die Slowly (NB???)

Label: Nightbreed Records
WEB release: 22/09/2016

Sample:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een sicke track, dit past wel bij Nightbreed. Van mij mogen ze zo door gaan! :thumbsup:

Hij is btw uitgebracht op Nightbreed Nocturnal (NBN03), een sublabel van Nightbreed voor 'speciale' releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 16:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 18:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D&R weten me al jaren niet meer te boeien. Maar door hun historie blij ik het toch altijd even proberen. Ook door de nieuwe start die ze gemaakt hebben.

De kicks zijn er in ieder geval heel erg op achteruit gegaan. Wat een slappe holle kicks zeg. De break die daarop volgt is wel vet gedaan. De kicks verpesten daarna de complete track. Als dit het straatje is dat ze blijven volgen wordt het weer niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dat ze de laatste tijd met elke track die ze uitbrengen een stapje achteruit gaan. Jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de melodie heel gaaf maar daar is ook alles wel mee gezegd. Met de kicks kan ik helaas helemaal niets. Degos & Re-Done zijn de laatste jaren ook niet meer wat ze imo moeten zijn na platen als Outside The Box, Dancing & Salsa, erg jammer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals hiervoor ook al een aantal keer gezegd: Ik vind eigenlijk alles aan deze track best wel vet (gave break, leuke melo, goeie vocals, etc.), behalve de kicks. :x
Zal 'm daardoor toch niet heel vaak opzetten helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 23:01 
 
Hardtraxx Elite

Naad schreef:
Zoals hiervoor ook al een aantal keer gezegd: Ik vind eigenlijk alles aan deze track best wel vet (gave break, leuke melo, goeie vocals, etc.), behalve de kicks. :x
Zal 'm daardoor toch niet heel vaak opzetten helaas.

Serieus? Vind de kick namelijk super lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 00:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de kick ook echt goed passen in deze track. Een van de betere raw tracks van dit jaar voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap eerlijk gezegd ook alle kritiek op de kick niet. Voor mij genoeg punch aanwezig, en vind het niet zo'n semi-harde kick waar 300 lagen distortion zijn opgepleurd. Beter dan de meeste farts die je tegenwoordig hoort. Verder doet de melodie me echt denken aan de millennium-hardcore tijd, wat sowieso gouuuud is ehhhh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 14:51 
 
Hardtraxxer

Wat een geniale en veelzijdige producers blijven deze jongens toch ook, hele dikke plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb helaas geen verstand van produceren, maar in normale mensen taal vind ik dit soort kicks juist altijd een beetje geforceerd hard overkomen, terwijl er eigenlijk helemaal geen kracht en diepte achter zit. Verder vind ik de tok te overheersend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 14:58 
 
Hardtraxxer

Ik vind dat er zeker wel kracht achter deze kicks zit, en heb hem ook een paar keer live gehoord en dat ging goed lomp. Zo hard als bijvoorbeeld de kicks in Funky Shit remix of Madley gaan ze natuurlijk niet, maar vind het verder zeker prima kicks. Ook gebruiken ze in al hun nummers wel een andere kick, mede daardoor blijven ze me ook altijd boeien met hun producties.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle