Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan & Villain - We Don't Stop (Lights Out) (Warface Remix) (EVO072)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 13/07/2021

Tracks:
D-Block & S-te-Fan & Villain - We Don't Stop (Lights Out) (Warface Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff van alle artiesten kiezen ze warface :lol:

Naja vind wel leuk om te zien dat ze open minded zijn voor nieuwere generatie, maar het is helemaal niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na niets hiervan te verwachten klinkt het niet zoals de gemiddelde warface track. Ben benieuwd hoe dit op een goed systeem klinkt. Drive zit er wel in
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 00:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Anticlimax kick klinkt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dik worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind m vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Na niets hiervan te verwachten klinkt het niet zoals de gemiddelde warface track. Ben benieuwd hoe dit op een goed systeem klinkt. Drive zit er wel in


Antwoord gevonden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe gewoon de beste remix, eerste melodie climax kicks hadden anders mogen zijn zoals de laatste die gebruikt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 18:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind heel de sfeer uit het nummer verdwenen zijn en ook de elementen die ze veranderd hebben (sounds, kicks) vind ik 3x niks....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind heel de sfeer uit het nummer verdwenen zijn en ook de elementen die ze veranderd hebben (sounds, kicks) vind ik 3x niks....


Jup. Leuk voor de Warface luisteraars, maar voor mij is zo de hele ziel en zaligheid uit het nummer verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 13:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
wootum schreef:
Ik vind heel de sfeer uit het nummer verdwenen zijn en ook de elementen die ze veranderd hebben (sounds, kicks) vind ik 3x niks....


Jup. Leuk voor de Warface luisteraars, maar voor mij is zo de hele ziel en zaligheid uit het nummer verdwenen.


Je haalt me de woorden uit mijn mond, bijv het stukje op 02:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahahahaha wat schitterend om te horen hoe de productiekwaliteit pijnlijk naar boven komt in de laatste climax. TOTAAL niet in staat om de kick fatsoenlijk af te mixen met de melodie. Van alle A-artiesten die populair zijn verbaas ik me nog steeds het meest om de positie van Warface. Toch opvallend dat nieuwkomers in de scene (bijv. Cryex, Vertile) eigenlijk met de formule die Warface grootgebracht heeft (Hoge/harde punchkicks) ze links en rechts in productiekwaliteit voorbij streven. Dit klinkt toch werkelijk helemaal nergens naar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat het een kwestie is van het niet kunnen, maar eerder dat het een bewuste keuze is om deze 'amateuristische' sound neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2021 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
TOTAAL niet in staat om de kick fatsoenlijk af te mixen met de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2021 08:18 
 
Hardtraxx Newbie

Jordi schreef:
hahahahahaha wat schitterend om te horen hoe de productiekwaliteit pijnlijk naar boven komt in de laatste climax. TOTAAL niet in staat om de kick fatsoenlijk af te mixen met de melodie. Van alle A-artiesten die populair zijn verbaas ik me nog steeds het meest om de positie van Warface. Toch opvallend dat nieuwkomers in de scene (bijv. Cryex, Vertile) eigenlijk met de formule die Warface grootgebracht heeft (Hoge/harde punchkicks) ze links en rechts in productiekwaliteit voorbij streven. Dit klinkt toch werkelijk helemaal nergens naar?


De kracht van Warface ligt ook totaal niet bij melodie. Een v.d. redenen waarom denk ik vrij veel RAW artiesten moeite hebben met die combo, is omdat het afmixen van zoiets een stuk lastiger is dan een screech of distorted vocal en een kick. Al is het alleen al vanwege je loudness niveau. Plus een mooie leadsound maken is een kunst. Maar hoe vaker je het doet, des te beter je skills daarin worden.

Warface was vroeger al niet iemand die veel met melodieuze drops deed ofzo, überhaupt was melodie nooit de main motivator in hun platen. Het is dat dit nu de stijl is die RAW op lijkt te willen gaan – meer melodie terugbrengen en vooral catchy. Maar omdat ze dit nooit echt hebben gedaan, is het nog niet echt een skill die ze hebben geperfectioneerd.

Deze plaat ook, als je de anti hoort is het gewoon vet en dat is precies waar de kracht van Warface ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kempeitai schreef:
Een v.d. redenen waarom denk ik vrij veel RAW artiesten moeite hebben met die combo, is omdat het afmixen van zoiets een stuk lastiger is dan een screech of distorted vocal en een kick.


Ik ben me hier wel bewust van hoor, echter valt het in mijn ogen niet te rijmen met zijn huidige positie in de scene. Hij pakt ff 647.680 streams op spotify PER MAAND. Triax zijn eerste release dateert uit 2005. Dan ben je dus 16 jaar muziek aan het maken. Toch fucking bizar dat je zo'n basis principe zoals een melodie met een kick afmixen dan nog niet onder de knie hebt?
Andere grootheden in de raw, ik noem een D-Sturb, Radical Redemption, E-Force doen dat toch probleemloos. Toch opvallend dat ze uiteindelijk denken, goh dit klinkt vet genoeg releasen die handel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Kempeitai schreef:
Een v.d. redenen waarom denk ik vrij veel RAW artiesten moeite hebben met die combo, is omdat het afmixen van zoiets een stuk lastiger is dan een screech of distorted vocal en een kick.

Triax zijn eerste release dateert uit 2005. Dan ben je dus 16 jaar muziek aan het maken.


Jij denkt dat jij het beter weet dan iemand die al 16 jaar muziek aan het maken is? Die jongens weten inmiddels heus wel wat ze doen hoor, als het zo klinkt dan zal dat wel een bewuste keuze zijn geweest.

Al die "producers" hier die het allemaal zo goed beter weten, man man man.

Gewoon een dikke track, dikke anti en mooi de melodie in het warface stijltje geknald. Geslaagde remix imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Jordi schreef:
Kempeitai schreef:
Een v.d. redenen waarom denk ik vrij veel RAW artiesten moeite hebben met die combo, is omdat het afmixen van zoiets een stuk lastiger is dan een screech of distorted vocal en een kick.

Triax zijn eerste release dateert uit 2005. Dan ben je dus 16 jaar muziek aan het maken.


Jij denkt dat jij het beter weet dan iemand die al 16 jaar muziek aan het maken is? Die jongens weten inmiddels heus wel wat ze doen hoor, als het zo klinkt dan zal dat wel een bewuste keuze zijn geweest.

Al die "producers" hier die het allemaal zo goed beter weten, man man man.

Gewoon een dikke track, dikke anti en mooi de melodie in het warface stijltje geknald. Geslaagde remix imo.

corneelwr schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Ik ben me hier wel bewust van hoor, echter valt het in mijn ogen niet te rijmen met zijn huidige positie in de scene. Hij pakt ff 647.680 streams op spotify PER MAAND.


* Individuele luisteraars btw. Je kan er van uitgaan dat een groot deel daarvan binnen een maand wel meerdere keren naar Warface luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Ik denk niet dat het een kwestie is van het niet kunnen, maar eerder dat het een bewuste keuze is om deze 'amateuristische' sound neer te zetten.


Dit. Ik denk dat dit gewoon de bedoeling is van de Warface sound, het hoeft allemaal niet strak gemixt te zijn zolang het maar beukt. En vind dat persoonlijk niet zo heel erg eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 08:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Jordi schreef:
Kempeitai schreef:
Een v.d. redenen waarom denk ik vrij veel RAW artiesten moeite hebben met die combo, is omdat het afmixen van zoiets een stuk lastiger is dan een screech of distorted vocal en een kick.

Triax zijn eerste release dateert uit 2005. Dan ben je dus 16 jaar muziek aan het maken.


Jij denkt dat jij het beter weet dan iemand die al 16 jaar muziek aan het maken is? Die jongens weten inmiddels heus wel wat ze doen hoor, als het zo klinkt dan zal dat wel een bewuste keuze zijn geweest.
.


Bewust zo slecht produceren is nog 3x zo erg als niet kunnen produceren. Ik snap het wel, als je zo populair kan worden, waarom niet. Maar goed is het niet. Als Triax was het ook niet je van het. Je kan het vet vinden of niet, maar goed geproduceerd en afgemixt is het niet.

Het beukt imo totaal niet, het klinkt niet vol of enigzins lekker afgewerkt. Je hebt in essentie de geluiden die je in hardstyle hoort zonder de kracht en ziel er achter. Dat maakt Warface voor mij zo min, als anderen dat vet vinden, en dat doen ze, kijk naar zijn populariteit, prima. Maar laten we er niet iets van maken wat het niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat een zuur volk hier en kennelijk ook allemaal producer :lol: :lol:

Dit is gewoon een dikke floorfiller
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
roy_ schreef:
Jordi schreef:
Triax zijn eerste release dateert uit 2005. Dan ben je dus 16 jaar muziek aan het maken.


Jij denkt dat jij het beter weet dan iemand die al 16 jaar muziek aan het maken is? Die jongens weten inmiddels heus wel wat ze doen hoor, als het zo klinkt dan zal dat wel een bewuste keuze zijn geweest.
.


Bewust zo slecht produceren is nog 3x zo erg als niet kunnen produceren. Ik snap het wel, als je zo populair kan worden, waarom niet. Maar goed is het niet. Als Triax was het ook niet je van het. Je kan het vet vinden of niet, maar goed geproduceerd en afgemixt is het niet.

Het beukt imo totaal niet, het klinkt niet vol of enigzins lekker afgewerkt. Je hebt in essentie de geluiden die je in hardstyle hoort zonder de kracht en ziel er achter. Dat maakt Warface voor mij zo min, als anderen dat vet vinden, en dat doen ze, kijk naar zijn populariteit, prima. Maar laten we er niet iets van maken wat het niet is.


Je onderbouwing is net zo nietszeggend als je mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 14:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Schaakmat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Jezus wat een zuur volk hier en kennelijk ook allemaal producer :lol: :lol:

Dit is gewoon een dikke floorfiller


Ik vind het ook geen leuke plaat. Of mag dat ook niet zonder dat ik dan zuur ben.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle