Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Ik krijg hem woensdag pas, Bpost heeft hem kwijt geraakt :mad:

Lyst werkt daar, heeft hem 'per ongeluk' kwijt gemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

Hehe eindelijk binnen na 2 keer kwijt te zijn geraakt door Bpost, wat een stelletje malloten werken daar zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 00:17 

Hardtraxxer

Eerste CD in mijn leven die ik gekocht heb :) Ik wil die mannen echt steunen, bij wasted penguinz zal ik hun album ook kopen.

Ik ben zeer blij verrast door dit album op een paar nummers na.
Een van mijn lievelings DJ's nu door dit album. Lekker opfleurend, had dit effe nodig :(
Goed bezig die mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 23:55 

Hardtraxx Veteran

Hard With Style schreef:
Eerste CD in mijn leven die ik gekocht heb :) Ik wil die mannen echt steunen, bij wasted penguinz zal ik hun album ook kopen.

Een van mijn lievelings DJ's nu door dit album. Lekker opfleurend, had dit effe nodig :(
Goed bezig die mannen!

Je moet de KWF steunen, niet twee hardstyle producertjes uit Noorwegen die over de 1000 euro verdienen per optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:09 

Hardtraxx Addict

Hard With Style schreef:

Goed bezig die mannen!

En je moet eens een fatsoenlijke normale naam + avatar aanmaken want ik lach iedere keer in mijn vuistje als ik posts van jou voorbij zie komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 00:16 

Hardtraxx Veteran

Hard With Style schreef:

Goed bezig die mannen!

Jij heb nog nooit het album van Noisecontrollers, The Machine en Project 1 geluisterd neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 04:07 

Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Ik heb hem vanmiddag voor de grap eens opgezet. Wat een saaie, ongeinspireerde, slappe, blije zaadnummers zeg :sick: :sick:

Dat dus.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle