wat een plaat 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Vette plaat! Wat hou ik toch van dat stijltje van D-Sturb, zit zo ongelofelijk veel drive in 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Wat een drive zit hierin zeg. Erg geslaagde collab 
Zit weer zo'n rare tok in die kick. Verder wel een lekkere portie drive, maar weer geen 100 % plaat..
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Dit nummer heeft duidelijk veel D-Sturb elementen, en dat ik een euforische plaat, knap gedaan!
De echte cheesy sound van Da Tweekaz zit er ook niet in, dus top.
Hoop dat deze ook snel uit komt!
De echte cheesy sound van Da Tweekaz zit er ook niet in, dus top.
Hoop dat deze ook snel uit komt!
Na bovenstaande reacties dacht ik eens een echt dikke D-Sturb plaat te gaan luisteren. Wat viel dat tegen zeg. Wat een belachelijk kicks in die mid intro.
Vanaf de break wel een leuke plaat, maar niets bijzonder.
Helicaze wrote:Na bovenstaande reacties dacht ik eens een echt dikke D-Sturb plaat te gaan luisteren. Wat viel dat tegen zeg. Wat een belachelijk kicks in die mid intro.Vanaf de break wel een leuke plaat, maar niets bijzonder.
Hekzitter wrote:Helicaze wrote:Na bovenstaande reacties dacht ik eens een echt dikke D-Sturb plaat te gaan luisteren. Wat viel dat tegen zeg. Wat een belachelijk kicks in die mid intro.Vanaf de break wel een leuke plaat, maar niets bijzonder.
Zelfde met Full Control van Frequencerz en Da Tweekaz, kan die track ook echt enorm waarderen!Rickzel wrote:Al met al kan ik zulke rare combi's altijd wel toejuichen, wordt altijd wel enigszins interessant!
Goldenstyle wrote:Hekzitter wrote:Helicaze wrote:Na bovenstaande reacties dacht ik eens een echt dikke D-Sturb plaat te gaan luisteren. Wat viel dat tegen zeg. Wat een belachelijk kicks in die mid intro.Vanaf de break wel een leuke plaat, maar niets bijzonder.
-
BHardtraxxer
- 105 posts member since 2018
- last seen May 2023
Heerlijke plaat waar je beide stijlen in terug hoort. D-Sturb match ook met alles. 
Kan nu al niet wachten op de D-sturb collab met Noisekick.blackmirrorsquad wrote:Heerlijke plaat waar je beide stijlen in terug hoort. D-Sturb match ook met alles.
-
YHardtraxxer
- 184 posts member since 2017
- last seen May 2024
Dit dus, is waarschijnlijk wel mn favoriete nummer dit jaar tot nu toeSwapiamente wrote:release eens gewoon joh, man man
Plaat is 4 maanden oud.Swapiamente wrote:release eens gewoon joh, man man
En waarom? Trager BPM WEB'je met claps in de in- en outro?Swapiamente wrote:release eens gewoon joh, man man
Ja?Jordy wrote:Plaat is 4 maanden oud.Swapiamente wrote:release eens gewoon joh, man man
wat ?__?Kaasstaaf wrote:En waarom? Trager BPM WEB'je met claps in de in- en outro?Swapiamente wrote:release eens gewoon joh, man man
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Waar slaat dit nou weer op????Kaasstaaf wrote:En waarom? Trager BPM WEB'je met claps in de in- en outro?Swapiamente wrote:release eens gewoon joh, man man
Wat heb je aan een release als je gewoon een high quality rip hebt? Enige reden lijkt me dan dat je de plaat zelf in een setje wilt draaien? Bedoel je kunt de track nu toch prima beluisteren? Wat is de meerwaarde?
Asking for a friend
Asking for a friend
Dat je de desbetreffende plaat in de hoogste kwaliteit mogelijk kan luisteren en in het geval van dj's kan draaien. Rips zitten vaak mc's doorheen over publiek. Met een officele preview/release ben je altijd beter uitKaasstaaf wrote:Wat heb je aan een release als je gewoon een high quality rip hebt? Enige reden lijkt me dan dat je de plaat zelf in een setje wilt draaien? Bedoel je kunt de track nu toch prima beluisteren? Wat is de meerwaarde?
Asking for a friend
Dat snap ik. Maar in elk topic jammeren over "waneer is de release nouuuu" snap ik niet.Intervention wrote:Dat je de desbetreffende plaat in de hoogste kwaliteit mogelijk kan luisteren en in het geval van dj's kan draaien. Rips zitten vaak mc's doorheen over publiek. Met een officele preview/release ben je altijd beter uitKaasstaaf wrote:Wat heb je aan een release als je gewoon een high quality rip hebt? Enige reden lijkt me dan dat je de plaat zelf in een setje wilt draaien? Bedoel je kunt de track nu toch prima beluisteren? Wat is de meerwaarde?
Asking for a friend
Jammeren over andere mensen die jammeren omdat jij niks om een release geeft lost alles in één klap op natuurlijk. 
OT: releasen die hap
Jammeren? Vroeg me alleen iets af.Rickzel wrote:Jammeren over andere mensen die jammeren omdat jij niks om een release geeft lost alles in één klap op natuurlijk.
Moet gewoon op Spotify kunnen pompen die shit. YouTube is voor plebs.Kaasstaaf wrote:Jammeren? Vroeg me alleen iets af.Rickzel wrote:Jammeren over andere mensen die jammeren omdat jij niks om een release geeft lost alles in één klap op natuurlijk.