Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 16:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
_dp_ schreef:
Traktor 3 gebruikt hij ;)


Oww een mix programma. Zoek eigenlijk iets waarmee je puur tracks kan pitchen.
Evengoed bedankt.

Goldwave :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
_dp_ schreef:
Traktor 3 gebruikt hij ;)


Oww een mix programma. Zoek eigenlijk iets waarmee je puur tracks kan pitchen.
Evengoed bedankt.

Goldwave :)


Dat kan ik wel eens proberen :D Thankss
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

K had niet door dat het door dezelfde persoon kwam, maar ik vond het pitched up nóg slechter klinken, echt gewoon happy hardcore :thumbdown: Maar, het hele album klinkt idd als de Jeckyll & Hyde van hardstyle :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind t allemaal nog wel meevallen... Denk dat als je iets de jeckyl & hyde van de HS moet noemen dan is dat Showtek wel...
Vind dit album juist wel lekker, en dat terwijl ik DBSTF de laatste tijd behoorlijk zat was... Snap dat gezeik hier niet zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Vind t allemaal nog wel meevallen... Denk dat als je iets de jeckyl & hyde van de HS moet noemen dan is dat Showtek wel...

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whaha altijd dat gezeur op showtek he, jezus stop daar nou gewoon een keer mee!
ze verleggen grenzen van hardstyle door de wereld rond te reizen en de muziek te laten horen, is het nou zo erg dat er meer fans komen?

je hoeft heus niet op een tijdperk zoals jumpstyle te verwachten, iedereen die niks van hardstyle/hardcore weet, weet niet eens dat hardstyle bestaat en denkt dat hardstyle gewoon hardcore, de nazimuziek, is.. dus ik verwacht echt geen hardstyle rage hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wacht maar af. Durf te wedden dat deze stijl binnen nu en 3 jaar naar de klote wordt geholpen. De overeenkomsten met het gabber-tijdperk en het jump-tijdperk zijn te akelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens. Je merkt duidelijk dat het populairder word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wacht maar af. Durf te wedden dat deze stijl binnen nu en 3 jaar naar de klote wordt geholpen. De overeenkomsten met het gabber-tijdperk en het jump-tijdperk zijn te akelig.

goh er wordt er nog een wakker :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 09:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jullie zijn de trendsetters, als je t nog niet door had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een uitgesproken meningen over dit album zeg! Ik ben allang gestopt met het oordelen over hardstyle, ik luister er naar. Al vind ik het leuk van vind ik het leuk, en al vind ik het niet leuk laat ik het lekker links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 12:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je als artiest alleen positieve reacties ontvangt, dan zul je nooit weten of een nummer goed is of niet. Het is juist de kritiek waar je wat van op kunt steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Wat een uitgesproken meningen over dit album zeg! Ik ben allang gestopt met het oordelen over hardstyle, ik luister er naar. Al vind ik het leuk van vind ik het leuk, en al vind ik het niet leuk laat ik het lekker links liggen.

Wat Lyst zegt, en verder vindt ik het gewoon leuk om er wat dieper op in te gaan / om er over te discussiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 07:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar om nou te zeggen dat twee artiesten de jeckyll en hyde zijn van de hardstyle is nou nit echt kritiek waar ze iets aan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 08:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
maar om nou te zeggen dat twee artiesten de jeckyll en hyde zijn van de hardstyle is nou nit echt kritiek waar ze iets aan hebben.

Inderdaad, die uitspraak vind ik ook erg ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is deze nog ergens te koop of is er iemand die hem wil verkopen? Plaats het bewust hier en niet bij vraag en aanbod aangezien daar vrijwel nooit iemand reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 21:39 
 
Hardtraxxer

RvD schreef:
Is deze nog ergens te koop of is er iemand die hem wil verkopen? Plaats het bewust hier en niet bij vraag en aanbod aangezien daar vrijwel nooit iemand reageert.


Ik heb de originele CD hier liggen. Paar gebruikssporen maar je mag hem komen halen in Rotterdam voor 10 euro ;)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle