Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal alleen Shiverz aanschaffen denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Arthurhoihoi schreef:
Ik zal alleen Shiverz aanschaffen denk ik ^^


ikkee niet!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 19:54 
 
Donateur

Vrijdag het album in FRS gaan halen :thumbsup: of woensdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Vrijdag het album in FRS gaan halen :thumbsup: of woensdag :P


Kon hem vandaag niet niet ontdekken in de FRS
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2009 20:59 
 
Donateur

Hij is op de site verkrijgbaar van frs (bestellen dan), dus ik denk dat hij ook wel in de winkels ligt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shiverz :worship: Wat een asociaal goede schijf is dat toch :yay: .

Sound Of The Thunder en Supernova zijn ook nog wel lekker, de rest vind ik maar niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

supernova heeft wel leuke vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou, heb eindelijk even de moeite genomen om wat tracks op te zoeken. Heb ze nog niet allemaal geluisterd, maar mijn voorlopige conclusie over dit album is:

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 23:34 
 
Hardtraxx Newbie

en lossss :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ozonware schreef:
Bedankt voor de uploud ben benieuwd hoe ze zijn los gegaan :clap:

Welke upload?? We zijn niet de gemiddelde downloadsite hoor.. (We zijn beter ;))

Niet alles wat releaes behandelt is een downloadsite..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album heb ik nu volgens mij al 20 x beluisterd in 3 dagen :drool: Geweldige nummers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 01:26 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb zo het gevoel dat dit de Jeckl & Hyde van de hardstyle aan het worden is!

Btw, ik heb de pitch van Teqnology, In Other Wordz & Let It Go veranderd, en het klinkt veel beter. Check www.youtube.com/eclipx, je hoort het wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat zijn HHZ en Wildstylez al lang, vooral omdat iedereen ze helemaal de hemel in prijst
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 08:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha, wat een onzin zeg. Jeckyll en Hyde is top 40 spul. Het spijt me zeer maar daar is de muziek van Headhunterz en Wildstylez net iets te ontoegankelijk voor. DBSTF komen daar nog meer bij in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eclipx schreef:
ik heb zo het gevoel dat dit de Jeckl & Hyde van de hardstyle aan het worden is!

Btw, ik heb de pitch van Teqnology, In Other Wordz & Let It Go veranderd, en het klinkt veel beter. Check http://www.youtube.com/eclipx, je hoort het wel ;)

Pitch ze nog ietsjes hoger, en dan geloof ik bijna dat we een nieuwe Charly Lownoise & Mental Theo track hebben.. Is dat 160+ BPM ofzo??

En probeer je controlversieel te zijn met Jeckyll & Hyde ofzo? Als iets sneller gaat klinkt het veel beter? Weet je wel op welk BPM platen normaal opgenomen worden?

Veel vragen he ;)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
dat zijn HHZ en Wildstylez al lang, vooral omdat iedereen ze helemaal de hemel in prijst


HHZ begrijp ik, maar WSZ? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je zo gaat zitten zeiken dan kan je de halve hardstyle wereld t zelfde stempel geven.. Face it, Hardstyle wordt populair, t is alleen te hopen dat t niet net zoals jump destijds zo uitgemolken gaat worden op TMF en dergelijke..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2009 11:13 
 
Hardtraxx Newbie

dit album overtreft al mijn verwachtingen :D :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben het he-le-maal eens met die J&H opmerking. Ik snap ook echt niet, en heb bovendien nooit gesnapt, wat mensen in DBSTF zien? De sound is altijd behoorlijk amateuristisch geweest. Nu moet ik zeggen dat dat met dit album een heel stuk beter is, maar het is te standaard voor woorden! Elke track is een nietszeggende intro met een trancy melodietje en de tienduizendste keer dezelfde kick. En ook op dit album weer tracks met een break van 3 minuten waarin iemand een toespraak houdt.

En als Headhunterz zo'n track maakt klaagt ineens iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ik ben het he-le-maal eens met die J&H opmerking. Ik snap ook echt niet, en heb bovendien nooit gesnapt, wat mensen in DBSTF zien? De sound is altijd behoorlijk amateuristisch geweest. Nu moet ik zeggen dat dat met dit album een heel stuk beter is, maar het is te standaard voor woorden! Elke track is een nietszeggende intro met een trancy melodietje en de tienduizendste keer dezelfde kick. En ook op dit album weer tracks met een break van 3 minuten waarin iemand een toespraak houdt.

En als Headhunterz zo'n track maakt klaagt ineens iedereen.

Smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Josh-T schreef:
dat zijn HHZ en Wildstylez al lang, vooral omdat iedereen ze helemaal de hemel in prijst


HHZ begrijp ik, maar WSZ? :')


Wildstylez is wel het meest happy, ongeveer alleen z'n samenwerkingen vind ik goed.

Misschien was het een beetje een overdreven antwoord van mij, maar D-Block & S-Te-Fan zijn in ieder geval absoluut niet te vergelijk met Jeckyll & Hyde.
Ik vind dit dat de meeste tracks van dit album wel wat minder inhoud hebben dan hun andere tracks, maar ze staan bij mij op nr. 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

eclipx schreef:
ik heb zo het gevoel dat dit de Jeckl & Hyde van de hardstyle aan het worden is!

Btw, ik heb de pitch van Teqnology, In Other Wordz & Let It Go veranderd, en het klinkt veel beter. Check http://www.youtube.com/eclipx, je hoort het wel ;)


Grappenmaker.


En
eclipx schreef:
ik heb zo het gevoel dat dit de Jeckl & Hyde van de hardstyle aan het worden is!

QFT
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
eclipx schreef:
ik heb zo het gevoel dat dit de Jeckl & Hyde van de hardstyle aan het worden is!

Btw, ik heb de pitch van Teqnology, In Other Wordz & Let It Go veranderd, en het klinkt veel beter. Check http://www.youtube.com/eclipx, je hoort het wel ;)


Grappenmaker.


En
eclipx schreef:
ik heb zo het gevoel dat dit de Jeckl & Hyde van de hardstyle aan het worden is!

QFT


Snap hem ff niet. Eerst noem je hem een grappenmaker om de post, en in dezelfde post nog een Quote for truth die over de post gaat waar je hem eerst grappenmaker voor noemde?

Welk programma gebruik je voor die pitchverhoging eclipx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Traktor 3 gebruikt hij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Traktor 3 gebruikt hij ;)


Oww een mix programma. Zoek eigenlijk iets waarmee je puur tracks kan pitchen.
Evengoed bedankt.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle