TSFH wrote:Het is eigenlijk gewoon Strength maar oke.
maar leuk om te zien dat het is aangepast
Thanks voor alle reacties!
TSFH wrote:Het is eigenlijk gewoon Strength maar oke.
Ik heb er ook niks mee, en vind ze idd ook niet heel goed passen, doe mij maar gewoon lekker opzwepende energetische hardstyle klappers met dikke bak drive. Zoals in die tweede climax bijvoorbeeld.TheUnnamed wrote:Ik vind die kick in de eerste climax echt niet passen bij deze track, liever de 2de climax met normale kick.
Vertel, ik ben benieuwd!SL8492 wrote:Kick viel wel wat tegen live afgelopen vrijdag
Had het zelfde. Vind er persoonlijk net iets te veel click (tjp geluid, geen idee) in de punch zit ipv gewoon een zuivere dreun.Degos wrote:Vertel, ik ben benieuwd!SL8492 wrote:Kick viel wel wat tegen live afgelopen vrijdag
Dat is om de mixdown strak te krijgen. De hele track is super strak, als we dan een "ouderwetse" punch erin donderen is de hele track uit balans :-) Zo is ie meer anno 2018Broken Balance wrote:Had het zelfde. Vind er persoonlijk net iets te veel click (tjp geluid, geen idee) in de punch zit ipv gewoon een zuivere dreun.Degos wrote:Vertel, ik ben benieuwd!SL8492 wrote:Kick viel wel wat tegen live afgelopen vrijdag
Broken Balance wrote:Voor mij hoeft het persoonlijk niet zo 2018![]()
Ik oogde meer op een dreun a la EVP de 1e climax.
Maar het verpest voor mij de plaat niet, zeker vet, het had met een genoemde kick voor mij persoonlijk wel echt een TOTY kunnen zijn