Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 20:12 
 
Hardtraxx Addict

T-shirt + cd kom maar binnen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Ik hoop dat hij in Belgiƫ dit weekend in de FRS ligt :D

Je moet hem bestellen volgens mij, Of je moet naarde toff gaan. maar in de FRS hier. Ik betwijfel het! CD van Brennan heart Kwam hier ook niet in te liggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 21:34 
 
Donateur

bRt_ schreef:
Kryptica schreef:
Ik hoop dat hij in Belgiƫ dit weekend in de FRS ligt :D

Je moet hem bestellen volgens mij, Of je moet naarde toff gaan. maar in de FRS hier. Ik betwijfel het! CD van Brennan heart Kwam hier ook niet in te liggen :)

Maar die van Project One dan weer wel, dus ik twijfel ook. Ik zal hem toch moeten bestellen dan, ik zal wel zien na het weekend of hij al dan niet in de FRS lag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 22:34 
 
Hardtraxxer

hij kan misschien al morgen bij frs liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2009 22:43 
 
Donateur

martijnH4H schreef:
hij kan misschien al morgen bij frs liggen?

Ik hoop het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

martijnH4H schreef:
hij kan misschien al morgen bij frs liggen?


Loop stage in de stad, dus ga in mn pauze ff langs FRS en Media Markt, doe daarna wel verslag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
martijnH4H schreef:
hij kan misschien al morgen bij frs liggen?


Loop stage in de stad, dus ga in mn pauze ff langs FRS en Media Markt, doe daarna wel verslag :cool:



Nice! :thumbup: Ben benieuwd...
Als hij er is ga ik hem vanmiddag ook ff halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of hardstyle.com hem vandaag levert! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net ff gebeld met FRS in Almere maar hij kon hem niet vinden in zijn assortiment.
Hij stond ook niet op hun site dus... Ben benieuwd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het goed is, moet de Media Markt hem vandaag hebben. Tenminste, vorige zeiden ze nog dat hij vandaag uitkwam. Maar goed, ik heb hem via Hardstyle.com besteld, dus hoop dat hij zsm binnen is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
From 2day, DBSTF's "Music made addictz" the album is available @ every musicstore in Holland.. Grab your copy while it's hot


DBSTF Twitter..

Moet dus wel te halen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Citaat:
From 2day, DBSTF's "Music made addictz" the album is available @ every musicstore in Holland.. Grab your copy while it's hot


DBSTF Twitter..

Moet dus wel te halen zijn.


Valt me echt mee dat die niet uitgesteld is. Maar reken er nog steeds niet op een kopie in mn handen te hebben vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Citaat:
From 2day, DBSTF's "Music made addictz" the album is available @ every musicstore in Holland.. Grab your copy while it's hot


DBSTF Twitter..

Moet dus wel te halen zijn.



Helaas niet :( Net bij FRS geweest maar ze hadden hem nog niet binnen. Konden deze ook niet vinden in het systeem... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij word deze vandaag ook niet geleverd door hardstyle.com, slechte zaak! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks gevonden in de FRS en MM van Rotterdam. Zoals verwacht :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jamerrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kreeg net een email van hardstyle.com:

'Thank you for shopping at Hardstyle.com. Hardstyle.com received your order and is going to process it.'

oftewel deze is nog niet eens verzonden, en zal dus vandaag ook niet geleverd worden, ben ik bang. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 15:03 
 
Hardtraxx Addict

wesletje92 schreef:
Kreeg net een email van hardstyle.com:

'Thank you for shopping at Hardstyle.com. Hardstyle.com received your order and is going to process it.'

oftewel deze is nog niet eens verzonden, en zal dus vandaag ook niet geleverd worden, ben ik bang. :thumbdown:


Same here! Hoop dat ie dan vandaag nog wordt verzonden en morgen dus hier is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Ik zal hem toch moeten bestellen dan, ik zal wel zien na het weekend of hij al dan niet in de FRS lag ;)

Laat me dan iets weten als hij er ligt dan haal ik hem ook. Ik ga een zwaar weekend tegemoet dus ik kan niet gaan kijken! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
wesletje92 schreef:
Kreeg net een email van hardstyle.com:

'Thank you for shopping at Hardstyle.com. Hardstyle.com received your order and is going to process it.'

oftewel deze is nog niet eens verzonden, en zal dus vandaag ook niet geleverd worden, ben ik bang. :thumbdown:


Same here! Hoop dat ie dan vandaag nog wordt verzonden en morgen dus hier is!


Ook hier;) +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opnieuw mail gehad van hardstyle.com hierbij word de track&trace link doorgestuurd, dus hopelijk word het pakketje vandaag verzonden, en morgen geleverd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 17:13 
 
Hardtraxx Addict

wesletje92 schreef:
Opnieuw mail gehad van hardstyle.com hierbij word de track&trace link doorgestuurd, dus hopelijk word het pakketje vandaag verzonden, en morgen geleverd! :thumbup:


x2! Track & trace werkt nog niet, maar uit ervaring weet ik dat het na 11e wel werkt en dus vandaag nog verzonden wordt;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Nog niemand m binnen dus ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
wesletje92 schreef:
Opnieuw mail gehad van hardstyle.com hierbij word de track&trace link doorgestuurd, dus hopelijk word het pakketje vandaag verzonden, en morgen geleverd! :thumbup:


x2! Track & trace werkt nog niet, maar uit ervaring weet ik dat het na 11e wel werkt en dus vandaag nog verzonden wordt;)


Dan vanavond na 11e maar eens kijken op de Track&Trace, ik vind het eigenlijk niet kunnen, de 25e is opgegeven als release, dan horen de mensen deze toch ook gewoon binnen te hebben, en niet een dag later?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2009 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Normaal gesproken krijg je een pre-order ook op de dag van de release thuis! (tenzij tnt vertraging heeft) maar in dit geval wordt hij pas op de release datum gestuurd.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle