Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt prima! Zeker voor een eerste release, daarmee gefeliciteerd trouwens. :) Ga ze nog wel een keer aandachtig luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Skedoedel! Klinkt op het eerste gehoor erg gaaf. Ga ze dit weekend nog een aandachtige luisterbeurt geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt aardig. Het is niet een van de beste releases van Spoontech, maar kan er mee door ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Nee de kicks zijn ook niks voor mij :$ Black Death vind ik nog de beste van de drie, wil die wel eens live horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Distorted Mind is echt een lekkere track, pakt me wel :) Kicks vind ik ook iets aparts hebben! Black Death en de remix zijn het dan net niet voor mij, maar je bent op de goede weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 1e climax van Vazard :lol: Wat zijn dat voor kicks?
Geen bass en geen punch. Er komt hier he-le-maal niks over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo na de eerste keer luisteren spreekt Distorted Mind me niet heel erg aan. Vind de sfeer en stijl die je neer wil zetten hier in wel erg vet, maar de climax is zo toch wat te leeg vind ik.

Black Death daar in tegen vind ik een veel betere climax hebben met meer power en meer drive, lekker plaatje :).

Maar bij beide tracks vind ik de kicks toch echt een minpuntje, begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je ze hier goed bij vind passen (uitleg?) mij lijken hele lage diepe kicks er juist goed bij passen :).


De Black Death remix vind ik toch de verbeterde versie van het origineel, o.a. die ontiegelijk dikke kicks geven de track (climax) nog veel meer power mee. :loving:


EDIT:
Daveytl schreef:
Die 1e climax van Vazard :lol: Wat zijn dat voor kicks?
Geen bass en geen punch. Er komt hier he-le-maal niks over.

Oh, ik vind ze hier juist wel lekker doorkomen :P. Vind 't wel fijn dat ze eerst beetje op de achtergrond treden en dan in de 2e climax wel zo ontiegelijk hard terug komen, heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Die 1e climax van Vazard :lol: Wat zijn dat voor kicks?
Geen bass en geen punch. Er komt hier he-le-maal niks over.

Ben je weer met de sleutel in de deur aan het testen jong :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Daveytl schreef:
Die 1e climax van Vazard :lol: Wat zijn dat voor kicks?
Geen bass en geen punch. Er komt hier he-le-maal niks over.

Ben je weer met de sleutel in de deur aan het testen jong :list:

Nee, maar dit is echt verschrikkelijk. Voel helemaal niks, die subwoofer blaast niet eens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:12 
 
Artiest

Ja 't is simpelweg gewoon lastig, niet alleen probeer ik muziek te maken die ik mooi vind, maar ook die andere mensen mooi vinden en als ik mijn geld in zou moeten zetten op welke track als favoriet zou worden gekozen had ik 100% op Distorted Mind gezet. Dus dat laat maar zien hoe dingen soms uitpakken, zelfde geldt voor de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heb je het op meerdere speakers/monitoren getest? Met name kicks kunnen per systeem echt totaal verschillend klinken. Weet niet hoe vertrouwd jij al bent met het geluid uit je monitoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:28 
 
Artiest

Ik heb beide tracks gehoord op verschillende speakers en headphones, wat vaak resulteerde in aanpassingen. Mastering heb ik overigens niet gehoord op veel verschillende geluid systemen.
Ben er overigens ook heel eerlijk in dat ik bij Distorted Mind niet geheel tevreden ben met hoe alles uitgepakt is. Punt is dat m'n pc gewoon niet gemaakt is voor produceren en aangezien die track veel effecten en sounds bevat was het lastig om richting het eind fatsoenlijk te producen en af te mixen. Had nog graag dingen anders gedaan, meer details etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Heb je het op meerdere speakers/monitoren getest? Met name kicks kunnen per systeem echt totaal verschillend klinken. Weet niet hoe vertrouwd jij al bent met het geluid uit je monitoren.

Kan het beneden ff testen, en dan vervolgens op zolder, en dan nog op mijn zusje's kamer. En dan nog met de hooofdtelefoon. Zal het binnenkort eens testen, misschien dat ze daar wel doorkomen, maaar dat lijkt me sterk aangezien mijn setje toch wel de 'sterkste' zou moeten zijn.


Oh, je had het tegen Dark Pact? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:37 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Lyst schreef:
Heb je het op meerdere speakers/monitoren getest? Met name kicks kunnen per systeem echt totaal verschillend klinken. Weet niet hoe vertrouwd jij al bent met het geluid uit je monitoren.

Kan het beneden ff testen, en dan vervolgens op zolder, en dan nog op mijn zusje's kamer. En dan nog met de hooofdtelefoon. Zal het binnenkort eens testen, misschien dat ze daar wel doorkomen, maaar dat lijkt me sterk aangezien mijn setje toch wel de 'sterkste' zou moeten zijn.


Oh, je had het tegen Dark Pact? >.<

denk t wel he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Ben er overigens ook heel eerlijk in dat ik bij Distorted Mind niet geheel tevreden ben met hoe alles uitgepakt is. Punt is dat m'n pc gewoon niet gemaakt is voor produceren en aangezien die track veel effecten en sounds bevat was het lastig om richting het eind fatsoenlijk te producen en af te mixen. Had nog graag dingen anders gedaan, meer details etc.

Waarom heb je 't dan gereleased als ik vragen mag? Ik vind eigenlijk dat de producer van de track voor de volle honderd procent tevreden moet zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan blijf je eeuwig bezig, omdat je dan ook weer nieuwe dingen bedenkt/ ontdekt.
Het moet er een keer uit, en als het goed genoeg is om er uit te kunnen (zoals in dit geval) dan is dat volgens mij prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 22:05 
 
Artiest

Rik schreef:
Dark Pact schreef:
Ben er overigens ook heel eerlijk in dat ik bij Distorted Mind niet geheel tevreden ben met hoe alles uitgepakt is. Punt is dat m'n pc gewoon niet gemaakt is voor produceren en aangezien die track veel effecten en sounds bevat was het lastig om richting het eind fatsoenlijk te producen en af te mixen. Had nog graag dingen anders gedaan, meer details etc.

Waarom heb je 't dan gereleased als ik vragen mag? Ik vind eigenlijk dat de producer van de track voor de volle honderd procent tevreden moet zijn...


Als ik wacht tot ik 100% tevreden ben dan release ik nooit iets kan ik je vertellen :lol:
Ik ben blij met de release en de tracks, alleen had graag meer eraan willen doen, maar technische middelen heb ik daar gewoon niet voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Rik schreef:
Dark Pact schreef:
Ben er overigens ook heel eerlijk in dat ik bij Distorted Mind niet geheel tevreden ben met hoe alles uitgepakt is. Punt is dat m'n pc gewoon niet gemaakt is voor produceren en aangezien die track veel effecten en sounds bevat was het lastig om richting het eind fatsoenlijk te producen en af te mixen. Had nog graag dingen anders gedaan, meer details etc.

Waarom heb je 't dan gereleased als ik vragen mag? Ik vind eigenlijk dat de producer van de track voor de volle honderd procent tevreden moet zijn...


Als ik wacht tot ik 100% tevreden ben dan release ik nooit iets kan ik je vertellen :lol:
Ik ben blij met de release en de tracks, alleen had graag meer eraan willen doen, maar technische middelen heb ik daar gewoon niet voor.

Ja oke, had je niet helemaal goed begrepen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard Remix is echt een parel. Vond de melodie in het origineel al heel sterk maar de rest eromheen was zwak. Dat is bij de Remix niet. :loving: Distorted Mind is ook een lekker nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft een leuk label dit vind ik. Ik vind de kick trouwens juist erg tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard Remix :worship: Die tweede climax is baas! Eerste trouwens ook. Fijne sfeer zit er weer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke release, platen hebben genoeg inhoud! Ik lees hier veel meningen over kicks, maar kan er niet echt over mee praten want heb kut boxen :x ! Sfeer is ook lekker duister, hou ik van. Ben benieuwd met wat voor leuks je nog komt :yes: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Vazard remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gefeliciteerd Skedoedel! Klinkt op het eerste gehoor erg gaaf. Ga ze dit weekend nog een aandachtige luisterbeurt geven.


Je twee eigen platen klinken gewoon erg gaaf! Je mids bevatten echt heel hele lekkere drive en een hoop energie! Je kicks zijn gewoon voor een eerste release ook bovengemiddeld goed! De sfeer die je in je nummers weet te leggen bevalt me ook! Het enige minpuntje is dat de climax af en toe nog wat te rommelig is, maar verder niet storend ofzo.

De Vazard release is gewoon leuk, maar niks speciaals verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 10:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Live klinken de solo tracks erg dik :)
Kicks zijn tof alleen worden ietsje weggedrukt
Publiek ging los iig :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle