Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 10:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heb het album nu al een paar keer aangehad en mijn hemel wat is dit toch gruwelijk zeg.

Werkelijk waar geen een favoriet omdat ze allemaal zo goed in elkaar zitten :loving:
So far wel Album Of The Year voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 11:04 
 
Hardtraxxer

Cryex schreef:
Heb het album nu al een paar keer aangehad en mijn hemel wat is dit toch gruwelijk zeg.

Werkelijk waar geen een favoriet omdat ze allemaal zo goed in elkaar zitten :loving:
So far wel Album Of The Year voor mij!


En jij staat er ook op, met gewoon een guestrelease.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk album dit! Veel variatie en frisse sounds met tracks die ook daadwerkelijk een verhaal vertellen. Dat concept vond ik al tof bij het album van Vazard, maar komt hier ook goed tot zijn recht.

Niet verwacht van te voren, maar ik neig voor nu naar Pun Intended als mijn favoriet. Veel drive en de combinatie van de typische Spoontech sounds vs de moderne raw doet het hier echt goed.

+1 voor Darkening Contrasts (J-Stranger remix) om weer de Hardstyle Mafia sounds terug te horen. :loving:

Gaat allemaal nog vaak beluisterd worden de komende tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst sinds Chapters of the Mind weer een album aangeschaft, dit soort muziek verdient echt support imo.

Verder ook vooral dit:
Ron schreef:
Heerlijk album dit! Veel variatie en frisse sounds met tracks die ook daadwerkelijk een verhaal vertellen.
+1 voor Darkening Contrasts (J-Stranger remix) om weer de Hardstyle Mafia sounds terug te horen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijk dik album is dit geworden. Zit geen slechte track tussen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelofelijk dik album :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de hardcopy ook aangeschaft, heerlijk en divers album zeg! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel gaaf album. Heb hem nu in de auto van en naar werk geluisterd en er zit geen slechte plaat bij. Aan de bovenkant steken voor mij de Hatom Remix, Pun Intended, Craftsmen en Shortsighted Society eruit. Hatom heeft er echt een lekker frisse twist aan gegeven. Pun Intended is een boven verwachting goede combinatie van stijlen en Craftsmen heeft echt heerlijk diepe kicks. Shortsighted Society is wat aan de hardere kant en doet me denken aan oudere Zany/Beholder plaatjes. Helemaal mijn ding dit album :worship:

edit: Vergeet ik gewoon Crushed apart te benoemen, ook echt een pareltje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontiegelijk dik album :worship: Ga na hem 1x volledig geluisterd te hebben nog geen favoriet aanwijzen, maar staat geen 1 slecht nummer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fan-tas-tisch! Geen enkele track die in minder vind en het verhaal door het album heen maakt dat de muziek nog meer impact heeft. Super :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik sluit me ook aan met de bovenstaande reacties ! Wat het album net zo vet maakt is de brede diversiteit aan nummers. Nummers met de duidelijke Spoontech-sound maar ook een soort van TiLLT-vibe in die eerste nummers.
Mijn absolute favorieten zijn The internal monologue,Craftsmen met als absolute uitschieter The Introvert. :love:
Hoedje af en enorm blij dat ik hem aangeschaft heb als hardcopy.

Oohja ook hulde dat het album gisteren al bij me geleverd werd een dag voor de release :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 21:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Spoontech is normaal niks voor mij, maar wat klinkt dit ongelofelijk vet zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAT EEN ALBUM! Ongekend. Dit is nou precies de muziek wat ik zo ongelofelijk vet vind. Lekker divers, drive en heerlijke melodieën. Dit album gaat nog heeeeeeel vaak opgezet worden. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crushed en The Introvert :love: :love: Wat een sfeer in die platen seg.
Edit: Craftsmen is ook echt belachelijk dik. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel is hierboven al gezegd, maar wat een album is dit geworden zeg! Variatie, frisse platen, stevige kicks, geslaagde remixes en een persoonlijke verhaallijn die wat toevoegt aan het album :worship: Na het album nu een paar keer geluisterd te hebben zijn The Internal Monologue, The Introvert, Crushed, Craftsmen en de J-Stranger Remix wel mijn favoriete platen van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2020 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk verfrissend album. Veel diversiteit in de nummers maar wel allemaal lekker stevig. Doet me beetje denken aan het album van Vazard zo. Kan nog geen favoriete nummers aanwijzen, daarvoor moet ik het album nog wat vaker beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonet mezelf even goed neergezet om dit album een aandachtige luisterbeurt te geven. Heb bewust zo weinig mogelijk vooraf geluisterd om het nu in één keer over me heen te laten komen.

Ik kan eigenlijk maar één ding zeggen. Dit album is briljant. De torenhoge verwachtingen die ik had zijn vlotjes overtroffen. Geen enkel slecht nummer, zelfs geen enkel matig nummer. Allemaal heel erg dik en 100% mijn ding.

Als ik na één keer luisteren een favoriet mag kiezen is dat Shortsighted Society. Die ramt zo flink door. Het melodieus spul is ook allemaal zo goed tho.

Petje af hoor D-Verze :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat. the.fucking.fuck. Ik ben echt omver geblazen van de kwaliteit wat hieropstaat jonge. Bizar. Uitgebreide review komt nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg dik album is dit geworden, al een aantal keren op gehad in de auto! Wacht ook met smacht op de uitgebreide reviews die hier helaas (nog) niet staan, vind ik altijd heel leuk om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet album geworden dit :loving: Crushed m'n favoriet, erg dikke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer dik album, kwaliteit :worship:
Favorieten zijn Crushed, Internal Monologue & Pun Intended. Maar eigenlijk is gewoon elke track goed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik lees hier allemaal reacties die lyrisch zijn over de hoge kwaliteit van dit album. Ben wel benieuwd waarom dit precies als kwaliteit beschouwd wordt, en een doorsnee 'piepkick' hier doorgaans als troep bestempeld wordt. Is overigens geen aanval. Ik ben zelf een complete leek op productietechnisch gebied, en kan nog net aan horen dat de platen van bijv. Wildstylez heel 'strak' zijn, maar ben verder wel benieuwd naar wat iets tot hoge 'kwaliteit' maakt.

Shortsighted Society is persoonlijk mijn favoriet, doet me erg denken aan het stijltje van TiLLT :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2020 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ik lees hier allemaal reacties die lyrisch zijn over de hoge kwaliteit van dit album. Ben wel benieuwd waarom dit precies als kwaliteit beschouwd wordt, en een doorsnee 'piepkick' hier doorgaans als troep bestempeld wordt. Is overigens geen aanval. Ik ben zelf een complete leek op productietechnisch gebied, en kan nog net aan horen dat de platen van bijv. Wildstylez heel 'strak' zijn, maar ben verder wel benieuwd naar wat iets tot hoge 'kwaliteit' maakt.

Shortsighted Society is persoonlijk mijn favoriet, doet me erg denken aan het stijltje van TiLLT :)


Ik ben zelf ook een leek op productietechnisch gebied maar dit klinkt allemaal ook 'strak' voor mij. Als ik enkel voor mezelf spreek bedoel ik met kwaliteit dat dit volledig mijn smaak is en dat dit muziek is zoals ik het wil horen, en er is veel diversiteit in het album wat voor mij ook de kwaliteit van het album omhoog doet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2020 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik mij ook afvraag is waarom A-artiesten dit soort platen (Spoontech algemeen) eigenlijk nooit draaien, alsof het een soort taboe is om dat te doen. Is het puur een smaakkwestie of gaat het echt om de algehele kwaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Wat ik mij ook afvraag is waarom A-artiesten dit soort platen (Spoontech algemeen) eigenlijk nooit draaien, alsof het een soort taboe is om dat te doen. Is het puur een smaakkwestie of gaat het echt om de algehele kwaliteit?


Past denk ik niet echt in hun set?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle