Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind bijvoorbeeld Rejecta en D-Sturb echt vet, maar nog rauwer is voor mij niet weggelegd.
Een Adjuzt of een Fraw vind ik gewoon "nergens" naar klinken, of ja harde herrie. En heel veel lijkt op elkaar, terwijl als je Rejecta en D-Sturb naast elkaar legt ze echt beide een unieke eigen stijl hebben.
Maar uiteindelijk is veel gewoon smaak hè. Vind bijvoorbeeld Sub Zero Project ook niet veel aan, maar ik vind het productie technisch wel goed klinken.
Eeuwige discussies, heerlijk. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Purge vond je ook leuk Jaron, geef maar toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
The Purge vond je ook leuk Jaron, geef maar toe!


Ja live wel mee vermaakt , maar meer om de "gekheid" dan echt de muziek.
Maar dat zullen mensen dan ook wel weer met deze plaat van Da Tweekaz hebben.

KIJK, de cirkel is rond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 14:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2023 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Anonymous schreef:
Had Chipz remix gehoopt :(


Die zal binnenkort komen van Altijd Larstig & Rob Gas erop. Zat in Power Hour.


Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle