Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen schapen vinden de track kut!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 19:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel de sfeer uit de plaat gejankt, paar 'dikke' kicks eronder en klaar. Remix done! Nee, dit is wederom niet aan mij besteed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 08:17 
 
Hardtraxx Newbie

Jordi schreef:
Kempeitai schreef:
Een v.d. redenen waarom denk ik vrij veel RAW artiesten moeite hebben met die combo, is omdat het afmixen van zoiets een stuk lastiger is dan een screech of distorted vocal en een kick.


Ik ben me hier wel bewust van hoor, echter valt het in mijn ogen niet te rijmen met zijn huidige positie in de scene. Hij pakt ff 647.680 streams op spotify PER MAAND. Triax zijn eerste release dateert uit 2005. Dan ben je dus 16 jaar muziek aan het maken. Toch fucking bizar dat je zo'n basis principe zoals een melodie met een kick afmixen dan nog niet onder de knie hebt?
Andere grootheden in de raw, ik noem een D-Sturb, Radical Redemption, E-Force doen dat toch probleemloos. Toch opvallend dat ze uiteindelijk denken, goh dit klinkt vet genoeg releasen die handel?


Remco maakt inderdaad al lang muziek, maar dat betekent niet per direct dat je alles even goed kan natuurlijk. Zijn kracht ligt veel meer bij de harde kicks en screeches/sounds, dat is altijd de kracht geweest en onder Warface hetgeen wat die naam een van de grootste artiesten van het moment heeft gemaakt.

De namen die jij benoemt hebben altijd veel meer melodie gebruikt in hun muziek. Die zullen het meer gewend zijn en er meer feeling voor hebben ook. Mede omdat het hun stijl is en mede omdat ze er dus meer tijd aan spenderen om zo hun muziek in elkaar te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kempeitai schreef:
Remco maakt inderdaad al lang muziek, maar dat betekent niet per direct dat je alles even goed kan natuurlijk.

Eindelijk iemand die het snapt. Altijd dat kul argument 'ja maar hij zit al zo lang in de muziek'. Doet me denken aan collega's die zeggen 'ja maar ik doe het al 20 jaar zo'. Ja, wellicht doe je het al 20 jaar verkeerd. Denk daar maar eens over na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kempeitai schreef:
Remco maakt inderdaad al lang muziek, maar dat betekent niet per direct dat je alles even goed kan natuurlijk.

Eindelijk iemand die het snapt. Altijd dat kul argument 'ja maar hij zit al zo lang in de muziek'. Doet me denken aan collega's die zeggen 'ja maar ik doe het al 20 jaar zo'. Ja, wellicht doe je het al 20 jaar verkeerd. Denk daar maar eens over na.


Ik denk dan altijd heb je weer zo'n bijdehante snotneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax op einde klinkt niet best imo. Zonde, want vond het tot daar aan toe een boven verwachting goede remix. De anti vind ik knoepertje dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 19:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een bout zeg. Ach, hebben we meteen de slechtste plaat van het album ook al gehoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wat een bout zeg. Ach, hebben we meteen de slechtste plaat van het album ook al gehoord :D

Wat niet is kan nog komen :lol: Heb geen idee welke andere artiesten nog remixes maken. Ben wel in voor wat legendes, NC, Pitcher, Wildstylez en misschien zelfs PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een flink euvel is ook gewoon dat het een onsamenhangend breisel is. 32 tellen dit, dan 32 tellen iets compleet anders en het vloeit allemaal gewoon niet in elkaar over. Maar goed ja dat is zijn sound dan maar.

Nuracore schreef:
The Venator schreef:
Wat een bout zeg. Ach, hebben we meteen de slechtste plaat van het album ook al gehoord :D

Wat niet is kan nog komen :lol: Heb geen idee welke andere artiesten nog remixes maken. Ben wel in voor wat legendes, NC, Pitcher, Wildstylez en misschien zelfs PN.


Naar mijn mening behoeven DBSTF platen eigenlijk helemaal geen remix. Ik ben er wel benieuwd naar, maar ik denk dat er niets echt iets gaat blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kempeitai schreef:
Remco maakt inderdaad al lang muziek



Wie is Remco? Noem een artiest gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teeering wat een niveau hier weer in dit toppa. Dat het een technische uitdaging is om zoals NC dubstep growls te produceren... Offf bombastische koren/blazers toepassen om duistere sferen te creëren zoals radical dat veel doet maar we hebben het hier over EEN MELODIE VAN EEN SYNTH NAAST EEN KICK PRODUCEREN. De fundering van het genre anno 2021. Ongeacht of je nou rawstyle producer bent toch. Godverdomme zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 10:54 
 
Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
teeering wat een niveau hier weer in dit toppa.

Bijzonder knap hoe je over niveau spreekt en in dezelfde zin vervolgens 5 niveaus lager gaat zitten. Kudo's :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoppa infini in da building circus renz is compleet de groeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 15:25 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
<plaatje>

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gelul man. Bij PN klinkt alles dof/Lo-Fi qua afmix en dan is het ook prima want het is z'n sound (niks mis mee verder, love PN) maar als Warface z'n sound rommelig/chaotisch is is het in een keer amateuristisch. Ik snap wel dat het voor sommigen niet weggelegd is maar dit is toch allemaal 'expres' zo gemaakt. Simpel beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 19:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Wat een gelul man. Bij PN klinkt alles dof/Lo-Fi qua afmix en dan is het ook prima want het is z'n sound (niks mis mee verder, love PN) maar als Warface z'n sound rommelig/chaotisch is is het in een keer amateuristisch. Ik snap wel dat het voor sommigen niet weggelegd is maar dit is toch allemaal 'expres' zo gemaakt. Simpel beuken.


Het verschil daar is dat Phuture Noize heeft laten zien dat hij kan produceren pre zijn huidige stijl. Warface niet.
Ook is afmixen een compleet ander vak dan produceren, niet te vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 12:31 
 
Hardtraxx Newbie

Indy schreef:
Kempeitai schreef:
Remco maakt inderdaad al lang muziek



Wie is Remco? Noem een artiest gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.


Google een random artiest en je weet binnen 5 seconden hun voornaam, achternaam, doopnaam, geboortedatum en of ze hun lange janus vasthouden met links of rechts tijdens het pissen.

Even z'n voornaam noemen lijkt me dus niet zulke interessantdoenerij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 14:06 
 
Hardtraxx Addict

Kempeitai schreef:
Even z'n voornaam noemen lijkt me dus niet zulke interessantdoenerij.

Gaat er ook niet om dat het makkelijk te vinden is, maar dat het over komt alsof je hem persoonlijk kent als een echte ware artiesten-kenner-fromtheheart-jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 15:20 
 
Hardtraxx Newbie

InfinI schreef:
Kempeitai schreef:
Even z'n voornaam noemen lijkt me dus niet zulke interessantdoenerij.

Gaat er ook niet om dat het makkelijk te vinden is, maar dat het over komt alsof je hem persoonlijk kent als een echte ware artiesten-kenner-fromtheheart-jwz.


Misschien ken ik hem ook wel persoonlijk, mag het dan wel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd. Maar hij heet dus Remco-Jan leert Google mij. Kan alleen niet vinden met welke hand ie 'm vasthoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Gefeliciteerd. Maar hij heet dus Remco-Jan leert Google mij. Kan alleen niet vinden met welke hand ie 'm vasthoudt.


Ik heb enige twijfels over je motivatie om dit te willen weten

Maar artiesten persoonlijk kennen is natuurlijk wel stoer. Zeker als je dit laat blijken aan een stel vreemden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja ben kei jaloers
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle