Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
Die dreamers of dreams vind ik wel zeer dik!! :thumbup:


Ja +1, die zijn beter dan die andere 2 wat ik zo hoor, maar voor echt oordeel wacht k nog even op betere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 00:53 
 
Hardtraxxer

Dit album ga ik gegarandeerd kopen! :thumbsup:
Tering wat een platen zeg had toch veel anders verwacht eigenlijk zeker alledrie heerlijke nummers!
Dit album word ziekelijk goedd aan deze nummers te horen te vett gewoon! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de liveact zelf gigantisch falen, weinig "live" gehoord en Villain zijn oortje was stuk, wat hij midden bovenop de stage liet zien (tip 1: Nooit doen).
Verder: Nummers van dat album waren wel redelijk vernieuwend, wil zeggen dat het geen regelrechte kopie-melodie tracks waren, dat is altijd positief.
Verder ben ik er achter dta dit album niet voor mij gemaakt is, ellendig lange break op die Let's Dance (ik dacht dat het bij deze was, maar heb de YT samples niet geluisterd). Sound Of The Thunder is weer zo'n Ft. Villain track.. Leuk om misschien een x mensen los mee te maken, maar niet het nummer waar ik op zit te wachten.
Dreamer Of Dreams wel wel een aardige track. Zat teminste een beetje pit in. Kwam van AVIO en Digital Punk & Profyler in dit terecht, dus kon niet echt loskomen.

Al met al vond ik de aankondiging wel wat overdreven.. 3 nieuwe tracks laten horen, ben er niet lyrisch over zoals je merkt.

Kortom: Dit album, en misschien wel het hele concept DBSTF zijn gewoon niet voor mij gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de tracks juist ontzettend meevallen van wat ik had verwacht.
Meestal staat minder tijd, gelijk aan minder kwaliteit. Maar bij deze tracks merk ik daar vrij weinig van.

Had meer B-kant kwaliteit tracks verwacht, maar dit zijn (tot zover ik nu hoor) Gewoon allemaal bommetjes. Echter het zijn pas 3 platen (wat ik érg vind tegenvallen na alle commotie eromheen en dat het niet werd uitgezonden enzo (Wildstylez heeft ook meer dan drie promo's gedraaid bijvoorbeeld)) Ben benieuwd hoe de rest van het album zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik vond de liveact zelf gigantisch falen, weinig "live" gehoord en Villain zijn oortje was stuk, wat hij midden bovenop de stage liet zien (tip 1: Nooit doen).
Verder: Nummers van dat album waren wel redelijk vernieuwend, wil zeggen dat het geen regelrechte kopie-melodie tracks waren, dat is altijd positief.
Verder ben ik er achter dta dit album niet voor mij gemaakt is, ellendig lange break op die Let's Dance (ik dacht dat het bij deze was, maar heb de YT samples niet geluisterd). Sound Of The Thunder is weer zo'n Ft. Villain track.. Leuk om misschien een x mensen los mee te maken, maar niet het nummer waar ik op zit te wachten.
Dreamer Of Dreams wel wel een aardige track. Zat teminste een beetje pit in. Kwam van AVIO en Digital Punk & Profyler in dit terecht, dus kon niet echt loskomen.

Al met al vond ik de aankondiging wel wat overdreven.. 3 nieuwe tracks laten horen, ben er niet lyrisch over zoals je merkt.

Kortom: Dit album, en misschien wel het hele concept DBSTF zijn gewoon niet voor mij gemaakt.


Ik vond het ook niet super... kan misschien omdat waar ik stond het geluid suuuuuuuuuuuuuuuper zacht stond :/ ik stond zeg bij in het midde bij die parachute... Maar kwam ook van AVIO af en na 10 min ook weer teruggegaan naar die zaal! Deze cd sla ik denk ik over :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Deze cd sla ik denk ik over :sick:


Er zijn pas 3 nummers van gedraaid nu, ik wacht toch eerst de rest maar is even af
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Stokbrood schreef:
Deze cd sla ik denk ik over :sick:


Er zijn pas 3 nummers van gedraaid nu, ik wacht toch eerst de rest maar is even af


Als je er een aankondiging voor je album bij maakt verwacht ik iets speciaals.
En dat was er niet. Dus ik sluit me bij Stokbrood aan. Ik hoop dat ze me nog overhalen, alleen ik heb het gevoel van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dreamers of Dreams klinkt dan nog wel best oke, maar die andere 2 zijn ronduit bagger... Als dit de nieuwe sound wordt van DBSTF, dan ben ik bang dat ze veel respect gaan verliezen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 16:00 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Ik vond de liveact zelf gigantisch falen, weinig "live" gehoord en Villain zijn oortje was stuk, wat hij midden bovenop de stage liet zien (tip 1: Nooit doen).
Verder: Nummers van dat album waren wel redelijk vernieuwend, wil zeggen dat het geen regelrechte kopie-melodie tracks waren, dat is altijd positief.
Verder ben ik er achter dta dit album niet voor mij gemaakt is, ellendig lange break op die Let's Dance (ik dacht dat het bij deze was, maar heb de YT samples niet geluisterd). Sound Of The Thunder is weer zo'n Ft. Villain track.. Leuk om misschien een x mensen los mee te maken, maar niet het nummer waar ik op zit te wachten.
Dreamer Of Dreams wel wel een aardige track. Zat teminste een beetje pit in. Kwam van AVIO en Digital Punk & Profyler in dit terecht, dus kon niet echt loskomen.

Al met al vond ik de aankondiging wel wat overdreven.. 3 nieuwe tracks laten horen, ben er niet lyrisch over zoals je merkt.

Kortom: Dit album, en misschien wel het hele concept DBSTF zijn gewoon niet voor mij gemaakt.


Ik hoorde ook dat ze slecht draaide , jammer want ik had wel meer van ze veracht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
Khadber schreef:
Ik vond de liveact zelf gigantisch falen, weinig "live" gehoord en Villain zijn oortje was stuk, wat hij midden bovenop de stage liet zien (tip 1: Nooit doen).
Verder: Nummers van dat album waren wel redelijk vernieuwend, wil zeggen dat het geen regelrechte kopie-melodie tracks waren, dat is altijd positief.
Verder ben ik er achter dta dit album niet voor mij gemaakt is, ellendig lange break op die Let's Dance (ik dacht dat het bij deze was, maar heb de YT samples niet geluisterd). Sound Of The Thunder is weer zo'n Ft. Villain track.. Leuk om misschien een x mensen los mee te maken, maar niet het nummer waar ik op zit te wachten.
Dreamer Of Dreams wel wel een aardige track. Zat teminste een beetje pit in. Kwam van AVIO en Digital Punk & Profyler in dit terecht, dus kon niet echt loskomen.

Al met al vond ik de aankondiging wel wat overdreven.. 3 nieuwe tracks laten horen, ben er niet lyrisch over zoals je merkt.

Kortom: Dit album, en misschien wel het hele concept DBSTF zijn gewoon niet voor mij gemaakt.


Ik hoorde ook dat ze slecht draaide , jammer want ik had wel meer van ze veracht ^^

ieder zijn mening gelukkig -.- ik vond het een helig setje van D-Block&S-te-Fan hebben neergezet
ik ging helemaal los op de nieuwe songs, heerlijke sound laat het album maar komen kan nu al niet meer wachten, dit is mijn mening :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

diederik :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 21:11 
 
Hardtraxx Elite

HardstyleFreak schreef:
Dorus ML schreef:
Khadber schreef:
Ik vond de liveact zelf gigantisch falen, weinig "live" gehoord en Villain zijn oortje was stuk, wat hij midden bovenop de stage liet zien (tip 1: Nooit doen).
Verder: Nummers van dat album waren wel redelijk vernieuwend, wil zeggen dat het geen regelrechte kopie-melodie tracks waren, dat is altijd positief.
Verder ben ik er achter dta dit album niet voor mij gemaakt is, ellendig lange break op die Let's Dance (ik dacht dat het bij deze was, maar heb de YT samples niet geluisterd). Sound Of The Thunder is weer zo'n Ft. Villain track.. Leuk om misschien een x mensen los mee te maken, maar niet het nummer waar ik op zit te wachten.
Dreamer Of Dreams wel wel een aardige track. Zat teminste een beetje pit in. Kwam van AVIO en Digital Punk & Profyler in dit terecht, dus kon niet echt loskomen.

Al met al vond ik de aankondiging wel wat overdreven.. 3 nieuwe tracks laten horen, ben er niet lyrisch over zoals je merkt.

Kortom: Dit album, en misschien wel het hele concept DBSTF zijn gewoon niet voor mij gemaakt.


Ik hoorde ook dat ze slecht draaide , jammer want ik had wel meer van ze veracht ^^

ieder zijn mening gelukkig -.- ik vond het een helig setje van diederik en stefan hebben neergezet
ik ging helemaal los op de nieuwe songs, heerlijke sound laat het album maar komen kan nu al niet meer wachten, dit is mijn mening :thumbup:


Ik hoorde het ook alleen, dus ik kan er verder niet over oordelen, ben blij dat je er positief over bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kom maar op met dat album! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HardstyleFreak schreef:
ik vond het een helig setje van diederik en stefan hebben neergezet


Dude, doe eens even de artiestennamen ipv van echt namen..

DBSTF schreef:
Wij hebben het doel om het album af te krijgen na de zomer, maar omdat wij al dagelijks bezig zijn, hebben wij besloten dat onze live act op In Qontrol deze zaterdag de kick off is. Wij zullen alleen met deze live act enkele nieuwe tracks draaien! Deze zaterdag wordt oud versus nieuw, dus je kunt ook oudere releases verwachten in deze live act.


En dat gezeik dat over dat het een slechte aankondiging voor hun album was ben ik ook klaar mee. Ze hebben duidelijk aangegeven dat ze slechts enkele nieuwe tracks zouden maken, het was dus geen album presentatie. Dus ophouden met zo huiliehuilie doen, DBSTF rocken! Klaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 00:37 
 
Hardtraxxer

begint het gezeik weer! >.<
Stel dat D-block & S-te-fan er niks vernieuwends van hadden gemaakt was het weer het is niet vernieuwend gewoon dezelfde stijl als altijd! enz.. :sick:
Word er beetje ziek van dat er altijd maar geklaagd over moet worden het zijn 3 nummers verdomme en nog hartstikke goedd ook nog naar mijn mening! :love:
Je moet er van houden en als je het niks vind ga dan niet altijd maar zitten klagen hierop sjonge jonge! :/

Maak een klachtforum waar iedereen zijn verhaalk kwijt ken dan hoef ik het niet te lezen! :')

Mensen die het album niks vinden na 3 nummers kijk dan niett meer wat de rest als je zo vroeg al oordeelt en als je dbstf niks vind!

zo dat wou ik ff kwijt gejank altijd hier begint echt zwaar irritant te worden iedere keer maar weer hetzelfde verhaaltje het is toch nooit goed genoeg voor iedereen! >.<

D-block&S-Te-Fan mijn 2 grootste helden na wat ik al gehoord heb! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

thedominator schreef:
begint het gezeik weer! >.<
Stel dat D-block & S-te-fan er niks vernieuwends van hadden gemaakt was het weer het is niet vernieuwend gewoon dezelfde stijl als altijd! enz.. :sick:
Word er beetje ziek van dat er altijd maar geklaagd over moet worden het zijn 3 nummers verdomme en nog hartstikke goedd ook nog naar mijn mening! :love:
Je moet er van houden en als je het niks vind ga dan niet altijd maar zitten klagen hierop sjonge jonge! :/

Maak een klachtforum waar iedereen zijn verhaalk kwijt ken dan hoef ik het niet te lezen! :')

Mensen die het album niks vinden na 3 nummers kijk dan niett meer wat de rest als je zo vroeg al oordeelt en als je dbstf niks vind!

zo dat wou ik ff kwijt gejank altijd hier begint echt zwaar irritant te worden iedere keer maar weer hetzelfde verhaaltje het is toch nooit goed genoeg voor iedereen! >.<

D-block&S-Te-Fan mijn 2 grootste helden na wat ik al gehoord heb! :worship: :worship: :worship:

Ben het volledig met je eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook dat gewoon wel gekozen hebben voor een andere opzet van sounds, mocht ook wel een keer. Alleen ik ben niet onder de indruk van de tracks die ze hebben laten horen, kan toch prima? En over de liveact ben ik al helemaal niet te spreken, was niets live aan.

Ik hoop dat de andere x aantal tracks een stukje beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zeg ook dat gewoon wel gekozen hebben voor een andere opzet van sounds, mocht ook wel een keer. Alleen ik ben niet onder de indruk van de tracks die ze hebben laten horen, kan toch prima? En over de liveact ben ik al helemaal niet te spreken, was niets live aan.

Ik hoop dat de andere x aantal tracks een stukje beter zijn.


Word jij eens een keer vernieuwend je zeikt en zeurd alleen maar!

Khadber A Kay A Zeurkous.

Laat die mensen lekker maken waar ze zin in hebben, voor alles en iedereen is een gek te vinden die ervan houdt. SJeeeeeeeezus heeeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hou van DBSTF hun sound :woot:
En dat meen ik :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 15:54 
 
Hardtraxx Elite

thedominator schreef:
begint het gezeik weer! >.<
Stel dat D-block & S-te-fan er niks vernieuwends van hadden gemaakt was het weer het is niet vernieuwend gewoon dezelfde stijl als altijd! enz.. :sick:
Word er beetje ziek van dat er altijd maar geklaagd over moet worden het zijn 3 nummers verdomme en nog hartstikke goedd ook nog naar mijn mening! :love:
Je moet er van houden en als je het niks vind ga dan niet altijd maar zitten klagen hierop sjonge jonge! :/

Maak een klachtforum waar iedereen zijn verhaalk kwijt ken dan hoef ik het niet te lezen! :')

Mensen die het album niks vinden na 3 nummers kijk dan niett meer wat de rest als je zo vroeg al oordeelt en als je dbstf niks vind!

zo dat wou ik ff kwijt gejank altijd hier begint echt zwaar irritant te worden iedere keer maar weer hetzelfde verhaaltje het is toch nooit goed genoeg voor iedereen! >.<

D-block&S-Te-Fan mijn 2 grootste helden na wat ik al gehoord heb! :worship: :worship: :worship:


dus je wilt alleen maar positieve dingen lezen, veel aan zou ik zeggen. Als mensen gewoon hun mening geven en die ook duidelijk ondersteunen is dat toch prima.
Het is onmogelijk om te zeggen dat D&S met iets nieuws komen, ik vind ze ook geweldig. En de nieuwe tracks luister ik ook graag. Maar ik begrijp dat mensen een beetje op ze uitgekeken raken. En als je een klaagforum wil maken, kun je net zo goed de site naar beneden halen?
1/2 is namelijk negatief, en dat is helemaal niet erg. Als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Ik hou van DBSTF hun sound :woot:
En dat meen ik :huh:

ik ook het is gwn zalig om ze te beluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 20:08 
 
Hardtraxxer

heerlijk setje met heerlijke nieuwe nummers @ inQontrol! :clap: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ekt benieuwd naar die nieuwe nummers maar ze hebben youtube geblockeerd hier in het hotel haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier verwacht ik heeeeel veel van, nummer op In Qontrol klonken heel goed:D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2009 22:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik leef er naar toe!!!! :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle