Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk energiek album! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:51 

Hardtraxx Elite

Moet eerlijk zeggen dat ik er echt niks aan vind. Veels te happy en kermisachtig. Echt een zware onvoldoende. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:03 

Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik er echt niks aan vind. Veels te happy en kermisachtig. Echt een zware onvoldoende. :oh:

Had je wat anders verwacht dan van hun qua stijl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:21 

Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
SamdV schreef:
Jammer dat hij vast zit aan Break the Spell (hixxy remix), maarja. :P

zit die niet los? :lol:

Nee. :P Ik dacht eerst van wel maar er staan maar 14 nummers op en die bootleg is ook nummer 14. Er zit gewoon een pauze tussen de nummers.

Analoxx schreef:
Slechtste album in tijden! gaat niet gehaald worden! -.-
Alleen de collab met Josh & Wesz krijgt een voldoende van mij!
Nooit geen interesse gehad in dit duo en nu blijkt ook wel waarom dat zo is...

Nooit geen interesse gehad nee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:32 

Hardtraxx Elite

Xerenetox schreef:
The Indicator schreef:

Had je wat anders verwacht dan van hun qua stijl :)

Nouja als er 15 van dat soort plaatjes op een album staan dan merk je pas hoe slecht het allemaal klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:43 

Hardtraxx Veteran

Ben d'r even doorheen geskipt. Toen ik bij Born This Way kwam heb ik even wat langer geluisterd, weet niet precies waarom. De rest spreekt mij echt niet aan, veel te slappe kicks, langdradige nummers, alles behalve energiek en veel te vrolijke melodieën. Hun stijl of niet, dit gaat voor mij gewoon wat verder dan Euforische hardstyle en vind dat eerder negatief dan positief. Gek, vaag, raar & happy hardstyle, laat ze maar hun ding doen, ik ben niet geïnteresseerd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:48 

Hardtraxx Veteran

Ik wil hem vandaag wel binnen krijgen, bezorgd postnl wel vandaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:44 

Hardtraxxer

Tracks zitten vol met skips op de volledige tracks hoor ik van mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:51 

Hardtraxx Addict

Review.

Time 2 Shine Cijfer: 6.5
Mid-intro doet me denken aan 'D.W.X' (denk aan de track met Coone, niet het label). Kazig, maar wel oke melodietje dat best blijft hangen. De reverse bass is aardig, maar te soft naar mijn mening. Maar dat is nou eenmaal de stijl waarin ze produceren. Toch jammer, want het geeft toch dat tekort aan drive imo. De dubstep invloeden in de break zijn wel vet zo, maar de break verder is niks speciaals en gaat snel irriteren omdat het lang duurt. De melodie is leuk, maar de kick in de climax is te veel op de achtergrond. Beetje slap. Verder wel een aardige track, en goed afgewerkt.
Norwegian Lullaby Cijfer: 6,0
In het begin lijken er acid achtige sounds te komen in de mid-intro, wat ik persoonlijk altijd wel vet vind. Maar het is een gewoon riedeltje dat uiteindelijk leidt tot een best wel standaard intro, door de standaard screeches die erin zijn verwerkt. Ik ben niet fan van de Noorweegse taal, dat is ook een minpunt. De zangeres 'Lene Kokai' zingt wel aardig, in een soort van sprookjes achtige stijl. Best wel dromerig. De melodie is niets bijzonders, net als de gehele track eigenlijk. Allemaal te standaard naar mijn mening, vandaar een magere voldoende.
Cheese Police Cijfer: 7,0
Dit lompe stijltje vind ik altijd wel lekker, met een origineel ideetje word een track vaak al meer bijzonder.
De mid-intro is lekker clean, met een betere reverse dan in de eerste track. Jammer dat het tweede gedeelte van de mid-intro weer best saai is, maar wel energiek. De square achtige synth is goed geslaagd, en het melodietje blijft bij mij hangen. Zeker geen slecht nummer!
Feel The Night Cijfer: 4,5
Na het kortje intro'tje van 25 sec (zoals tegenwoordig in bijna elk hardstyle nummer) volgt iets wat mij echt totaal niet aanstaat. Weer zo'n Lose My Mind aftrekseltje, alleen dan met een slechtere zanger die dingen zingt waar ik ook niet bepaald vrolijk van word. Terwijl dat juist wel de gedachte van deze track is, zomer-achtig en vrolijk. Maar het effect werkt negatief op mij, stoor me namelijk heel erg aan de vocals. Iets waar ik me normaal gesproken weinig van aantrek. Ook de climax is weer leuk geprobeerd, maar doet me helemaal niets. Door de slechte vocalen en een tekort aan drive een dikke onvoldoende.
The Sound Of The Underground Cijfer: 7,8
Benieuwd wat ze precies bedoelen met een 'album mix'. De verschillen vallen me in de mid-intro namelijk nog niet op. Dan blijkt er pas in de climax wat te gebeuren. Iets wat mij wel vrolijk maakt. Het lekkere simpele melodietje is nog steeds te horen, maar deze mix bevat dus een anti climax. De anti geeft veel energie mee, en is naar mijn mening een verbetering ten opzichte van de oorspronkelijke remix. Erg fijn!
Born This Way Cijfer: 7,5
De titel vind ik erg irritant, doet me steeds denken aan Lady Gaga. En dat natuurlijk in negatieve zin. Maar het gaat uiteindelijk allemaal om de muziek natuurlijk, en daar focus ik me dus ook 100 % op. De vocals vind ik slecht, door die stem van MC Chucky. Het tweede deel van de mid-intro spreekt mij gelukkig wel weer aan. De kick is ook wel mijn ding, vergeleken bij voorgaande tracks iig een stuk harder en beter naar mijn mening.
De break vind ik dan weer helemaal niets, door de vocals natuurlijk. De melodie is erg vet, ouderwetse Tweekaz-stijl, ook de synth doet me denken aan de eerdere stijl van de heren. Deed me in de preview - video helemaal niks, maar spreekt me toch wel aan. De vocals verpesten het een beetje voor mij.
Tweekend Cijfer: 5,5
Tsja, de mid-intro is kortaf 'te normaal' voor mij. Ik ben groot fan van artiesten die durven iets origineels neer te zetten, en originaliteit vind ik ook een belangrijk aspect als het gaat om muziek.
Vandaar dat standaard sounds mij vaak niet aanspreken. Vind het maar een opvuller en ik zal deze track dus daarom waarschijnlijk vrij snel vergeten. Verder weinig aan toe te voegen, niks voor mij.
Break The Spell Cijfer: 7,0
Gitaarsounds hoor ik vaak in tracks van deze mannen, deze keer meer op de voorgrond dan normaal.
De midintro is lekker, ondanks dat de screeches wel weer heel saai zijn. Erg standaard.
Het melodietje van vocalist "Oscar" is pakkend, en ook de melodie in de climax is weer heerlijk naar mijn mening. Het past allemaal goed bij elkaar, maar ik zou ook begrijpen als liefhebbers van de "hardere" hardstyle dit maar niks zullen vinden.
Don't Stop Cijfer: 5,0
De mid-intro doet me sterk denken aan Audiofreq. Heeft verder ook wel wat weg van " C4tch ", qua vocals en synths. Ik hoor niet echt de invloeden van In-Phase in dit nummer, maar dat maakt mij ook niet veel uit omdat ik toch niet een groot liefhebber ben van hen. (Uitzonderingen daargelaten) De climax is erg raar naar mijn mening. Heel aparte melodie, wel te volgen maar erg lomp en vrolijk. Niet mijn ding dit.
The World Needs To Hear Cijfer: 4,5
Het origineel kende ik niet, maar ken de artiest (Demoniak) wel en vind hun stijltje erg lekker. Over de mid-intro kan ik weinig zeggen, behalve dat er gebrek aan creativiteit aanwezig is. De break is erg irritant, hier wil je toch niet naar luisteren? Ik schaam me hier gewoon voor, heb de volume knop ook meteen zachter gedraaid. Vervelend kermis deuntje, met een lomp trompet geluid en irritant gitaarwerk. Gevolgd door een 13 in een dozijn melodie en sounds. Bij een bepaald punt klonk een lang, irritant gitaar geluid. Dat irriteerde mij nogal. Nee, doet niks onder voor 'Feel The Night' als je het mij vraagt. Resulteert ook in een gelijkmatig cijfer.
Born In The 80's Cijfer: 7,5
De mid-intro vind ik verre van bijzonder, maar de break juist niet. Het belletje doet me dan niets, maar de vocals vind ik erg origineel bedacht en goed ingesproken. Deze vocalist (Mr. Eyez als ik me niet vergis) kan veel emotie in zijn spraak leggen, en kan ook goed verhalen vertellen. Dat maakt een track juist vaak al meteen leuk imo, andere voorbeelden zijn Words From The Gang en Underground Language. De melodie is lekker en blijft hangen, ookal zijn de sounds weer allemaal niet echt bijzonder.
Become (WP Remix) Cijfer: 6,0
Het origineel deed me niet veel, omdat ik de emotie miste waar het juist allemaal om draaide in die track. Ook deze track mist het, al neight het wel naar 'Melancholia'. Ik denk dat het aan de vocalen ligt, want het nummer zelf is soft genoeg en bevat ook de gevoelige sfeer die Melancholia heeft imo. Toch komt het bij mij niet over. Aan de kwaliteiten van de zangeres zal ik niet twijfelen, want die kan best goed zingen naar mijn mening. De melodie is erg simpel, en het gespeel met de vocals voor de climax klinkt erg amateuristisch. Toch vind ik het geen slechte track.
Catch The Light Cijfer: 6,4
Zelfde vocals als in 'C4tch', dat vind ik altijd dan meteen zo goedkoop. Verschil is dat deze track imo lang niet dat niveau haalt. De synth met overdreven reverb, klinkt toch wel best lekker. Ook de melodie vind ik niet slecht, maar de kicks á la Acquittal verliezen teveel kracht bij het pitchen. Ook zijn de kicks zelf erg soft.
Break The Spell (Hixxy Remix) Cijfer: 4,0
Laatste track alweer, hier had ik gehoopt op een echte remix met een klassieke Hixxy-sound. Maar dit is gewoon heel slecht. Het is gewoon het origineel versneld, met de kicks van Hixxy. Wat kan ik er verder over zeggen, behalve dat de kicks ook belachelijk slecht pitchen. Waarvan ik dacht dat het de beste track van het album zou worden, is het zowaar het slechtste nummer geworden. Erg jammer...

Conclusie: Geen slecht album, heb ze slechter gehoord maar ik vind het niet veel bijzonders op een aantal tracks na. Het klinkt teveel van hetzelfde, en als je dat dan een uur lang moet aanhoren gaat het irriteren. Het album heeft dus zijn min- en plus punten.
Eindresultaat: 85,2 : 14 = 6,08571429
Afgerond dus een 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:36 

Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:

Ligt eraan waar je hem gekocht hebt. Bij Toff, heb je hem al binnen.
Hardstyle.com, die gaat vandaag shippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:23 

Hardtraxx Addict

Ben net even in een half uurtje door het album heen gegaan en ik moet helaas zeggen dat ik er niet zo veel aan vind. Misschien moet ik er nog eens aandachtig voor gaan zitten maar eigenlijk vind ik alleen Break The Spell (op de vocals na) echt de moeite waard. Ook Norwegian Lullaby en de intro van Cheese Police zijn nog wel leuk maar de rest weet me vooralsnog echt 0,0 te pakken.

Jammer, want normaal vind ik Da Tweekaz-sound erg vet voor de afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:31 

Hardtraxx Veteran

Hmm ik ga het maar niet eens proberen te luisteren denk ik....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:38 

Hardtraxx Beheerder

FRArnold schreef:
Heerlijk energiek album! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:01 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:

Ik zat vandaag ook te wachten tot hij op de mat zou vallen, maar toen bedacht ik me dat de post niet bezorgt op maandag. Dus nog even een dag wachten helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Fusionmania schreef:

Gepre-orderd bij Toff en nu nog steeds niet binnen:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd naar de review van Lyst! Wat mij betreft 2 leuke platen: Break The Spell en de remix ervan. Don't Stop met In-Phase krijgt ook nog een voldoende. Wat betreft de rest: Ongeinspireerde kazige kermismeuk, waarbij ze ook hun sounds, kicks, synths etc tot vervelens toe herhalen. Bagger dus! Dieptepunt toch wel de vocals van MC Chucky. Wie heeft die vent op het idee gebracht om MC te worden? Wat een graflelijke stem en vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Benieuwd naar de review van Lyst! Wat mij betreft 2 leuke platen: Break The Spell en de remix ervan. Don't Stop met In-Phase krijgt ook nog een voldoende. Wat betreft de rest: Ongeinspireerde kazige kermismeuk, waarbij ze ook hun sounds, kicks, synths etc tot vervelens toe herhalen. Bagger dus! Dieptepunt toch wel de vocals van MC Chucky. Wie heeft die vent op het idee gebracht om MC te worden? Wat een graflelijke stem en vocals.

Ik denk niet dat Lyst überhaupt moeite gaat doen om dit te beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:31 

Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
jambekkie schreef:
Fusionmania schreef:

Gepre-orderd bij Toff en nu nog steeds niet binnen:(

Same here :(
Zal morgen wel binnenkomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Hoop het :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:54 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ben d'r even doorheen geskipt.

Hetzelfde. Ook maar mee gestopt. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

vind dit toch wel beter als het zany album, althans dat is mijn smaak
Ik zal dit vaker luisteren:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:52 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
vind dit toch wel beter als het zany album, althans dat is mijn smaak

Akkoord. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:56 

Hardtraxx Veteran

4. Da Tweekaz & Hard Driver – Feel The Night

Ergste vocals in een hardstyle track dit jaar, dramaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Wildstylerz schreef:
vind dit toch wel beter DAN het zany album, althans dat is mijn smaak

Akkoord. ^^

Sorry kon 't niet laten..

Wil jullie nu beide om argumenten vragen, want smaak of niet, dit is toch echt wel minder dan het Zany album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 06:37 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het gewoon meer voor Da Tweekaz hun stijl dan voor die van Zany.
Tuurlijk zijn er platen van Zany die ik ook wel lekker vind (denk dan maar aan de collab met B-front, CB, Toneshifterz), maar ik weet gewoon dat ik meer naar die van Da Tweekaz ga luisteren dan die van Zany.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle