Dark Pact schreef:
Nu zijn namen als Adaro, HHZ, Gunz 4 Hire, Digital Punk, B-Front etc. natuurlijk wel de mannen die tot de absolute top behoren. Niet vreemd als je bij Fusion, Tillt of Scantraxx zit natuurlijk. Ook Spoontech artiesten zullen niet liegen over het feit dat op technisch vlak ze gewoon net minder sterk zijn dan die grote drie, dat zijn mensen die jaren lang mee draaien en meer middelen hebben. Terwijl dit mijn eerste release was, dus eigenlijk moet je deze vergelijken met de eerste release van Headhunterz of Noisecontrollers, haha. Nee maar, zonder gein, ik snap de negatieve reacties misschien wel beter dan de positieve, ik vind het ook mooi dat mensen kritisch zijn en dat moet je altijd blijven. Ik vergelijk mijn nummers net zo goed met de grote namen, dat moeten andere mensen ook gewoon blijven doen. Ik sta achter wat ik lever en release, maar ik weet dat ik nog dingen te leren heb en moet groeien, daar ben ik eerlijk in. En persoonlijk vind ik ook dat ik op technisch vlak enorme progressie boek.
En het heeft veel met smaak te maken natuurlijk, zoals altijd bij muziek het geval is.
Misschien dat je het iets verkeerd heb opgevat, maar hetgene wat ik zei is dus totaal niet bedoeld als negatief commentaar, en al helemaal niet specifiek naar jou toe
. Dat bepaalde kicks in nummers bij mij door mijn oortjes of geluidsinstallatie niet zo lekker overkomen heeft meer te maken met de soort hardstyle denk ik. Want ik noemde eerder ook al The Machine en Solutio & The I's en dat zijn ook geen kleine namen, ik heb het zelfs met Theracords artiesten waar ik de nummers gewoon pas tot hun recht vind komen als ik ze live hoor. Dit heeft, hoe ik er tegenaan kijk niks te maken met de kwaliteit van het label. Ik vind The Machine, Sasha F en Solutio & The I's geweldige artiesten, alleen het album van The Machine vond ik tot dat ik hem live had gehoord gewoon niet boeiend door mijn speakers, live is het geweldig. En ik denk dat dat met Spoontech hetzelfde is.
Laat ik een plaat nemen als Dark Symphony van Digital Punk, die kicks komen via mijn computer gewoon al zo heerlijk tot zijn recht, maar als ik naar Thera luister kan ik niet hetzelfde zeggen.
Lyst schreef:
Ritsurt schreef:
Ik heb het niet over het feit dat sommige artiesten puur voor hun passie draaien en andere artiesten er ook echt commerciele belangen bij hebben. Ik had het er alleen over dat ik bij artiesten als Vazard, The Machine etc de kicks en de nummers in zijn geheel via de computer oid gewoon totaal niet tot zijn recht vind komen, terwijl artiesten als Adaro ook over de computer al geweldig klinken en live dan helemaal geweldig zijn
. Restore Balance van The Machine is zo'n voorbeeld, die plaat is live zo gruwelijk maar thuis doet hij me niks, terwijl The House of Wax mij ook thuis echt doet genieten.
Kwestie van fatsoenlijke speakers en een goede geluidskaart kopen. Ik heb echt nog nooit gehad dat een track live anders klinkt dan thuis... Zelfs niet op mijn logitech setje.
Het lijkt mij sterk dat jij nog nooit een nummer heb beluisterd via je computer waar je van dacht; Nee dit moet ik eerst een keer live horen. En dat waneer je hem vervolgens op een feest hebt geluisterd je hem wel kan waarderen . En geloof mij maar, ik heb een prima geluidskaart en geluidsinstallatie