Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 23:37 
 
Hardtraxx Addict

Ron schreef:
Wat ik mij ook afvraag is waarom A-artiesten dit soort platen (Spoontech algemeen) eigenlijk nooit draaien, alsof het een soort taboe is om dat te doen. Is het puur een smaakkwestie of gaat het echt om de algehele kwaliteit?


Smaak en omdat dit soort hardstyle anders klinkt dan de rest.

Ik ben zelf ook geen Spoontech fan en ik heb dit hele album vanaf het begin tot einde geluisterd en het enigste wat ik wat vond was Crushed en dan alleen de 2de climax. Dit soort hardstyle is ook gewoon niet voor mij (op een paar nummers na dan van andere artiesten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2020 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen het album een aantal keer op repeat gehad. Krijg er niet genoeg van :loving:

Wat me opviel is dat ik niet alleen de climax(en) enorm goed vind, maar dat er ook in veel platen een mid-intro en/of outro zit die gewoon heel erg dik zijn. Het is ondertussen bijna een vergeten iets geworden. Misschien een detail voor velen, maar ik vind dat een mid-intro zoveel meer diepgang geeft aan een plaat. In het bijzonder de mids van Unconditional en Shortsighted Society. Zo gruwelijk vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gros wat er op Spoontech uit komt is totaal mijn ding niet, maar D-Verze wil zo nu en dan nog wel eens met een plaatje komen dat me wel ligt. Op dit album staat helaas niet één plaat de me wel pakt. Die imo lelijke Spoontech kicks verpesten zo'n beetje iedere plaat voor me. Sommige platen klinken best tof, maar dan komen die kicks er weer inzetten en ben ik er eigenlijk meteen al weer klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Het gros wat er op Spoontech uit komt is totaal mijn ding niet, maar D-Verze wil zo nu en dan nog wel eens met een plaatje komen dat me wel ligt. Op dit album staat helaas niet één plaat de me wel pakt. Die imo lelijke Spoontech kicks verpesten zo'n beetje iedere plaat voor me. Sommige platen klinken best tof, maar dan komen die kicks er weer inzetten en ben ik er eigenlijk meteen al weer klaar mee.


Dit snap ik echt totaal niet he? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Het gros wat er op Spoontech uit komt is totaal mijn ding niet, maar D-Verze wil zo nu en dan nog wel eens met een plaatje komen dat me wel ligt. Op dit album staat helaas niet één plaat de me wel pakt. Die imo lelijke Spoontech kicks verpesten zo'n beetje iedere plaat voor me. Sommige platen klinken best tof, maar dan komen die kicks er weer inzetten en ben ik er eigenlijk meteen al weer klaar mee.


Dan vraag ik mij af welk D-Verze plaat je wel pakt want de kicks op zijn vorige platen verschillen niet veel van die van het album toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meest recente plaat van hun die ik wel heel tof vond was deze:

Die enkele typische Spoon kicks de er doorheen komen neem ik hier maar voor lief. Hier zitten ook kicks in die ik wel fijn vind (kicks in de laatste climax bijv.), plus dat ik alles om de kicks heen aan deze plaat ook heel fijn vind.

Met het beluisteren van dit album speelt allicht ook mee dat ik nu al die platen achter elkaar hoor, waardoor de kicks me bij plaat 5 al helemaal mijn neus uitkomen. En vind ook niet een plaat zó vet klinken buiten de kicks om als bijvoorbeeld As One. Dan is het sws al iets moeilijker om je over dat ene bepaalde element heen te zetten wat je stoort. Althans voor mij wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Svbtwee schreef:
Het gros wat er op Spoontech uit komt is totaal mijn ding niet, maar D-Verze wil zo nu en dan nog wel eens met een plaatje komen dat me wel ligt. Op dit album staat helaas niet één plaat de me wel pakt. Die imo lelijke Spoontech kicks verpesten zo'n beetje iedere plaat voor me. Sommige platen klinken best tof, maar dan komen die kicks er weer inzetten en ben ik er eigenlijk meteen al weer klaar mee.


Dit snap ik echt totaal niet he? :lol:

Ik wel. Niet zo moeilijk, toch? Het wijkt behoorlijk af van de "mainstream raw".
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 11:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Idd, het ligt hem niet, zo moeilijk is dat toch niet? Niet iedereen denkt het zelfde als Hardtraxx, blijft moeilijk te accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Svb en Theunnamed het slecht vinden wil het zeggen dat het echt heel goed is. Voor mij dan toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album is zo tering sterk. Heb hem nu zo'n 10x al helemaal geluisterd. En elke plaat is uniek op zichzelf en het verteld een mooi persoonlijk verhaal. Sowieso een van de betere albums aller tijde. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Idd, het ligt hem niet, zo moeilijk is dat toch niet? Niet iedereen denkt het zelfde als Hardtraxx, blijft moeilijk te accepteren.


Dat is het niet. Ik krijg alleen het idee dat SVB alles leuk vind wat een ander slecht vind en andersom net zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 07:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zucht, niet alweer deze ongein he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 08:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Broken Balance schreef:
Idd, het ligt hem niet, zo moeilijk is dat toch niet? Niet iedereen denkt het zelfde als Hardtraxx, blijft moeilijk te accepteren.


Dat is het niet. Ik krijg alleen het idee dat SVB alles leuk vind wat een ander slecht vind en andersom net zo.


Dat is vaak zo wanneer je een andere smaak hebt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aangeschaft. De Introvert is denk ik wel mijn favoriet. Ging goed los op Fatality 2019. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Broken Balance schreef:
Idd, het ligt hem niet, zo moeilijk is dat toch niet? Niet iedereen denkt het zelfde als Hardtraxx, blijft moeilijk te accepteren.


Dat is het niet. Ik krijg alleen het idee dat SVB alles leuk vind wat een ander slecht vind en andersom net zo.


Dat is vaak zo wanneer je een andere smaak hebt..


Oja. :lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle