Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

Hmm, vond Black Death in het begin weinig aan, maar hoe vaker ik hem luister vind ik hem toch steeds beter worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:31 
 
Artiest

Haha, herhaling is de sleutel tot een goede hit he :P haha
Vind het wel tof te zien dat best veel mensen de tracks draaien en ook kunnen waarderen en qua kicks, blijft een smaak geval, maar m'n volgende release zal het denk ik wel goedmaken bij de meeste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.last.fm/music/Dark+Pact

10 daarvan zijn gewoon van mij, ik ben je grootste fan Dark Pact. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:25 
 

Heerlijke tracks hoor. Dit is echt een geniale release. Ik vind de kicks gewoon fabtastisch klinken, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik vind kicks met veel bass echt geweldig. Er is ook een duistere sfeer neergezet die heel gaaf klinkt. Dit is topkwaliteit en het gaat nog vaak beluisterd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Het heeft wel potentie alleen als ik dit thuis luister en dat heb ik bijna met alle releases van Spoon Records vind ik het niks boeiend aan, net of de kicks e.d gewoon niet lekker overkomen. Dit heb ik met The Machine ook altijd maar als ik diezelfde nummers op een feest hoor komen die zware kicks e.d pas echt tot hun recht. Blijft vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 17:08 
 

Daar is het ook voor bedoeld, dat ze live goed klinken. Ik vind ze thuis ook goed en hard overkomen. Ik moet wel zeggen dat ik vaak met in-ears luister waarvan het geluid echt heel goed is. Maar dit soort gasten verdienen de support omdat hun muziek nog puur is, maar aan de andere kant is het fijn dat ze niet mainstream zijn/produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 17:14 
 
Hardtraxx Addict

Dus bij andere artiesten is het niet bedoeld dat het live goed klinkt? Beetje scheef antwoord :P .

Ik heb best goede computerboxen dus daar ligt het niet aan. Ligt gewoon aan het soort kick. Die van Solutio & The I's vind ik live ook echt veel beter dan wanneer ik het thuis hoor. Bij een track van Headhunterz oid vind ik dat verschil tussen live of thuis een stuk kleiner. Beetje lastig uit te leggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 17:24 
 

Beetje rare conclusie die je nu trekt :P. Ik denk dat een producer zijn/haar track afstemt op hoe het live klinkt. Ik heb (nog) geen onderscheid gemaakt tussen producers hierin. Ik vind het alleen goed dat er producers zijn die muziek maken om het muziek maken en niet om het geld.

Maar nu je erover begint: er zijn producers die hun muziek afstemmen op radio station kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:22 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb het niet over het feit dat sommige artiesten puur voor hun passie draaien en andere artiesten er ook echt commerciele belangen bij hebben. Ik had het er alleen over dat ik bij artiesten als Vazard, The Machine etc de kicks en de nummers in zijn geheel via de computer oid gewoon totaal niet tot zijn recht vind komen, terwijl artiesten als Adaro ook over de computer al geweldig klinken en live dan helemaal geweldig zijn :) . Restore Balance van The Machine is zo'n voorbeeld, die plaat is live zo gruwelijk maar thuis komt die plaats gewoon niet tot zijn recht, terwijl een Adaro track ook bij mij thuis tot z'n recht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:05 
 
Artiest

Nu zijn namen als Adaro, HHZ, Gunz 4 Hire, Digital Punk, B-Front etc. natuurlijk wel de mannen die tot de absolute top behoren. Niet vreemd als je bij Fusion, Tillt of Scantraxx zit natuurlijk. Ook Spoontech artiesten zullen niet liegen over het feit dat op technisch vlak ze gewoon net minder sterk zijn dan die grote drie, dat zijn mensen die jaren lang mee draaien en meer middelen hebben. Terwijl dit mijn eerste release was, dus eigenlijk moet je deze vergelijken met de eerste release van Headhunterz of Noisecontrollers, haha. Nee maar, zonder gein, ik snap de negatieve reacties misschien wel beter dan de positieve, ik vind het ook mooi dat mensen kritisch zijn en dat moet je altijd blijven. Ik vergelijk mijn nummers net zo goed met de grote namen, dat moeten andere mensen ook gewoon blijven doen. Ik sta achter wat ik lever en release, maar ik weet dat ik nog dingen te leren heb en moet groeien, daar ben ik eerlijk in. En persoonlijk vind ik ook dat ik op technisch vlak enorme progressie boek.
En het heeft veel met smaak te maken natuurlijk, zoals altijd bij muziek het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Ik heb het niet over het feit dat sommige artiesten puur voor hun passie draaien en andere artiesten er ook echt commerciele belangen bij hebben. Ik had het er alleen over dat ik bij artiesten als Vazard, The Machine etc de kicks en de nummers in zijn geheel via de computer oid gewoon totaal niet tot zijn recht vind komen, terwijl artiesten als Adaro ook over de computer al geweldig klinken en live dan helemaal geweldig zijn :) . Restore Balance van The Machine is zo'n voorbeeld, die plaat is live zo gruwelijk maar thuis doet hij me niks, terwijl The House of Wax mij ook thuis echt doet genieten. :D

Kwestie van fatsoenlijke speakers en een goede geluidskaart kopen. Ik heb echt nog nooit gehad dat een track live anders klinkt dan thuis... Zelfs niet op mijn logitech setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:16 
 
Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:
Nu zijn namen als Adaro, HHZ, Gunz 4 Hire, Digital Punk, B-Front etc. natuurlijk wel de mannen die tot de absolute top behoren. Niet vreemd als je bij Fusion, Tillt of Scantraxx zit natuurlijk. Ook Spoontech artiesten zullen niet liegen over het feit dat op technisch vlak ze gewoon net minder sterk zijn dan die grote drie, dat zijn mensen die jaren lang mee draaien en meer middelen hebben. Terwijl dit mijn eerste release was, dus eigenlijk moet je deze vergelijken met de eerste release van Headhunterz of Noisecontrollers, haha. Nee maar, zonder gein, ik snap de negatieve reacties misschien wel beter dan de positieve, ik vind het ook mooi dat mensen kritisch zijn en dat moet je altijd blijven. Ik vergelijk mijn nummers net zo goed met de grote namen, dat moeten andere mensen ook gewoon blijven doen. Ik sta achter wat ik lever en release, maar ik weet dat ik nog dingen te leren heb en moet groeien, daar ben ik eerlijk in. En persoonlijk vind ik ook dat ik op technisch vlak enorme progressie boek.
En het heeft veel met smaak te maken natuurlijk, zoals altijd bij muziek het geval is.


Misschien dat je het iets verkeerd heb opgevat, maar hetgene wat ik zei is dus totaal niet bedoeld als negatief commentaar, en al helemaal niet specifiek naar jou toe :) . Dat bepaalde kicks in nummers bij mij door mijn oortjes of geluidsinstallatie niet zo lekker overkomen heeft meer te maken met de soort hardstyle denk ik. Want ik noemde eerder ook al The Machine en Solutio & The I's en dat zijn ook geen kleine namen, ik heb het zelfs met Theracords artiesten waar ik de nummers gewoon pas tot hun recht vind komen als ik ze live hoor. Dit heeft, hoe ik er tegenaan kijk niks te maken met de kwaliteit van het label. Ik vind The Machine, Sasha F en Solutio & The I's geweldige artiesten, alleen het album van The Machine vond ik tot dat ik hem live had gehoord gewoon niet boeiend door mijn speakers, live is het geweldig. En ik denk dat dat met Spoontech hetzelfde is.

Laat ik een plaat nemen als Dark Symphony van Digital Punk, die kicks komen via mijn computer gewoon al zo heerlijk tot zijn recht, maar als ik naar Thera luister kan ik niet hetzelfde zeggen.


Lyst schreef:
Ritsurt schreef:
Ik heb het niet over het feit dat sommige artiesten puur voor hun passie draaien en andere artiesten er ook echt commerciele belangen bij hebben. Ik had het er alleen over dat ik bij artiesten als Vazard, The Machine etc de kicks en de nummers in zijn geheel via de computer oid gewoon totaal niet tot zijn recht vind komen, terwijl artiesten als Adaro ook over de computer al geweldig klinken en live dan helemaal geweldig zijn :) . Restore Balance van The Machine is zo'n voorbeeld, die plaat is live zo gruwelijk maar thuis doet hij me niks, terwijl The House of Wax mij ook thuis echt doet genieten. :D

Kwestie van fatsoenlijke speakers en een goede geluidskaart kopen. Ik heb echt nog nooit gehad dat een track live anders klinkt dan thuis... Zelfs niet op mijn logitech setje.


Het lijkt mij sterk dat jij nog nooit een nummer heb beluisterd via je computer waar je van dacht; Nee dit moet ik eerst een keer live horen. En dat waneer je hem vervolgens op een feest hebt geluisterd je hem wel kan waarderen . En geloof mij maar, ik heb een prima geluidskaart en geluidsinstallatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan dat inderdaad ook moeilijk geloven Lyst xD Of staat je volume serieus altijd op 6 miljard decibel thuis? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Of staat je volume serieus altijd op 6 miljard decibel thuis? ^^


Zoveel kan toch helemaal nieeeeeeet ... pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 10:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Het lijkt mij sterk dat jij nog nooit een nummer heb beluisterd via je computer waar je van dacht; Nee dit moet ik eerst een keer live horen. En dat waneer je hem vervolgens op een feest hebt geluisterd je hem wel kan waarderen . En geloof mij maar, ik heb een prima geluidskaart en geluidsinstallatie ;)

Nou dan geloof je het niet. Bekijk anders mijn reacties maar van een paar jaar terug. Ben al fan van Theracords sinds het opgericht is, heb ze pas vorig jaar voor de eerste keer live mee gemaakt. Zelfde geldt voor Spoontech. Zijn toch twee labels waar de meeste mensen, pas nadat ze ze live hebben gehoord, fan van worden. En het is ook niet mijn ervaring oid, dat ik weet wat live wel en niet goed klinkt, want ik heb al met al denk ik nog geen eens 10 feesten bezocht en mijn mening is bovendien niet veranderd sinds mijn eerste feest.

Voor mij klinkt het gewoon nagenoeg hetzelfde, natuurlijk verschilt het wel iets, het verschilt zelfs per festival, maar dusdanige verschillen dat een plaat ineens heel anders overkomt, no way, het is gewoon hetzelfde als thuis, alleen dan op een hoger volume.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 10:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien heb je dan toevallig net niet de goede feesten meegepakt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 11:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het zijn dezelfde feesten waar anderen voor het eerst Theracords en Spoontech platen live hoorden en ze me ter plekke kwamen vertellen dat het live echt wel veel beter klinkt dan thuis. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben het wel met je eens dat véél, sterker nog bijna alle, platen live vrijwel hetzelfde klinken. Maar er zijn uitzonderingen. Bijvoorbeeld How Low Can You Go, of de Geck-O remix van Because We Can. Bij mij thuis, en mijn geluidsinstallatie is meer dan prima, gaan ze vele malen zachter dan live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij klinkt Patrick Jumpen - Holiday zelfs nog hard op flink volume, maar gooi je daar een Delete - Syndrome achteraan, dan liggen m'n dakpannen niet meer op z'n plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 19:13 
 
Hardtraxx Addict

Kicks: :thumbdown:
Melodie: :)
Stijl v/d tracks: :thumbup:

Echt jammer van de kicks imo...

Die remix van Vazard is niet slecht, maar nu ook weer niet opmerkelijke topkwaliteit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben ze ook veel meer gaan waarderen. Lekkere release :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Kicks: :thumbdown:
Melodie: :)
Stijl v/d tracks: :thumbup:

Echt jammer van de kicks imo...

Die remix van Vazard is niet slecht, maar nu ook weer niet opmerkelijke topkwaliteit ;)

Ik weet niet wat voor boxen jij hebt, maar de kicks van Vazard zijn kneiterhard. Er is ook niks mis met de kwaliteit van het geluid, dus ik begrijp je reactie niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:20 
 
Hardtraxx Addict

Ok beetje onduidelijk, de eerste maal bedoelde ik in Distorted Mind en Black Death. De tweede maal bedoel ik Vazard zijn remix, welke in het algemeen toch iets beter afgewerkt klinkt dan de andere 2 tracks.

En met niet opmerkelijke kwaliteit bedoelde ik ook dat ik meer had verwacht van de Vazard Remix t.o.v. tracks (met de kwaliteit) die hij tegenwoordig neerzet. Ik had het niet op die kicks in de remix haha, die zijn gewoon goed hard daar kunnen weinig niet mee akkoord gaan denk ik :P

Sorry voor de onduidelijkheid haha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, een van de weinigen die wel normaal kan reageren op mensen :o Waarom gebeurt dat niet vaker? Np Ox ;)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle